Sunday, April 29, 2012

9/11

et teid mitte segadusse ajada 11. september 2001'ga, siis mina loen oma nädalavahetusi mis mul on veel jäänud veeta oma parimate sõbrannadega norras olles vahetusõpilane. Niiet sel nädalavahetusel oli siis 3s, ehk 8 veel ees :)

Reedel oli siis koolis pikk ja väsitav päev. Kogu mu reedene päev oli kohutavalt pikk ja kui ma lõpuks magama sain olingi kohe nii rampväsinud et jäin magama.
Hommikul olid siis esimesed kaks tundi kehalised, kus meil, ohhoo, tööd ei olnudki. Kõigepealträäkisime, kui vajalik on magamine ja uni ning siis läksime saali ja mängisime poolteist tundi saalihokit, mis oli väga lahe!
Kolmandaks tunniks oli matemaatika, kus me siis ikkka veeeel harjutasime järgmisel reedel ees ootavaks terve päeva tööks. Oh jumal see tuleb lihtsalt kohutav töö. Samas pole hullu. Võtsin koju kaasa oma matemaatika, et saaksin oma 4 päeva pikkusel nädalavahetusel veidi töötada sellega.
Pärast matemaatikat istusime järgmise tunni, norra keele, klassis, sõime oma lõunat ja lihtsalt jutustasime. Norra keele tunni ajal harjutasid teised järgmisel neljapäeval ees ootavaks norrra keele terve päeva tööks. Kuna ma olin lihtsalt nii kohutavalt väsinud siis jäin magama. Õpetaja ei pannud pahaks ka. Õnneks.
Eelviimane tund oli ühiskonnageograafia, kus mul oli siis kontrolltöö, mis läks üleootuste normaalselt, sest ma ei kasutanud raamatut! Ise olin ka uhke enda üle, et kõik need ühiskonnageograafia sõnavara suutsin meelde jättta. JEEE..
Viimane tund oli sotsioloogia, kus me siis tegime oma esitlust. Või tegelikult väga ei teinud ka. Reaalselt lihtsalt mina, Jessica ja Luca (kõik 3 vahetusõpilast meie koolis) istusime ja rääkisime niisama maast ja ilmast ja kui kahju on see, et kahe kuu pärast näeme üksteist veel viimast korda ja kes siis teab millal jälle.
Pärast viimast tundi läksin siis bussiga koju. Kodus vahetasin riided, sõin mingi võileiva ja siis jälle bussile. Kõndisin Ingridi juurde. Seal istusime veidi, vaatasime paar osa FRIENDSi ning siis tuli Othelie ja kolmekesi läksime siis Vera juurde.
Vera andis meile õhtusööki. Ehk siis tema juures oli filmiõhtu. Kõigepealt sõime õhtusööki- tai köök oli teemas. Riis ja kanakaste! Lihtsalt super noh!
Siis otsustasime filmi vaadata. Istusime siis kõik maha, Vera võlus välja veel haiglases koguses coca cola zero't ning suure paki krõpsu ja nii me siis vaatasime kaks filmi ära. Väga armsad filmid olid (ei mäleta pealkirju) täpselt sellised "tüdrukuteõhtu" filmid. Naljakas.
Pärast veel istusime ja rääkisime ja äkki ma avastasin, et kell on pool 12!!! Kuna pidin koju jalutama, siis kiire matemaatikaga saate kõik kohe teada, et koju lõpuks jõudsin siis pool 1. tund aega kõndisin. Mu linn on pimedas lihtsalt nii kohutavalt ilus! Üldse ei valeta! Kunagi lähen käin ja teen teile pilti ka! Kuigi ma ei tea kust, sest ideaalselt kuskilt mäe otsast, aga oma koduakendest vaadates ma ju linna ei näe- teisel pool mäe küljel on linn. Hehe..

Laupäev,

Magasin nii kaua kui sain. Lihtsalt nii uni oli. Kuna ilm oli kole siis midagi tarka teha ei saanud- muidu oleks õue õppima läinud. Aga nii ma siis istusin ja õppisin matemaatikat, kuni vanaema (ema ja isa läksid hommikul vara Rootsi, vanaema elab meie juurdes senikaua) siis ütles, et ta läheb linna käima ja et kas ma tahan kaasa minna. Olin siis nõus. Viskasin kiirelt mingid riided selga ja läksin temaga linna käima.
Leidsin omale juuksevärvi! Lõpuks selline mida ma kogu aeg nillinud olen. Sain ta osta vaid seepärast, et ta oli allahinnatud. MA ♥ H&M!! sest seal on lihtsalt kogu aeg allahindlused eksole!!
Pärast kodus lugesin veel raamatut, õppisin veidi matemaatikat ja siis alustasin õhtusöögi valmistamisega.
Ehk siis nädalavahetusel on minu kord süüa teha.
Eile tegin siis pastat. Isversusver see kukkus niii hea välja lihtsalt! Lihtsalt super! Aga mitte nii hea kui siis, kui õti seda teeb :) Siiski, väga hea oli! Vanaema ka sõi ja kiitis. Emma sõi kanatiibu- pole kindel et talle see maitsenud oleks sest seal oli küüslauk sees ja talle kohe üldse ei meeldi küüslauk
Õhtul vaatasime veel filmi ja magama läksin üsna vara, siiski hilja.

Pühapäev,

Ei ole midagi väga tarka teinud. Mõtlesin, mida homme sõbrannadele süüa teha, sest teeme filmiõhtu minu juures. Lugesin raamatut ja õppisin ka veidi matemaatikat juurde. Jeee.. Olen nii õpihimuline noor neiu.
Kuna minu kord oli süüa teha, siis sain ka sellega hakkama.
(Isver Laural oli õigus, see on jah nagu mingi söögiblogi) aga ma tegin lasanjet, mis on niiiiiii hea lihtsalt! SUPER HEA LASANJE EKSOLE!
Õhtul rääkisin emmega veidi juttu. Ei mitte väga palju, aga veits.
Nüüd on aeg magama minna.
Homme lähen linna šoppama ning hiljem teen siis sõbrannadele süüa. Ning siis vaatame filmi. Me ei ole veel suutnud otsustada, mis filmi aga midagi me vaatame. Vera lubas endaga mingi hunniku kaasa vedada, et siis saame siin otsustada.

Ehk siis nagu te aru saite, siis homme mul kooli ei ole. Teisipäeval ka ei ole. Neljapäeval on norra keele proovieksam ja reedel matemaatika terve päeva töö.
Teisipäeval (kui on ilus ilm) on mul plaanis minna välja õue ja teha üks ilus pildistamismaraton. Nii hea plaan, loodan et on ilus ilm ka!

Olge tublid, nautige päikest,

-kista.

No comments: