Wednesday, May 16, 2012

Lühike koolinädal on jällegi otsa leidnud

ja pikk nädalavahetus jällegi ees. Küll on tore, kui nädalavahetus kestab kahe vaba päeva asemel neli vaba päeva. Lihtsalt super!!
Täna on olnud koolis veidi igavam päev kui eile, aga samas siiski kuidagi väga tihe ja.. Oh ma üldse ei tea. Viimasel ajal ongi nagu kõik koolipäevad ka nii palju toredamaks läinud. Kõik on kuidagi palju toredam. Ilmselgelt ootavad kõik lihtsalt suve nii kohutavalt, et kõik on rõõmsad!
Hommikul ärkasin jälle varakult- kell pool kuus olid silmad lahti ja jälle oli väike paanika, et kas ma olen juba sisse maganud või mis toimub. Reaalsusest sain aru siis, kui telefonist jälle kella vaatasin. Kui mu äratuskell siiski lõpuks helises ei suutnud ma end äratada ja oleks tahtnud edasi magada. Veider asi see magamine...
Aga esimene tund oli meil täna kehaline, mis oli väga väga väga lõbus! Kõigepealt jaotati meid paaridesse ja nende paaridega pidime siis frisbit loopima. Ehk siis üks viskas ja teine koos jooksime järele ja siis viskasime edasi. Ja nii jooksime kilomeetrise ringi. Mina ja Christine aga vahepeal viskasime selle frisbi üle aia kergejõustikustaadionile, niiet pidime eriti suure ringiga minema kõigepealt sinna kuhu teised kogunesid ja siis kergejõustikustaadionile ja siis jälle jalgpalli harjutusstaadionile tagasi (meil üldse siin kohutavalt palju staadioneid koos: kergejõustikuoma, suur jalgpallistaadion, kaks jalgpalli harjutusstaadionit. Ei tea. Kohutav. Ja siis on meil veel ju see Euroopa suuruselt teine sisehall ka, kus on igast asju lihtsalt megapalju. Aga samas ei kurda- koolis on ju sprdikallak ka, niiet midagi muud ei saakski loota.
Pärast seda viskasime veel seda frisbit päris palju ringi. Tegime nn intervalliharjutusi sellega. Ja siis tegime päris intervalliharjutusi. Ehk siis Kõigepealt jooksis üks paariline keskmisest kiirema tempoga ümber harjutusstaadioni ja siis jooksis teine ja siis jälle esimene ja siis teine ja siis veeel esimene ja siis veel teine. Ehk siis pärast seda olid kõik piisavalt surnud ütleme nii. Aga väga lõbus oli! Üldse, kehalised on alati piisavalt lõbusad. Eriti veel seepärast, et mu õpetaja nimi on Bolle ja bolle norra keeles on kukkel. hehehehehe..
Teise tundi jäin hiljaks vaid kaks minutit, sest kehaliseõpetaja lasi meid piisavalt hilja tunnist lahti ja pesemas oli kohutav järjekord. Nagu ka kahe peegli ees. Tere tulemast tüdrukute garderoobi eksole.
Samas Ingrid ja kutid jäid veel rohkem hiljaks, niiet mul isegi vedas lausa..
Sotsioloogias pidi meil olema veel viimane ettekanne, see aga jäi ära sest kutt, kes seda esitama pidi ei viitsinud kohale tulla. Kui ise tundi läksin siis nägin teda ühes grupiruumis istumas. Korralik kutt ikka noh.
Kolmas tund oli inglise keel kus Ingridiga vaidlema hakkasime ja ta mu läpakat trollis. Tegi tagasi minu kunagise trolli eest tema läpakale. Ehk siis mu ekraan oli pahupidi. Muidugi ma ei saanud seda ju tagasi, sest kõik oli norra keeles ja ma ei saand mitte mõhkugi aru, niiet lõpuks pidin Bodili käest küsima, et kuidas ma selle tagasi saan. Pärast inglise keele tundi okupeerisime ühe suure klassiruumi, istusime ja sõime seal lõunat. Ma olin lithsalt nii väsinud, mul oli mingi väike peavalu ja ma ei suutnud üldse midagi mõelda ega teha.
(eel)viimaseks tunniks oli matemaatika kuhu ma läksin kohale aga siis õpetaja ütles, et kellel matemaatikaeksamit ei ole võivad ära minna ja õppida selleks eksamiks mis neil on. Ühesõnaga aasta lõpuni mul enam matemaatikat ei ole, sest neil on eksam 31. mai ja kes eksamit ei tee need põhimõtteliselt peavad käima ja näitama, et nad on koolis ja siis võivad käia ja istuda ja õppida omaenda eksamiks. Ja kui matemaatika eksam on ära olnud siis pole meil enam tunde, niiet ma ei tea mida me veel siis kuni 19. juunini koolis teeme. Sotsioloogia viimane tund on ka 1. juuni, nagu me täna arutasime ja kokku leppisime. Ei tea. Väga naljakas koolikorraldus on neil siin Norras vahel! Samas kõik on rahul! Ilmselgelt.
Matemaatika tunni alguses, kui ma veel klassis olin hakkas mu pea aina rohkem valutama. Kui ma grupiruumi läksin ja inglise keelt hakkasin kordama (õpetaja jagas meile täna tunnis kätte eelmiste kolme aasta eksamid, et saaksime neid uurida ja puurida ja küsimusi küsida kui tekivad) siis läks asi kohe päris hulluks. Võtsin küll ühe tableti aga ega see väga ei aidanud. Võibolla ootasin liiga vähe aega, aga mul oli tõsiselt juba paha olla ja nagu.. väga nõrk tunne Niisiis käisin kohvikus ja ostsin piimašokolaadi (mis on norras lihtsalt kohutavalt hea eksole) ja sõin seda paar tükki. Ausaltöeldes läks mu peavalu paremaks. Ma ei olegi kindel, kas see tablett hakkas siis tööle või see šokolaad oli tõesti hea.
Siis tulid kaks kutti, kes on minuga koos ühiskonnageograafias minu juurde ja ütlesid, et meil vist jääb tund ära. Ma ei olnud sellest midagi kuulnud aga nad lubasid edasi uurida ja kui teada saavad siis mind üles otsida ja teada anda. Mina leidsin sel ajal aga oma klassijuhataja üles, kelle käest pidin siis saama esmaspäevaks need tekstid, sest mul on ju norra keele eksam. Niipalju siis sellest. Me ei saa neid kätte enne reedet. Ehk siis ma pean reedel kooli minema käima, et need tekstid kätte saada! MiSMÕTTES NAGU! Ma tahtsin reedel veidikenegi kauem magada, aga sellest võin vaid unistadanüüd. Lähen aga kooli käima. Pole hullu siis.
Ühiskonnageograafia jäigi ära, õnneks. Ega meil neid tunde ka enam palju ei ole, sest poole päeva töö on tehtud. Arvatavasti umbes kaks nädalat läheb veel, siis hakkavad kõik tunnid läbi saama. Väga veider.
Jalutasin siis kesklinna ja hüppasin poest läbi, et oma suuremale vahetusõele kaart osta, sest tal on reedel sünnipäev.
Tulin koju ja kedagi ei olnud. Tegin omale ühe võileiva, sest lõunapausi ajal väga palju ei söönud kuna mul oli hommikul selle söögipaki tegemisega nii vähe aega, et suutsin vaid poolteist võileiba kokku möksida ja kaasa võtta. Mingiaeg käis Emma kodus aga siis läks ta sõbranna juurde edasi.
Kui vanemad tulid siis nad mõlemad suht sõid vaid sõid paar võileiba ja läksid siis edasi- ema läks Emmaga ratsakursustele ja isa läks poodi süüa ostma ja mida kõike veel mida homme vaja (homme on ju 17. mai ja Norra Konstitutsioonipäev ja suur pidupäev ja kõik kohad on kinni!!).
Kella kuue ajal sõime siis õhtust. Õues. Õues oli niiii ilus ilm lithsalt!
Vahepeal olin mina suutnud ära photoshoppida oma eilsed pildid ja need laadisin siis pärast õhtusööki sinna ADAY kodulehele üles. (VAJUTA SIIA ET NEID SEAL NÄHA) Seal kodulehel te pilte suurelt ei näe, aga saate lugeda neid jutte, mis nende piltidega kaasas käivad. Aga kui VAJUTATE SIIA  näete neid minu fotograafiablogis ja suurelt ja ilusalt.
Niiet nautige siis mu pilte!
Mingiaeg koristasin oma toa ilusti ära, sest Emma magab sel nädalavahetusel minu juures, kuna vanaisa tuleb külla käima. Mis on väga lahe!!
Ja siis aitasin emal ülemist korrust koristada. Homme siiski pidupäev.
Samas on mul homsega väikeprobleem, sest ma teadsin, et tuleb panna punased põlvikud ja Mona need mulle muretses. Täna sai ta aga teada, et tuleb panna hoopis VALGED põlvikud, ja neid mul ei ole. Niiet ma ei teagi mis saab. Mona ütles, et tal võibolla on. Loodame-loodame.

Aga ega ma täna kaua üleval ei ole ja midagi plaanis väga pole teha ka. Homme tuleb väga sisukas päev ja loodan, et jõuan teile kohe sellest kirjutada ka. Samas kahtlen, et homseid pilte enne nädalavahetust näete, sest reedel on mul ka päris tihe ja kiire ja peale selle pean ju norra keele eksamiks ka valmistuma. Sada asja vaja veel teha ja kuidagi aega kipub liiga vähe olema.
Samas küll ma kõik tehtud saan ja luban teile ilusat ja lahedaid pilte homsest 17. maist. Eriti lahe on veel see, et mul on seljas norra rahvusriided niiet tunnen end kui päris õige norrakas!!!!

æ e trønder, æ! (Laurale)

-kista.



No comments: