Saturday, June 9, 2012

Reede sõpradega

Kuna mul reedel jälle kooli ei olnud oli väga tore. Samas reede oli minu jaoks ikka väga suvaline ja väga random päev. Igast nalja juhtus. Ausalt! Lugege ja saate teada, miks ma 10 päevasel antibiootikumikuuril olen ja kuidas Tröndelagi inimesed frikadellisuppi nimetavad...

Kõigepelt ärkasin reede öösel umbes kella poole kolme aeg kohutava kõrvavaluga. Ma reaalselt ei teadnud mida teha. Mitte miski ei aidanud ja nii ma siis lihtslt istusin kaks tundi ja valutasin oma kõrva. Pikali visata ju ei saanud- vaid istudes sain olla siis polnud nii kohutav. Lõpuks võtsin kolm valuvaigistit (ühest ei piisanud noh) ja jäin siis magama.
Kui hommikul ärkasin siis kedagi kodus ei olnud- kõik olid tööl või koolis. Aga ma siis koristasin kööki- kõrv oli normaalne, arvatavasti tablettide pärast veel.
Lõpuks tuli Mona koju ja nii ma siis ütlesin talle, et mul oli hull kõrvavalu ja ta helistas siis mu arstile siin ja pani aja kinni. Kell kolm. Kella kahe ajal samas tuli lõpuks mu kauaoodatud telefon siiamaale! Tollis oli lahti tehtud, aga ma isegi ei olnud pahane. Las vaatavad kui ilus telefon mul nüüd on. Ehk siis mul on jälle telefon ja mu sõbrannad saavad minuga uuesti ühendust võtta. JEHHUUUU!!! Ise nii rahul noh!
Ma siis panin omale normaalsed riided selga- teadsin et hiljem lähen sõbranna juurde õhtust sööma ka veel.
Nii siis käisime arstil. Tüüp vaatas mulle 5 sek kõrva ja ütles et kõrvainfektsioon (maitea, põletik vist).Küsis et kas mul on enne ka olnud. Ma lihtsalt naersin. Ilmselgelt ju ei olnud. Samas oli see veeel niii irooniline, et 20 päeva enne kui ma Norrast lahkun saan omale 10 päevase antibiootikumikuuri ka veel selga. Ei ole normaalne lihtsalt noh! Elan üle samas, eksole :)
Nii siis käisime veel apteegis ja ostsime need rohud ja siis jalutasin Ingridi juurde, ise lihtsalt naerdes. Nii irooniline.
Ingridi juurde jõudes pidin esimese tableti saama. Oli n poolenisti paanikas, sest ma ju ei sa tablette lihtsalt neelata! Ma olen väiksest peale tablette närinud ja nüüd äkki pidin ilma närimiseta hakkama saama. Kui kohutav! Aga Ingrid andis mulle paar tipsi ja siis sain selle jama tehtud. Üks maas ja üks oli veel sel päeval jäänud. Ja siis vaid 9 päeva veel. Kui kohutav!!

Mingiaeg käisime Bodiliga poes- ma ostsin sokolaadi Vera juurde kaasa võtmiseks ja Bodil tuli minuga lihtsalt kaasa käima, sest Ingrid oli liiga väsinud, et midagi teha.

Kui tagasi olime oli vahepeal Othelie juba Ingridi juurde jõudnud ja nii me siis läksime kõik koos Vera juurde, kes siis oli süüa teinud.
ehk siis sõime SODDi. Sodd ongi lihtsalt SODD, aga ma pidin neile ütlema, et frikadellisupp näeb täpselt samasugune välja. Nad ei olnud õnnelikud. Sodd on sodd ja midagi muud sellist ei ole. Okei. Tore.
Aga sodd oli hea- mulle meeldis.
Selle söömine on aga teistmoodi. Kõigepealt kartul ja siis tambid slele kartuli sinna põhja. (allpool leiate pilte, mis ma oma uue telefoniga tegin) ja siis paned porgandi peale ja siis alles selle vedeliku koos minilihapallide ja lihakuubikutega. Jehuuu!! Nii tore oli. Ja selle juurde juuakse üks omamoodi limonaadi, mis on kalja moodi. Ja süüakse lamedat leiba (flatbrød) mis ühelt poolt on magus. Külll on tore elu!

Pärast sööki vaatasime veel filmi "You Again" ja siis olime lihtsalt lahedad. Pärast istusime ja rääkisime veel ja tegime niisama plaane mis siis saab, kui suvi on läbi ja oktoober on läbi. Plaanis on ühine tuur Stockholmi võtta. Aga kes teab mis saab.

Mingiaeg otsustasin siis, et kell on juba piisavalt palju ja mul on aeg kodu poole hakata kõndima- tunniajane jalutuskäik ootas ees lihtsalt! Nii ma siis panin oma asjad kotti, toppisin vati kõrva (et kõrv tuult ja külma ei saaks) ja hakkasin jalutama. Ühe kõrvaga muusika kuulamine on veider.
Kui koju jõudsin rääkisin veidi veel isaga ja siis veel Laura ja Marroga Skypes ja siis vedasin end magama ära.

Pildid SODDist:

Kõigepealt kartul

See tuleb ära tampida. Ingrid aitas mind sellega.

Ja siis porgandit peale!

Ja viimasena siis liha! Ja head isu!

Olge tublid ja ärge palavaga suppi sööge 

-kista.


No comments: