Friday, May 4, 2012

matemaatika

Ehk siis täna oli mul koolis matemaatika terve päeva töö, mis tähendab seda, et ma istusin klassis ja surin, sest lihtsalt ei jaksanud seda teha. Peale selle panin ma mõne asjaga ikka nii pange, et ise ka ei suuda uskuda. Samas eriti vahet ei ole, ma tedsin kohe et ma midagi väga tarka sinna kirjutada nagunii ei oska...
Hommikul ärkasin siis nagu alati seitsme ajal. Viskasin omale dressid selga, mingi kerge meigi näkku ja pooljooksin bussile.
Kui kooli jõudsin siis otsisin kõigepealt Jessica laadija üles, sest ta oli selle kooli unustanud ning ise tuli nii hilja, et tal olnud aega. polnud hullu.
Ja siis algas matemaatika terve päeva töö. Ehk siis kõigepealt kaks tundi, siis 10min puhkust ja siis veel kolm tundi. Korralik uni tuli vahepeal peale lihtsalt. Nii kohutav oli seda kirjutada. Aina mõtle ja kirjuta ja siis vahepeal lihtsalt kõik kohad väsisid nii ära et ei suutnud enam edasi kirjutada. Aga valmis ma ta sain ja lõpetatud sain ja kõik on korras.
Pärast istusime Jessicaga tund aega raamatukogus ja ootasime bussi. Naersime ja rääkisime niisama. Suveplaanidest jaaaniiiiedasi ning siis jalutasin kesklinna ja võtsin sealt bussi koju. Poe ees nägin Emmat kes küsis, et äkki ma aitaks talle 20NOK eest jäätist valida sest ta ise on nii lühike et ta ei näe hindu. Ta muidugi tahtis mingit hiiglama suurt jäätist, mis maksis 25NOK, aga ma andsin talle 5NOK juurde, niiet elu oli ilus. Ise ostsin ka jäätist. Nii me siis jalutasime koju ja sõime jäätist.
Kodus lugesin veidi raamatut aga kuna ma reaalselt matemaatika tööst väsinud olin siis jäin lihtsalt magama. Magasin vaid korra, umbes pool tunnikest. Siis aitasin lauda katta ja eksisin korraks Internetti ära ning koritasin oma tuba veidi jälle.

Õhtusöögiks sõime pitsat. Nii hea pitsa oli täna! Samas Mona tehtud pitsad on alati lihtsalt superhead! Pärast lugesin ja siis vaatasime isaga telekast Wipeout'i. Skandinaavia versioon, ehk siis finaalis oli üks norrakas, taanlane ja rootslane. Taanlane võitis, mis oli naljakas sest nad kutsusid teda  "Härra Lego" ja see oli lihtsalt tõsiselt naljakas noh.

Siis lugesin veidi veel raamatut. Emmale tuli sõbranna külla ööseks. Nad siis istusid ja joonistasid ja ma siis joonistasin ka veidi.
Siis veel lugesin ja vaatasime filmi "the Social Network" ehk siis noh see Facebooki film noh. Isver see film on ikka nii.. lahe. Samas ühepoolne, aga ime pole ka kui ta on selle Eduardo kirjutatud raamatu järgi tehtud.

Nüüdon kell nii palju, et ma lähen magama. Homme kavatsen kaua magada ja loodan, et on ilus ilm et saan ühe ilusa pika jalutuskäigu teha metsas ja ka kevadest pilti teha.
Pühapäeval on emadepäev nagu ma aru saanud olen? Pühapäeval lähen mina kinno. The Avengers'it vaatama. Loodetavasti. Pole veel 100% kindel, sest olen meie sõpruskonnast ainuke, kes seda näha tahab.

Olge tublid ja nautige nartsisse,

-kista.

No comments: