Friday, May 25, 2012

Eurovisioon!


Peaagu kõik Põhjamaad on finaalis! Kahjuks on Soome oma ilusa lauluga välja jäänud, aga Island, Taani, Norra, Rootsi (ja Eesti!!) on kõik Eurovisioonil finaalis esindatud! Ma olen nii uhke oma kahe kodumaa üle, et nad mõlemad finaali said! KUI LAHE!
Hommik algas nagu hommik ikka- bussiga kooli ja sealt siis edasi klassiruumi otsima, sest meie klassis oli eksam. Lõpuks leidsin seina pealt üles, kuhu meie klass oli tõstetud- teise kooli otsa teisele korrusele! No okei, vedasin end siis sinna ja ootasin õpetajat.
Esimene tund oli ühiskonnageograafia. Ja viimane ühiskonnageograafia sel aastal! Kui lahe! Ühiskonnageograafias rääkisime niisama, et mida me aasta jooksul õppinud oleme ja siis tegime väikse viktoriini- kõik pidid küsimusi valmistama ja sis lugesime ette ja vastasime. Väga tore tund oli!
Ja siis oli mul kolm tundi vaba aega! Väga hull! Istusime õues ja võtsime päikest, mis oli eriti palav lihtsalt! Esimese tunni istusime lihtsalt õues Ingridiga ja lebosime päikse käes samal ajal kuulates eesti ja norra suvemuusikat.
Teise tunni ajal läks Ingrid hispaania keelde ning mina ja Jessica läksime poodi käima samal ajal ku Othelie meie asju valvas ja ise matemaatikat õppis. Ku tagasi tulime oli ta poolenisti magama jäänud. Istusime ja rääkisime ja siis lampi tulid kaks kolmanda klassi kutti meie juurde jäätisekarpidega (kus sees on 6 jäätist või nii)
kutt: "Jäätist tahate?"
mina: "Tõsiselt mõtled?"
kutt: "Ei ma teen ainult nalja!"
Ja nii saime tasuta jäätist. Kui superlahe! Norrakad on ikka väga sõbralikud inimesed vahel. Ja nii me siis istusime ja sõime jäätist nagu ka kümned teised seal murul.
Pärast seda oli vaid üks tund jäänud enne, kui inglise keel algas. Selle ajal lugesin ma oma raamatut ja lebotasin niisama.Isutusime ja rääkisime veel maailmaprobleemidest kuni siis lõpuks end koolimajja vedasime, oma õpikud üles otsisime ja jälle inglise keele tundi läksime keldrisse.
Tunnis pidime kirjutama eile nähtud filmi eelvaadet või misiganes see ka on. Pidime kommenteerima kaamera nurka ja muusikat ja näitlejaid jaaaniiiedasi.

Pärast inglise keelt jalutasin raamatukokku, võtsin uue raamatu (praegune pole veel läbi, aga olen seda nii palju lugenud, et  nädalavahetusega loodan läbi saada) ja siis sõitsin bussiga koju. Täna polnudki tapvalt palav bussis- kui tore!
Kodus viskasin lühikesed püksid ja topi selga ja läksin õue päikse kätte raamatut lugema. Vahepeal sõin ühe ananassitüki ja siis tõi isa mulle veel smuutit ka! Lihtsalt super! Õues oli lihtsalt niiiii väga palav! Väga raske oli olla! Ja üldse sellest suurest päiksest täna olin nii ära väsinud. Masendav.
Mingiaeg lõikasin tomatit ja kurki ja salatit ja katsin laua ning siis sõime õhtusööki- eile ostis isa uue grilli ja pidime ikka ära katsetama. Hull fancy grill on- hiiglaslik ja paljude nuppudega. Naljakas. Ma olen ikka harjunud söegrilliga- lõhnab hästi, aga see on ju gaasiga ja ikka väga fancy-pantsy.
Õhtusöök oli lihtsalt väga väga väga hea! Nagu suht alati ikka!
Pärast seda tegime plaani ema ja Emmaga jalutada ranna juurde ja vaadata, et kus me 11. juunil saaksime selle peo teha.
niisiis istusime veidi enne minekut ja siis panime midagi riideid veidi selja ja siis jalutasime randa. Nii palju inimesi oli! Ja kaks mendiautot oli ka! Me ei teanud et mis toimus, ei osanud arvata.
Mis tegelikult siis toimus (ema pärast rääkis) oli see, et üks kutt (keda nägime mentidega rääkimas) oli leidnud ühest autost väikse 3-aastase lapse, kes oli autosse lihtsalt kinni jäetud. Ta oli karjunud ja nutnud seal, sest autos oli ju sees pea 30 kraadi ja mitte mingit õhku. Ja siis ta oli selle ukse talle lahti teinud (ei olnud lukus vist või midagi) ja randa läinud otsima, et kes on nii loll ja jätab oma lapse niimoodi autosse istuma. Enne seda oli menti helistanud. Mai tea, Norras leidub ka ikka igasuguseid.
Rannas istusime niisama korraks- Emma käis vett katsumas, oli külm olnud. Gunnar arvas, et eks ta nii 17-18 kraadi on praegu. Ei tea- kõlas normaalsena ju?
Pärast seda jalutasime koju tagasi.
Ma rääkisin korraks oma perega Skypes- isa ja õe ja õetütrega. Viimane on nii armas. "TÄDI KISTA!!" oh nii nunnu. Nad olid täna mu paki kätte saanud- kui lahe! Nii hea tunne, et see ära ei kadunud ja kõik mu kallid asjad on ilusti Eestimaal tagasi. Samas kuidagi kurb. Kuidagi tõeliseks saab see, et ma nii vähese aja pärast lahkun ja lähen jälle tagasi eestimaale? Kuidas on aeg nii kiirelt lennanud? Alles oli august!

Pärast seda käisin pesemas ja hakkasin siis Eurovisiooni vaatama. Jäin Otti esitlusega nii rahule! Lihtsalt super esitlus oli minu arust! Ja Norra kohta ütlen sama- Tooji oli väga hea! Super! Ma olen nii õnnelik, et mõlemad mu kodumaad finaalis on! Ootan finaali väga ja loodan, et üks Põhjamaadest võidab! See oleks lihtsalt super!

Praegu lähen siis magama. Homme jälle pikk päev (ei oska öelda, kui paljud tunnid mul lõppkokkuvõtteks toimuvad, aga kehalised ja sotsioloogia kindlasti (ehk esimesed ja viimane tund!))

Paar pilti ka teile eilsest:


Mina, Jessica ja Luca- vahetusõpilased Steinkjeris




Ja veidi Norra suvemuusikat ka teile:




Postgirobygget- Idyll


Olge tublid ja ärge niimoodi kergelt ära põlege nagu mina täna- AGA MA OLEN PRUUNIM!

-kista.

No comments: