Wednesday, May 9, 2012

Päevad sulanduvad üheks kokku..

Ehk enam vahet ei teee kas on teisipäev või kolmapäev või mis päev õigupoolest siis ka on. Kõik on nagu üks suur mass mis liiga kiirelt mööda veereb. Tahaks rongilt maha astuda ja öelda STOPP!! LAS MA OLLA! Aga ei saa. Ja nii kiirelt see aeg lendabki, kahjuks...
Teisipäev,

Hommikul oli esimeseks tunniks matemaatika, kus ma lugesin sotsioloogia ettekandeks veel teksti ja üritasin seda meelde jätta veel nii palju kui võimalik.
Teise tunni alguses istusime Lucaga klassis laudade peal ja naersime, et meie 10-minutiline ettekanne võibolla venib 5 minutit kokku. Väga naljakas oli. Ja siis tuli Jessica ja ütles et miks me naerame, tõsine asi. Jõudsime Lucaga järeldusele, et me lithsalt ei jaksa lugeda ja õppida samas kui Jessica teeb kõiki töid ja kõike kaasa. Naljakas.
Saime oma ettekande siiski tehtud ja väga hästi läks! Jessica sai kõige rohkem rääkida ja oma suures rääkimishoos rääkis minu eest ka. Niiet mina sain siis sellevõrra vähem rääkida, mis oli okei. Hinded ei loe midagi. Mina ja Luca saime neljad ja Jessica sai viie. Elu ilus.
Pärast meie ettekannet andis õpetaja meile vabaks. Ehk siis reaalselt oleksime võinud teisipäevaseks tööks lugeda ja harjutada mina aga vaatasin multikat ja Jessica istus niisama ja kolas Internetis ringi. Mingiaeg otsustasime Bunnprisi (poodi) minna, et jäätist osta.
Jah. Eestis oli (loodetavasti on ikka veel) see RAKS jäätis, mis on nagu kahe küpsise vahel jäätis. Isver nii hea oli see. Siin on samasugune, nimega võileib. Ainult et ta on kolm korda väiksem kui raks ja umbes kolm korda kallim- Tere tulemast Norra!  :)
Kuna meil oli sotsioloogia topelttund, siis saime ikka korralikult istuda ja passida. Lõpuks pakkisime asjad kokku ja kolisime prantsuse keele tundi ümber.
Seal rääkisime veel valimistest ja kuidas siis Prantsusmaad ikka juhitakse. Panime paika, et järgmised kolm tundi vaatame filmi- tore!
Viimaseks tunniks oli norra keel, kus ma istusin ja mängisin Othelie telefoniga Snake2'te. Lapsepõlv tuli meelde jällegi. Istusime ja naersime. Reedel jääb norra keele tund ära, niiet mul ongi reedel vaid kolm tundi- mis on kõik ühiskonnageograafiad sest mul on poole päeva töö. Kui tore! Pärast saan minna Ingridi juurde ja magada. Elu jälle ilus!
Pärast läksin siis kesklinna, et käia šoppamas. Sain oma Eesti õele paar asja ostetud ja endalegi midagi. Ja siis jälle bussiga koju.
Kodus sõime õhtusöögiks pannkooke. Emmal oli tema boyfriend Tormod külas ja nii nad siis mängisid batuudil. Nii naljakas oli neid vaadata.
Pankoogid olid maitsvad nagu alati. Eriti Eestimaa Kirsimoosiga (aitäh Helena!!). Kohe kodune tunne tuli peale... Või tähedab mitte kodune tunne (sest kodune tunne on alati siiin kodus!!) aga selline Eestimaine tunne. Tore.
Pärast õhtusööki lugesin raamatut, tsillisin internetis ja otsustasin siis jalutama minna. Võtsin oma kaamera ja nautisin päikest ja läksin metsa. Mõned pildid leiate siit: KLIKI!. Sealtsamalt leiate veel palju teisigi pilte, mida võib-olla enne näinud ei olegi ;) Vaadake siis terviseks!

Õhtul mõtlesin, et vaatan telekat agalihtsalt ei suutnud ja jäin magama. Kell oli veidike kümme läbi. nii ma siis läksingi vara magama. Hea uni oli!

Kolmapäev,

Emma äratas mu hommikul, sest ma olin unustanud oma äratuskella sisse panna ja nii ma siis magasingi veidi kauem kui algselt plaanis oli. Kell oli 7:05 kui ärkasin. Või pigem kui Emma mind äratas.
Läksin aga bussiga kooli nagu alati. Esimeseks tunniks norra keel.
Ei teinud midagi huvitavat väga tunnis. Olime suht niisama. Või tegelikult teised said oma nynorski tööd kätte (mina seda ei teinud ilmseglelt, sest nynorski ma kirjutada ei oska) ja mina sain raamatutlugeda samal ajal kui nad suuremaid vigu arutasid jne.
Järgmised kaks tundi olid inglise keeled, kus tegelesime oma projektiga mis peab valmis olema 21. mai. Selle põhjal peame siis tegema ettekande (10 min) ja õpetajale siis esitama selle töö. Minu teemaks on "annetused ja kuhu see raha päriselt läheb" ehk siis olen lahe ja teen midagi teistsugust kui lihtsalt "nafta- must raha".
Eriti lahe oli see, et meil oli asendusõpetaja kes siis minu käest küsis et "Oh kas sa oled välismaal õppimas käinud?" ma siis ütlesin et "ma olen praegu välismaal" ja ta vist arvas, et ma ei saanud küsimusest aru ja ütles et "ei kas sa oled käinud kuskil mujal õppimas? Norrast väljas?" ma siis ütlesin et "Jah, ma praegu olen. Ma olen vahetusõpilane. Tegelikult olen pärit Eestist". Ta kuulis üldse et Austraaliast. Oh juudas... Aga väga lahe. Järelikult näen piisavalt norrakas välja ;) (sest rääkisime inglise keeles kuna see oli inglise keele tund siiski)
Pärast inglise keelt oli meil topelttund matemaatika, kus ma olin lihtsalt nii kohutavalt väsinud et jäin magama. Andke andeks. Aga lihtsalt ei suutnud pead üleval hoida. Väsimus oli tappev. Kevadväsimus kindlasti- hehe.

Pärast matemaatikat jalutasime Jessicaga kesklinna, et sealt siis bussiga koju tulla. Arutasime oma suveplaane ja mida teeme esimesel päeval kodus tagasi. Leppisime mõlemad kokku, et on aeg kohe poodi minna ja osta kõike mida terve aasta igatsenud oled ja siis kõik ära süüa. Väga hea plaan. Samas pärast ei taha kolm päeva midagi süüa..
Kodus sõime siis kodust kebabi, mis oli väga hea! Pärst seda läksid Emma ja isa ratsakursustele ja mina jäin koju. Ma siis photoshoppisin eilseid pilte ja lugeisn raamatut. Mingiaeg tulid perekond koju. Ema tuli ka tagasi. Ta oli eilsest õhtust saadik ära olnud.
Nii me siis istusime õues ja nautisime suviselt sooja kevadilma ja rääkisime niisama juttu.
Pärast lugesin veel raamatut. Käisin korraks Internetiavaustes ja vaatasime siis perega koos telekast toredaid ja naljakaid Norra saateid. Super päev täna. Ilm on olnud nii kohutavalt ilus, et homme on tahtmine t-särgiväel kooli minna. Kuigi ma tean, et seda ma päris tegema ei hakka.
Kahju, et reedest vihma hakkab sadama ja jälle jahedamaks läheb :(

Praegu lähen mina siis magama. Minge teie nautige pilte, nautige kevadet ja sooja ja ärge suve nii kiiresti ka oodake,

-kista.

2 comments:

Anonymous said...

Kust Jessica pärit on, kui küsida tohib?

Unknown said...

Jessica on Saksamaalt. Ja Luca on Argentiinast :)