Monday, May 21, 2012

Norra keele eksam...

Meil on olnud täna lihtsalt niiiii toredalt soe ilm! Teil ka arvatavasti (emme käest kuulsin), aga siin pole sel aastal veel nii sooja ilma enne olnud. Ja nüüd siis. Kui lahe! Samas- suvi on lähenemas ja koos suvega ka fakt, et mul on nii kohutavalt vähe veel jäänud...
Hommikul ärkasin siis teadmisega, et täna on norra keele eksam. Viskasin oma asjad kokku, tegin omale mingi matpakke'i ja astusin bussipeatuse poole teele. Bussis ostis mingi tädi mu ees veel kuupiletit, niiet korralikult aega läks enne kui sõitma saime. Bussijaama jõutsime täpselt nii, et teine buss sõitis meie bussi taha! Aga saime ilusti peale ja jõudsin tavalisel ajal kooli.
Koolis sain teada, et meie klassi oli ümber tõstetud ja A107 asemel oli meil tund hoopis AS103's. Läksin siis sinna, leidsin seal vastas ühe grupiruumi ja ootasin seal Jessicat, kes ka kohe tuli. Siis käisime vetsus ja arutasime veel neid tekste.
Lõpuks saime klassi sisse.
Eriti range teema on nende eksamitega siin! Hullud identifikatsioonikaardid ja asjad-värgid-särgid. Nagu päris kohe!
Lõpuks saime tööle asuda.
Pidime siis kõigepealt kirjutama kaks lühikest vastust ja valima kaks ülesannet siis. Ma tegin ära, ei olnud midagi väga rasket ja üritasin võimalikult läbimõeldult teha ja võimalikult kaua mõelda et mida ikka kirjutada.
Ja siis oli aeg asuda pika vastuse kallale. Ehk kuuest ülesandest pidime valima ühe. Ma lugesin: "mkm, ei taha.. eiii, seda ei tea võibolla.. eiiii saa.. ei oskaa.." lõpuks valisin esimese ja kirjutasin lühijutu ühe pildi kohta, mis meil tekstides oli.
Sain kirjutatud ja kõik kogu jama oli mul valmis ja Internetti üles laetud kella poole üheks. Kokku kirjutasin 1600 sõna. Ja kõik norra keeles!!! Ma olen ise nii uhke enda üle! Ei oska öelda, kuidas grammatikaga on, aga ise arvan, et üsna hästi läks!
Päast eksamit ootasime Jessicaga ka Lucat, ja siis läksime ja tegime väikse "vahetusõpilastetšilli" kesklinnas, ehk ostsime midagi juua ja istusime päikse käes ja lihtsalt rääkisime juttu. Plaanisime oma ärasaatmispidu (mis toimub 11. juuli ja mille me teeme kõik kolmekesi koos) ja lihtsalt nautisime päikest.
Siis käisie Jessicaga veel enne kojutulekut AMFIst läbi (kaubanduskekus) sest ma pidin omale sukapüksis ostma ja Jessica pidi omale Saksamaale asju ostma, mis ta pakiga sinna saadab.
Siis istusime Jessicaga bussipeatuses ja ootasime oma busse. Jessica oma tuli 5 minutit varem kui minu oma.
Kodus jäin pooleks tunniks magama, sest ma olin lihtsalt niii väsinud! Ise ka ei tea millest! Ja siis tegin süüa- kanasalatit! Niiii superhea tuli lihtsalt välja, te ei kujuta ette1!!!
Siis sõimegi õhtusööki kõik koos. Siis koristasin laua ning vedasin end päikse kätte trampolini peale, et seal raamatut lugeda. Nii hea soe oli! Ei olnud enam kohutavalt palav kui siis, kui ma tagi ja mustade pikkade pükstega koju jalutasin. Lühikeste pükste ja t-särgiga oli isegi väga hea õues olla!
Pärast rääkisin veeel emmega korraks Skypes. Naersime Kihnu Virve lugusid.
Mingiaeg õhtul tegime siis Jessica ja Lucaga oma peo ka Facebookis lahtiseks ja vaidlesime, keda kutsuda ja mitte. Samas, lõppkokkuvõttes kutsusime ikkagi kõik enam-vähem, kellega sõbrad oleme siin. Meil on vägapalju ühiseid sõpru, niiet umbes 50 kanti see number jäi. Üleliia ei tahtnud kutsuda, muidu ei ole nii.. koselig.. ee.. misasi see on. Maitea. Kodune või mõnus või selline.
Õhtul käisin veel pesemas ja nüüd on plaanis magama minna. Homme ootavad mind matematika, topelttund sotsioloogiat, prantsuse keel ja ajalugu. Ei midagi kõige huvitavamat samas on kõik talutav, sest ega me eriti midagi tundides tarka ei tee enam. Vaid nendes, kus kellelgi eksamid ees ootavad. Veider. Mida me 19. juunini küll koolis teeme? Ei oska öelda

Praegu aga sätin end siis magama.
Olge tublid ja võtke palju päikest!

-kista.