Tuesday, May 29, 2012

Viimane kuu...

ehk siis täpselt kuu aja pärast tõusen Norra pinnalt ja ei tule siia enam kunagi tagasi kui vahetusõpilane. Kohutav! Samas olen ma väga elevil YESi pärast  Saksamaal, kuhu siis kõik Euroopa vahetusõpilased YFUga kokku tulevad! Muidug ma olen elevil ja ootan, aga samas ei suuda uskuda, et mu vahetusaasta on läbi saamas.
Ma ei kujuta ette seda, kui äkki ongi nii vähe jäänud ja ma äkki lähen ja ma ei ela enam siin. Miks? Kuidas saab nii? Miks on nii? Ei mõista.
Hommikul pidin siis ärkama kell 8, sest esimene tund oli vaba. Magasin aga sisse ja ärkasin hoopis kell pool 9. Viskasin riided selga ja jõudsin veel 9:07 bussile. Kooli oleksin hiljaks jäänud vaid 4 minutit, kui õpetaja poleks just meie inglise keele klassi ukse peale vale klassinumbri kirjutanud, niiet pidime ühe klassivennaga õiget klassi otsima. Korralik.
Inglise keeles saime tagasi oma terve päeva tööd. Sain viie. Küsisin pärast, et mida ma siis tegema peaks, et end veel parandada ja eksamit siis veel paremini kirjutada. Ta soovitas lihtsalt veel sügavamale laskuda oma teemadega ja sügavamalt kirjutada. No okei- saab tehtud.
Sotsioloogias rääkisime ka töödest, mis me siis kirjutasime kaks nädalat tagasi. Ei tea, ma isegi panin midagi töös täppi- hinnet küll ei saanud, aga vähemalt õpetaja kirjutas, et midagi ma siiski teemast tean. Samas oli raske teema ka, niet ei ole väga hullu!
pärast sotsioloogiat oli meil siis lõunasöögipaus, mille veetsime niisama rääkides ja nädalavahetuseks plaane tehes. Kuna Othelie ja Bodil lähevad kohe reisile, siis nad ei saa tulla minuga VÖMMÖlile (mis on siis minu Tröndelagi muusikafestival), sest see maksab päris korralikult. Nii ma siis küsisin pärast Lucalt ja Jessicalt, et kas nad lähvad. Niiet lähen siis nendega koos. Saan Jessica õega tagasi ka, niiet kõik on korras ja elu on ikka veel ilus! Ootan nädalavahetust väga! Kõigepealt Reedel Trondheimi kõigi minupiirkonna vahetusõpilastega veel kohtuma ja siis veel edasi Laupäeval muusikafestivalile ka! Nii lahe! Teen palju pilte- luban!
Neljas tund oli siis prantsuse keel, kus vaatasime filmi lõpuni lõpuks. See koos nes kolmest osast, mis kõik olid paar tundi, niiet lõpuks saime siis valmis. See sama film mis juhtus prantsusmaal 2. maailmasõja ajal. Lahe lõpp oli, mulle meeldis. nii romantiline lõpp!
Pärast prantsuse keelt oligi vaba. Käisin soppamiskeskuses, et omale üks singlet osta (mai tea mis ta eesti keeles on). Nagu top noh. Ja siis ootasin bussi (mis jäi hiljaks) ja tulin koju.
Kodus magasin veidi ning siis aitasin veidi salatit lõigata ning katsin laua. Sõime õhtust. Pastat makaronikastmega! Nii hea!
Pärast õhtusööki lugesin veidi raamatut ning siis läks Mona ära. Ta on tänasest kuni neljapäevani Stavangeris, mis on siis linn suht lõuna- Norras. Tuleb tagasi neljapäeval, kui mu vanaemagi. Vanaema on olnud kuni mai algusest peale Tromsös. Ja nüüd tuleb siis tagasi.

Mingiaeg alustasin juttu Lauraga kõigepealt FBs ja siis juba Skypes. Lõpuks rääkisime kokku kaks ja pool tundi. Ja siis veel veidi ema ja isaga ka otsa.
Nüüd on kell juba kümme.
Homme on mul vaba päev. Kavatsen olla õues ja lugeda inglise keele kontrolltööks, mis on siis neljapäeval. Loodan, et läheb hästi. Midagi rasket ei tohiks olla. Eelmiste aastate tööd ei ole olnud väga rasked ja väga palju valikuvariante mille vahelt valida, niiet kõik leiaksid midagi. Ei ole hullu.

Reedel saan kokku oma piirkonna vahetusõpilastega ning laupäeval lähen siis VÖMMÖLFESTIVALENile. Nendest kahest kirjutan siis teile pühapäeval. Loodetavasti saan kohe pilte ka lisada, oleks lahe!!
Ma ikka veeel ei suuda uskuda, et nii väga vähe on lõpuni jäänud. Kuidas saab olla? Kohutavalt veider on mõelda, et kuu aja pärast lähen ja ei ole enam vahetusõpilane. Veider. Aga senikaua siis veel naudin. Ja naudin sajaga

Aga olge tublid ja ärge praegu hetkel väga uskude, miga yr.no räägib ilmast- astronoomid on streigil nagu pool ülejäänud Norratki! Nad ei saa piisavalt palka siin Norramaal! Korralik!

-kista.

No comments: