Wednesday, August 10, 2011

Norras

Okei, hommik læks væga kiiresti ja hullult ja køik oli lihtsalt nii ebamææraselt ebareaalne.
Aga lennukile ma sain ja køigiga sai håvasti jæetud (ahjaa, harjuge mu uute tæhtedega æra, sest ma ei viitsi neid kogu aeg vahetama hakata)
LEnnukis oli tsill. Naersime ja panime Rainiga niisama tåhja-tæhja. MINANÆGINNORRATENNEKUIRAIN!!! JAH
Lennujaamas alguses oli nagu WTF kus YFUkas on, aga siis læksime teisele poole ja seal ta oli. Saime siis prantslaste ja mehhiklastega tuttavaks ja siis oli nagu "laid back chill".
Mingiaeg øeldi et "okei, læhme bussile ja Hønefossi" ja siis tuli vælja, et bussis jææb nagu kolm kohta puudu nii et mina, Rain ja kaks norra YFUkat jæime siis lennujaama, kuhu meile tuli åks auto jærele.
Lennujaamas passisime tund aega. Saime pitsat, våi noh mina ei suutnud seda sååa sest mul oli lihtsalt nii halb olla ja køik kæis ringi ja ma olin ikka veel nii nærvis, et ma suutsin vaid vett juua.
Kuidagi ønnestus mul siiski klaas æra løhkuda, aga sellest polnud midagi, anti uus klaas ja pandi veeel vett tæis kaah :)
Siis tuli auto, niiet istusime siis autosse ja alustasime søitu Hønefossi poole, kus meil siis on kolmepæevane laager.
Søitsime umbes tund aega.. me Rainiga tagaistmel panime omasid teemasid ja siis vaatasime aknast vælja nagu lollakad. Tæiega naljakas on siin see, et kui autoga søita siis kørvad læhevad kogu aeg lukku ja siis on nagu "ou mis toimub". Løpuks jøudsime laagripaika.
Køik on lihtsalt nii toredad ja tsillid ja kohe hakkasime ræækima. Mingit laulu øpetati meile ka, ehk siis umbes "pea, ålad, kneeotooookneeotoo". Suures saalis kæis samal ajal mingi muu mæng, niiet løpuks kutsuti mind sinna sisse. Øeldi, et nad hakkavad køik korraga karjuma ja ma pean aru saama, kes køige køvemini siis karjub. Ei saanud aru. Aga siis mæng sai læbi ja mingi kutt veel seletas midagi ja keegi vøttis nagu seljatagant åmber kaela kinni mult. Ma ei saanud midagi aru, ma nii væsinud ja siis løpuks vaatasin ja nagu MARTIN.. MARTIN ON SIIN!! Dardan ju åtles mulle, et Martin on kuskil mujal ja et ta ei tule ja siis ma møtlesin et "oh ma ei næegi teda" aga ta on pæris siin ja see on lihtsalt niii veider.
Igatahes siis jaotati meid tubadesse. Olen åhes toas åhe Mehhiko tådruku Anaga, kes on hullult tore ka.
Just løpetasin skaibikøne Jueri ja Stenlyga. Nååd ootab mind voodi. hea hea hea.
Ehk hommikul on mulle jubakohale jøudnud, kus ma olen ja mida ma teen.
Aga lugemiseni-kirjutamiseni!

-kista.

2 comments:

Laura said...

Sa oledki Norras! Mu vahetusaasta algas täpselt samamoodi, ainult et Martinit polnud. Nii vinge on lugeda ja mõelda, et ma vaatasin ka autoga Hønefossi poole sõites suu ammuli aknast välja neid "mägesid" nagu mingi loll ja kõrvad olid kogu aeg lukus. Ja see "kne og tå" mäng oli meil ka:) Kirjuta palju-palju ja tee pilte ka. Jube lahe ikkagi! Kui koju jõuad, siis skaibime.

Unknown said...

Ja see on niiii haige, et mina olingi ainuke tropp kes ei teadnud, et ta siin on, sest kõik teised teadsid. Isegi RAIN TEADIS!! Jaa, kneeotoo on põhiline olnud terve päeva juba. Pilte pole praegu üldse pmts jõudnud teha, aga õhtul nüüd jällle :)