Sunday, August 28, 2011

Pühapäev veedetud lebos

Hommikul ärkasin jälle 11'st ajal. Käisin Birkiga väljas jalutamas ja tegin ka paar pilti ümbruskonnast. Need lisan kohe pärast seda postitust. Minge ka vaadake FOTKIsse (lingi leiate paremalt kõrvalt kuskilt) sest lisasin ka sinna paar uut pilti :)
Hommikusöögiks tegin võileibu ja siis lihtsalt lugesin raamatut. Mingiaeg rääkisin Helenaga skaibis. Siis läksime bestemori juurde 'õhtust sööma. Või õigemini alguses vaatasime fotoalbumeid.. või teised vaatasid. Mina vaatasin paar albumit ja läksin siis sööma.
Leidsin ühe albumi kuuekümnendatest. Issand inimesed olid täpselt sellised, nagu ma piltidelt olen näinud. Nii naljakas oli kohe vaadata.
Aga igatahes pärast siis sõime. Bestemor tegi kala, aga mina sain pirukat (kala ma ju ei söö eksole).. ja JAH ma proovisin küll seda kala, aga ei, see ei maitsenud mulle. Mina ei tea, mis mul viga on.
Siis jalutasime tagasi koju ning ma olin veidi Lauraga skaibis. Ma nii loodan, et ta tuleb mulle jõulude ajal külla, see oleks lihtsalt niiii tore!!
Siis tõmbasin pildid arvutsse ning käisin pesemas. Pärast blogipostitust lähen emaga jälle filmi vaatama. Veel ei tea millist, aga mingisugust kindlasti, neil on neid ju niii palju siin!


-kista.

No comments: