Friday, June 1, 2012

kolmapæev-neljapæev

On möödunud mul järjekordne nädala keskpaik, kus ma väga midagi suurt korda saatnud ei ole. Peale inglise keele eksami, millekirjutasin siis neljapäeval. Sellest veidi hiljem.


Kolmapäev, 

oli mul kodune päev. Kool jäi ära ja sain kodus eksamiks korrata. Nii ma siis kordasin eksamiks ja lugesin oma raamatut "Wutherings Heights" samal ajal. Muidugi kuulus sinna hommikul piisavalt kaua magamine, mis oli ka supertore!
Mingiaeg tulid Emma ja isa koju (Mona oli eelmisel päeval Lõuna-Norra reisinud tööasjus) ja siis sõime õhtust, sest Emmal oli õhtul ratsakursus. Nii nad siis läksidki kohe pärast õhtusööki sinna. Ja mina ugesin veel veidi oma eksamiks. Väga midagi suurt lugeda ei olnud, aga lappasin lihtsalt õpikut läbi ja tuletasin meelde, millest rääkinud olime. Ei tea. Midagi rasket ei olnud ju!
Kolmapäeva õhtul läksin vara magama, et eksamiks välja puhata korralikult. Ehk siis terve kolmapäeva ma siiski midagi väga tarka ei teinud. AHJAA!! Mingiaeg käisin pooletunnisel jalutuskäigul Paradusbuktas. Oleks kauem olnud, aga ma ei võtnud vihmavarju kaasa ja vihma hakkas ladistama. Niisiis jooksin tuppa. See oli millalgi pärast õhtusööki.

Neljapäev,

Hommikul magasin veidi sisse- ärkasin 7 läbi 15 minutit. Viskasin omale dressid selga ja tegin oma matpakke ja jooksin siis bussile. Ei jäänud maha ja kõik oli ilus.
Alguses koolis õpetaja saatis meid (ja kes veel seal olid) kuskile mujale klassi. Ja siis tuli jälle sinna järele, et "ei meil eksam on ikka seal teises klassis". Nii me siis jalutasime mööda koolimaja ja keegi aru ei saanud, miks õpetaja meid teise kohta oli saatnud, kui kogu aeg olime teadnud, et eksam on A109 klassis. Mis on väga totter klass. Mul ei ole seal kunagi ühtegi tundi olnud. Seal kõrvalklassides küll, aga mitte seal. See on nii veidralt ehitatud klass. Parem ikka kui A105, kus on kamin. niiet kui sa kamina taga istud siis tahvlile ei näe. Aga sel puhul lihtsalt liigutadakse oma laudu. Seda tehakse siin nagunii kogu aeg samas.

Aga eksam läks hästi. Midagi rasket ei olnud. Esimene ülesanne oli, et pidime lugema üht töökuulutust Svalbardile (saar Norrast põhjas, kus on jääkarud) ja siis pidin kirjutama kirja kooli administratsioonile, et grupp minu klassist tahaks sellest osa võtta ja et kas nad kiidaksid selle heaks ja lubaksid 3 nädalat koolist puududa. Ei olnud midagi rasket
Teine ülesanne saime valida nelja erineva teema vahel, millest kirjutada. Mina valisin siis Globaalsed Probleemid, ehk meil oli 4 pilti mille WWF oli avaldanud kunagi ja pidime siis nendele toetudes kirjutama essee. Sain veidi üle 1000 sõna ja ise jäin rahule. Oleks veelgi pikemalt ja laiemalt tahtnud kirjutada, sest nii hea teema oli ja mulle nii meeldib Globaalsetest Probleemidest kirjutada, aga mõtlesin, et liiga pikalt ka ei kirjuta muidu võidakse öelda, et liialt laialivalguv. Niiet praegu ta jäi väga hea. Olen rahul. Loodan, et eksamikomisjon on ka rahul. Samas need tulemused saan vist juuli keskpaigas, kui juba ise Eestimaal olen. Super.

Ühtul kodus tulid nii Mona kui bestemor tagasi. Vanaema oli ju kuu aega Põhja-Norras olnud ja nüüd on ta siis kodus tagasi. Nii tore! Rääkisin ta kohe pehmeks, et ta millalgi mu juukseid lõikaks- jehuu!! Saan uue soengu ja enne ei ütleteile mille kui siis ühekorra piltide pealt näete ;) Midagi väga suurt see ei ole, aga midagi siiski.

Niisiis sõime ilusat õhtusööki. Ehk grillkana ja koores-küpsetatud-kartulit (mis on lihtsalt superhea.Eriti eile, sest see oli küüslauguga tehtud!!) Nii siis istussime ja rääkisime ja niisama kuulasime bestemori jutte, mis ta Tromsös tegi. Tore oli!

Mingiaeg õhtul rääkisin veel Marro ja Lauraga Skypes juttu. Oh juudas kui veidrad inimesed nad on. Tahaks juba Eestimaale, et Lauraga koos nalja saaks teha. IRL nalja. (In Real Life, mitte IRL kui see partei eesimaal).

PRaegu aga pakin siis oma asjad ja lähen täna Trondheimi, et saaks kõigi oma piirkonna vahetusõpilastega veel viimast korda Norras kokku ja kallistaks ja sööme nendega koos siis õhtust ka! Ja jääme veel Trondheimi ööseks ka!!
Homme on mul plaanis minna ühele muusikafestivalile. Ehk siis see on siit minu piirkonna kohalik muusikastiil VÖMMÖL mis tähendab ka mingit pestud villa vms, aga see festival on homme ja riidesse peab siis panema nagu vanaaegsed maakate riided või midagi. Ma pole kindel, et ma need päriselt leidsin, ag amidagi mul on ja noh, küll see hästi läheb. Sinna lähen koos AFSi vahetusõpilastega, mis on väga lahe! Saan jälle uusi semusid üle maailma- wippee!!
Teen palju pilte ka ja pärast näitan teile.


TÄna on aga 1. juuni. PALJU PALJU PALJU ÕNNE SÜNNIPÄEVAKS MU KALLIS VÄIKE SUGULANE AILEAILE!!!! 




Olge tublid, nautige suve ja soojust

-kista.








No comments: