Wednesday, May 23, 2012

Kool? Ei- meil on suvi!

Ehk siis mulle lihtsalt ei mahu pähe, et peame koolis käima kuni 19. juunini, samas kui juba praegu (23. mai) ei toimu koolis enam peaaaegu mitte midagi. Lihtsalt- enamikel on vabad tunnid ja nad istuvad õues murul ja võtavad päikest. Nägin täna isegi kahte tsilkki bikiinidega murul lebotamas- tere tulemast Norra!
Hommikul läksin siis ikka bussiga kooli nagu tavaliselt. Kuidagi väga jahe oli- samas teadsin, et see oli vaid seepärast, et päike oli pilvede taga. Pärast esimest tundi oli õues juba lihtsalt väga PALAV! Hea on, et mul oli seljas vaid kampsun ja kleit, oleks tagi olnud oleksin lihtsalt üles sulanud arvatavasti!
Esimene tund oli norra keel, kus õpetaja rääkis järgmise aasta plaanidest ja tunni lõpuks vaatasime 17-minutilist filmi ühe Norra kirjaniku jutu järgi. Tore oli, sest olin seda juttu ka juba lugenud. Jehuu!
Järgmised kaks tundi olid inglise keeled- meil oli asendusõpetaja, samas me lihtsalt vaatasime mingit irriteerivat filmi immigrantidest Ameerikas.
Ja pärast seda istusime õues- sõime lõunat ja võtsime päikest ja lihtsalt arutasime meie äraminekupidu ja kõike seda. Väga tore oli! Hullult nalja sai. Olime 20 minutit õues- mul ei juhtunud midagi, Veral oli ränk lühikeste pükste rant jalgadel. No tere talv! Ei oota- suvi on!
Pärast seda pidi meil matemaatika olema, mis aga minul ära jäi, sest ma ei tee matemaatikaeksamit. Nii käisime siis Ingridi ja Otheliega poes (Ingrid pidi süüa ostma) ja pärast seda läksime mina ja Ingrid siis tema juurde. Vaatasime FRIENDSi ja jäime mõlemad kahekesi diivanile magama. Uni oli lihtsalt nii suur! Ärkasime kella poole kolme ajal ja vaatasime veel FRIENDSi ning siis veel helistas Ingrid Oslo peatänava riidepoodi ja küsis, et kas ta tööle saab sinna. Tal käst tagasi helistada. Ma istusin kõrval ja olin ta moraalne tugi- hehe :)
Siis tegi Ingrid süüa, samal ajal kui ma veel telekat vaatasin ja siis viskasin oma asjad juba kotti tagasi ja jalutasin bussipeatusesse. Sõitsin bussiga koju. See oli hea buss- luugid olid lahti ja sees konditsioon töötas- hea oli bussis istuda. Mitte nagu need linnaliiniomad, seal lihtsalt aurad ära.
Kodus istusin kaheks tunniks õue päikse kätte ja lihtsalt lugesin raamatut. Mona oli Emmaga ratsakursustele läinud ja isa toimetas oma tööasju.
Kui ma pärast kaht tundi tuppa tulin ei olnud ma ikka veel pruunimaks läinud. Ikka veel sama valge kui lumi. Mul ei vea kunagi vist. hhehe.. Samas kui ma nüüd õhtul vaatan siis vist mingi värvikene veidi on. Eile sai ka ju ikka korralikult istutud seal päikse käes. Oh jess..
Siis aitasin veidi süüa teha- lõikasin köögiviljju ja katsin laua ning siis sõime kõik koos õhtust. Kell oli siis poool seitse juba.
Pärast õhtusööki koristasime Emmaga laua ja siis ma ei teagi mida ma tegin.
Enne õhtusööki rääkisin veel Emmega ka Skypes.
Praegu tsillin niisama ja varsti hakkan magama minema- see päike väsitab hulult ära! Peale selle ootan homset- Eurovisiooni teine poolfinaal- Eesti ja Norra laulud ei kõlagi enam nii kohutavalt pärast eilset!
Aga olgu, olge tublid ja lahedad,

-kista.

No comments: