Sunday, May 6, 2012

nädalavahetus, 8/11

Laupäeval oli rahulik kodune hubane unine ja väga tore päev. Magasin hommikul kaua. Terve nädalavehtuse olen piisavalt kaua maganud ja lihtsalt puhanud. Sõbrannadega kokku ei saanud. Kolm neist said eile kokku, aga ma ei jaksanud kuskile minna õhtul ja kui täna õhtul oli algselt plaanis kinno minna, siis seda me ikkagi ei suutnud sest kõik peavad kodutööd tegema kuna homme on ju jällegi koolipäev,
Laupäev,

Kõigepealt ärkasin ma vara, sest Emma mängis oma väikse õega mul kõrvaltoas. Siis aga jäin magama tagasi.
Te ei kujuta ette, kui varakult päike tõuseb. Kui ma oma silmaklapid kell üheksa silmade eest ära võtan olen ma reaalselt lihtsalt pimestatud- mitte midagi ei näe. Kuigi mul on ees kõik kardinad ja kõik mis väheagi olla saab, et mu tuba piisavalt pime oleks. Siiski. Nagu päike oleks 100km kaugusel.Väga masendavalt hele. Küll mul on siis hea meel, et mul silmaklapid on ja et kõik jälle pimedaks läheb. #esimesemaailmaprobleemid

Igatahes lõpuks ärkasin ma kell pool üks. Ütlesin vanematele, et nad võivad mu ju varem üles äratada, et mida ma nii kaua magan aga nad ütlesid, et uni on niivõrd oluline, et nad ei taha mind üles äratada.
Siis lugesin raamatut. Mingiaeg koristasin oma tuba ja aitasin emal kööki ka koristada ja tolmuimejaga tõmbasin suure toa üle, aga siis lugesin jälle raamatut edasi. Alguses lugesin õues päikse käes, aga ilm oli väga petlik- paistis nagu kevad aga reaalselt oli vaid 5 kraadi. Päike küll mingil moel soojendas, aga paigal istuda ja lugeda oli siiski külm. Nii siis tulin ma tuppa tagasi.

Hiljem aitasin isal veidi süüa teha, kuigi tal väga abi vaja ei olnud. Õhtusöögiks sõime grilli. Nii ootan juba, et oleks õues jälle soe nagu vahepeal oli. Siis saab istuda õues ja grilli süüa ja päikest nautida. Mäletan kui sügisel või pigem suve lõpus alati õues õhtusööki sõime. Tundub nagu see oleks aastaid tagasi olnud, vahepeal on nii palju juba juhtunud. Aga siiski.

Õhtusöögiks sõime siis grillliha ja ahjukartuleid ja värki-särki. Kõik oli ilus ja elu on ilus!
Pärast õhtusööki istusime ja vaatasime telekat. Või pigem isa jäi ühele diivanile magama, ema jäi teisele. Emma vaatas telekat ja mina lõpetasin ühe oma raamatutest, mida ma praegu loen. Wilde "The Picture of Dorian Gray" Lihtsalt superhea raamat. Soovitan kõigile. Wilde on nii hea kirjanik. Ma ei osanud arvatagi, et ta mulle nii palju meeldida võiks.
Pärast vaatasin telekast filmi "Step Up 2" mis on väga lahe film.
Magama läksingi pärast seda. Kell oli siis pool 12 vist.

Pühapäev,

Jah ma magasin kokku 12 tundi lihtsalt aga vahel on vaja ka ju! Nii hea oli samas magada nii kaua. Pärast oli nii hea tunne. Hommikul sõin siis hommikust ning siis otsustasin oma juuksed ära värvida. Võtan sel nädalal nagunii ühel päeval kaamera ka kooli ja küll te siis näete mu juuksevärvi ka. Ta oleks pidanud oranš olema rohkem, aga ta on selline erkpunane/oranš. Jah, ma ise olen väga rahul. Näen kohe jälle teistmoodi välja ka! Mis ongi põhiline.
Ehk siis kogu selle vahetusaastaga olen ma kokkuvõttes praeguseks nii palju muutunud. Kõik on nii palju muutunud. Ma näen maailma hoopis teistsugusena. Sellessuhtes, et ma võin ikka käituda nagu see sama inimene kes ma olin enne seda, kui Norra tulin aga samas ma tunnen ise, et ma ei ole enam seesama. Ma isegi ei tea kas ma käitun samamoodi. Ma ei tea enam midagi. Kogu maailm on kuidagi pahupidi.

Pärast istusin ja lugesin raamatut. Mingiaeg tegin oma prantsuse keele kodutöö ära, ehk siis meil oli vaja leida mingi uudis Prantsuse valimiste kohta.

Õhtul tulid meile külla Emma (mäletate, alguses käisin temaga samas klassis) ja tema väike õde ja isa. Emma tõi siis mulle oma bunadi (Norra rahvariided) mis sobisid mulle väga hästi! Nüüd saan 17. mai, kui on Norra rahvuspäev, ikka tunda end tõelise Norrakana ja panna selga rahvariided! Nii lahe!!!
Siis istusime ja rääkisime ja hiljem sõime veel õhtusööki. Mina ja Emma (sõbranna Emma) sõime veel jäätist ka.
Hiljem vaatasime veidi telekat, enne kui Emma oma perega siis ära läks.
Väga tore pühapäev oli.
Õhtul rääkisin veel vanematega Skypes ja ostsime lennukipiletid Saksamaa-Eesti. Ehk siis 11. juuli kell 11:05 olen jälle Eestimaa pinnal.

Olge tublid ja ilusat uut koolinädalat,

-kista.

No comments: