Tuesday, May 1, 2012

Issi sünnipäev!!!

Ehk palju palju palju õnne kallis ISSI!! Loodan, et minu kingitud 1000 tükine pusle (Davidi Napoleoni Kroonimine- Louvre'ist ostsin) on siis juba kokku pandud kui ma koju tulen ;) 
Täna hommikul ma väga kaua magada ei saanud, sest Emma ja ta sõbranna jooksid ja kiljusid mööda maja ringi. Juudas väikestel lastel on nii palju energiat. 
Vedasin end voodist välja kell pool 11 ning sõin hommikust. Pärast seda siis istusin, lugesin veidi ja vaatasin telekat, kust tuli Ugly Betty ja siis Gossip Girl. Pärast Gossip Girli läks siis vanaema ära. Emma oli oma sõbrannadega juba välja läinud ratastega sõitma. 
Mina siis kuulasin muusikat, panin end riidesse ja valmistusin linna minekuks. Kui linna jõudsin sain emalt sõnumi, et ma ikkagi ei teeks filmiõhtut, sest russid (russ on lõpuklass norras) pidutsevad täna Paradisbuktal (rannas 4min minu juurest) ja et nad võivad tulla ukse taha. Ok, doesn't make any sense aga noh okei siis. Ühesõnaga jätsin selle filmiõhtu ära. Kahju oli. Me pidime Mingit head komöödiat vaatama.
Käisin siis linnas šoppamas. Ostsin vajalikku- šampooni ja balsamit ja hambaharja ja hambapastat ja sellist kraami. Ja veidi söögikraami ka, sest mõtlesin täna siiski Aleksandri kooki teha (teate küll, Liivakooki noh!). 
Siis tulin koju ja hakkasin kooki tegema. Päris korralikult võttis aega lihtsalt. Kohutavalt kaua võttis aega kui te küsima peata. Kõigepealt tuli tainas valmis teha ja külmkappi panna ja siis rullida ja teha see segu vahele ja. Oh juudas. Sada jama sellega. 
Aga lõpuks sai ta valmis. Jah, maitseb lihtsalt superhästi! 
Siis tegin iseendaga filmiõhtu ja vaatasin Jääaega ja Jääaeg 2'te. Naljakas oli. 
Vahepeal Skypesin oma pere/sugulastega, kes siis täna veidi mu isa sünnipäeva tähistasid. Sain ka teada, et minu saadetud pakis šokolaade enam sees ei olnud. Nad on müstiliselt ära kadunud. Või siis on mu ema müstiliselt pime ja lithsalt ei leia neid kastist üles, sest kodus ei ole neid mul 100% ja mina neid ära ei ole söönud. Mäletan väga hästi kuidas ma neid kasti pakkisin. 
Siis vaatasin Jääaeg kahe lõpuni ning nüüd olen siin ja valmistun magama minema. 
Homme on ikka veel vaba päev. Otsustasin, et tõmban ülemise toa homme tolmuimejaga üle. Ehk siis noh koristan veidi. 

Panin mingiaeg ka nõudepesumasina tööle, aga see pole veel lõpetanud. Huvitav millal ta lõpetab ja miks tal nii kaua aega võtab? Ei tea. 

Täna lisan teile veidi muusikat ka. Kaizers Orchestra. Üks Norra parimaid bände kindlasti (eksole Laura!!) 



Kaizers Orchestra- Hjerteknuser



Olge tublid, nautige ilma ja sööge jäätist.

-kista.

1 comment:

Laura said...

Mu telefonihelin! Aga ja.. "Kaizers i mitt hjerte" som jeg har sagt mange ganger.