Tuesday, May 1, 2012

1. mai

Täna on olnud mul vägagi tegus päev. Või siiski mitte. Hommikul sain rahulikult magada nii kaua kui tahtsin- ehk siis ärkasin alles kell pool 12. Kui hambaid pesin tuli vanaema ja ütles, et "ma tulin vaatama, et kas sa ikka magad aga sa vist just oled ärganud". Naljakas.
Ühesõnaga täna oli siis vaba päev Norras. Teil Eestimaal ka nagu ma ikka mäletan. Norras on esimene mai mingi töörahva püha põhimõtteliselt nagu. Eestis ka vistt?? :D hehe
Igatahes hommikul pärast ärkamist tõmbasin siis tolmu ära tervelt ülemiselt korruselt. Ja pärast seda tegin köögi korda ja lõikasin oma eile küpsetatud Aleksandi koogi ka siis lahti.
Pärast oli nii hea olla. Tegin paar võileiba hommikusöögiks ja hakkasin Alice Imedemaal multikat vaatama. Isver. Lapsepõlv tuli meelde. Ja samas sain tervest multikast lihtsalt nii palju rohkem aru kui siis, kui ma väike olin. Näiteks see, et see hiir seal oli päris kindlasti pilves. Ja et see sajajalgne suitsetas vesipiipu. Naljakas.
Alice Imedemaal on lihtsalt superlahe multikas. SUPER!!!
Pärast multikat käisin pesemas, lugesin veidi raamatut ja hakaksin siis oma tuba koristama.
Ehk siis viskasin ära kõik mida ma teadsin, et enam vaja ei ole. Ehk vanad küünelakid ja värgid-särgid. Igast pahna mis mul siin tekkinud on 9 kuu jooksul ja noh. Kõike.
Ja siis tulid mu vanemad koju. Nad olid siis laupäeva hommikust peale ära olnud, sest käisid Rootsis isaisal külas.
Nii nad siis tulid. Rääkisin nendega veits juttu, aga kuna nad läksid õue istuma siis ütlesin, et koristan veel oma toas kapi ära. Ja siis algaski mul kapi koristamine.
Nimelt kuna ma tavaliselt kappi koristada ega korras hoida ei viitsi, siis ma suht viskan kõik asjad sinna sisse. Täna ma siis panin nad kõik ilusti kokku ja mõned suuremad ja raskemad asjad ilusti stangele rippuma. Kohe palju parem tunne oli endal. Päris korralikult võttis aega ka tegelikult.
Siis sõime õhtust. Ehk soojendasime siis pühapäeval minu tehtud lasanjet. Ema ja isa sõid ja kiitsid- tore!
Pärast tegelesime Emmaga muusika otsimisega, sest ta planeerib mingit diskopidu oma sõbrannadega. Mu ema ja isa aga ei tea tänapäeva diskomuusikast halli massigi (nende diskod jäävad 70-80'te aegadesse eksole) niiet mina siis lasin neile ikka LMFAOd ja muud jama. Nad ütlesid, et tänapäeva muusika ei ole mitte muusika vaid lihtsalt müra. Ja siis nad küsiisd, et kuidas selle müra järgi tantsitakse. Ma ütlesin et ei tantsita, vaid lihsalt abstraktselt liigutatakse kaasa. Väga naljakas oli.
Mingiaeg üritasin oma väiksele õele õpetada, kuidas shuffling käib- ta ei saanud pihta. Mu ema sai peaaegu pihta, aga tegi seda järgi nagu mingi jim Carrey karakter. Naljakas oli. Väga naljakas.
Siis ütles Emma, et tahab Justin Bieberit kuulata. Ma ütlesin et aga no kuula siis. Ja siis ta ütles, et tal ei ole õrna aimugi kuidas seda nime kirjutda. See ajas mind lihtsalt niii naerma. Aga otsisin talle ta Justin Bieberi loo ja seda ta siis istus ja kuulas.
Pärast sõime veel minu tehtud koooki, jõime kohvi ja istusime ja rääkisime niisama. Kui ma vahepeal alt üles tulin siis ma koperdasin trepi peal. Ema küsis et mis juhtus. Ma ütlesin et see on ju keeruga trepp. Mu ema hakkas naerma ja ütles, et see keerd on sellel trepil juba viimased üheksa kuud olnud. naljakas jällegi (ma olen nimelt norras elanud peaaegu 9 kuud nüüdseks).

Siis tulin oma tuppa ja rääkisin oma emaga veidi skypes. Võibolla mitte nii veidi, sest rääkisime vist pea kaks tundi. Aga oli palju millest rääkida järelikult.

Nüüd on siis aeg magama minna- homme jälle kooli! Kas pole mitte tore seeeee... not.

Olge tublid, sööge tomateid ja käige päikseprillidega,

-kista.

No comments: