Monday, August 29, 2011

Jälle kooli!

Tänane päev möödus lihtsalt nii hästi, et mul on rõõm teile sellest kirjutada!
Hommikul ärkasin juba kell kuus ja ei saanudki enam korralikult edasi magada. Lebotasin niisama voodis ning lõpuks vedasin end poole seitsme ajal välja. Ees ootas järgmine jalutuskäik koeraga. Väga tore oli, õues oli soe ja päike paistis juba küngaste tippudele niiet mul läks ka kohe tuju heaks. Mõtlesin kohe, et täna tuleb ilus ilm.
Jõudsin koju ning tegin omale tavalise matpakke ja jalutasin siis bussile. Õnneks jõudsin, oleksin ma kaks minutit hiljem kodust välja astunud oleksin vist maha ka jäänud.
Esimene tund oli naturfag (see on loodusõpetus) ning ma isegi ei tea, mida teised tegid, sest ma lugesin raamatut. Õpetaja kirjutas küll midagi tahvlive aga see, et ma raamatut lugesin ei häirinud teda üldse. Vahepeal ta naeratas mulle.
Teine tund oli vaba, selle tunni ajal lugesin "the Hobbit"'i viimase peatüki lõpuni.
Kolmas tund oli matemaatika, mis oli veidi naljakas. Kõigepealt õpetaja kontrollis, kas kõik on kohal ning siis küsis kõigilt midagi. Kui minu nimi tuli siis ma ütlesin "JAA" ja siis õpetaja täiega küsis midagi mu käest. Ma vastasin "I don't actually speak Norwegian.." ja siis terve klass täiega naeris. Ta oli mu käest küsinud, et kas ma olen kohalik sest mul on veider perekonnanimi vms. Igatahes siis ta ütles, et pole midagi ja tal on väga hea meel, et ma tema klassis olen, kuigi ta ei saa minuga palju inglise keeles rääkida sest ta ei ole nii hea selles. Aga igatahes ta loodab, et ma õpin norra keele kiiresti ära ja et matemaatika on minu jaoks lihtne. Ja see on! Meie tänased ülesanded ubes (2-10=.. 2x(-10)=.. jne) Ja meil oli neid kümme. Kui mina kümndenda juurde jõudsin siis ma küsisin Emma käest, et "kuule mida see tähendab?" sest seal oli mingi tekst norra keeles. Ta tegi suured silmad ja küsis et "Issand kuidas sa nii kaugele juba jõudnud oled?".
Pärast Matemaatikat oli meil norra keel, kus ma uut raamatut alustasin "the Fellowship of the Ring" (JAH, JÄLLE!!!).
Neljas tund oli samfunnsfag (see on ühiskonnaõpetus), kus me ei teinud mitte midagi. Või noh me pidime tegema mingit grupitööd (või tegelikult teised pidid, mina pean 12. septembriks valmistama ette 3minutilise jutu Eesti governmetist) aga nad ei teinud tegelikult mitte midagi. Lihtsalt naersid. Kristjan loopis paberlennukeid mööda klassi ja kui ma talle ühe maast üles võtsin ütles ta mulle Danke! Vastasin, et ma ei ole teglikult sakslane ja siis ta küsis et "EI OLE? KUST SA SIIS PÄRIT OLED?".. win.
Viimane tund oli Prantsuse keel, mis oli täna kohe palju lõbusam. Õpetaja ei vaata mind enam nii, nagu oleks ma poolearuline ning meil oli päris tore kohe. Sai isegi naerda veits. Peale selle sain ma juba aru, mida tegema peab! (peaaegu)

Pärast kooli käisime Emmaga kaubanduskeskuses, sest temal oli vaja mingit asja H&M'st ja minul oli vaja matemaatika jaoks vihikut.
Siis tulime koos bussiga koju. Niiet jõudsin täpselt 15 min enne viit koju ja läksin kohe koeraga jalutama. Pool kuus oli õhtusöök.
Õhtusöögiks oli lambaliha kapsaga (umbes nagu meil on hakkliha kapsaga. aga siin on kapsas suurte tükkidena ja seda keedetakse lihtsalt lihaga koos). Ja see oli väga väga väga hea! Ausalt! Ja see pidavat kohe päris Norra söök olema, niiet kui see mulle maitseb siis ma olen ikka õige norrakas. JEEE!! :)

Pärast õhtusööki magasin pool tundi, ning siis vaatasin, mida uut Internet mulle pakkuda suudab. Päris palju uut oli.
Siis kuulsin imelikku häält akna tagant. JÄÄTISEAUTO! Nii naljakas oli vaadata, kuidas jäätiseauto tuli ja siis tuli kari lapsi joostes järele. Nagu filmides! Niiet mina sain kodus ikka kõvasti naerda.

Praegu hakkan vist magama minema, sest ma olen ikka väga väga väsinud. Homseks on kodutöö vaid matemaatikas need 10 ülesannet, mille ma juba tunnis valmis jõudsin.
Aga ülehomseks on prantsuse keeles päris palju vaja teha.

-kista.

2 comments:

Laura said...

Kas see lambaliha ja kapsa asi on forikål vms? Ma ise ei saanudki seda, aga mu sõbrannad ütlesid, et see on lutefiski järel kõige vastikum norra söök:D

Unknown said...

aga saad sa aru, see maitseb tåpselt nagu see mis eeestis on see vårskekapsa ja hakkliha asi.. ja see on ju tåiega hea!!!!!!! aga see on jah fårikål.