Tuesday, June 12, 2012

Viimane inglise keele tund

Ehk täna käisin jällegi koolis. Seekord päriselt kohe koolis. Samas olin ma nii väsinud, et midagi ülimalt tarka ei teinud. Aga inglise keelega sain ühele poole mis tähendab, et suvevaheaeg on alanud! Mul on kõik tehtud ja nüüd on jääänud vaid järele järgmisel teisipäeval veel viimast korda oma klassikaaslasi kallistada (enamikku neist) ja siis ongi läbi. Ma ei ole enam Steinkjer Videregående Skole kooli õpilane. Kahju...

Hommikul ärkasin siis üles nagu sel ajal, kui tavaliselt ärkasin kui kooli läksin. Vedasin end bussile (mis oli reaalselt inimtühi. Kui seal vahel veel umbes 5 inimest on siis täna oli umbes peale minu veel 1!!) ja sõitsin siis kesklinna, kust võtsin teise bussi kooli.
Koolis istusin oma läpaka taha ja kõigepealt tegin oma läpaka tühjaks. Ehk siis võtsin sealt kõik, mida mul endal veel võibolla vaja võib minna või siis mida lihtsalt tahaks nagu alles jätta. Oma norra keele eksami näiteks. Ja siis harjutasin inglise keele presentatsiooniks.
Ja teine tund oligi meil siis inglise keel. Meid oli ei rohkem ega vähem kui 5!!! Jah. Täpselt 5 inimest. Mina, Jessica, Monika, Ole Martin ja Einar. Tegime siis oma esitlused ära ja elu oli ilus. Pärast esitlusi tahtis õpetaja meiega veel rääkida. Monika oli kindel, et ma saan 6'e.. aga no ei. Ühesõnaga sel aastal keegi inglise keeles 6't ei saanud. ei tea. Õpetajale ei meeldi ilmselgelt 6si jagada- haha.
Pärast inglise keelt viisin ma siis oma kooliläpaka tagasi IT osakonda. Pidin ära täitma mingi ankeedi, et olen ta tagasi andnud ja siis jätsin temaga hüvasti. Oli ta küll vaid mu kapis elanud, aga siiski. Oli tore teda omada. Nüüd on mul vaid mu oma läpakas ja ei midagi muud. Veider ausaltöeldes.
Mu kapp sai ka veelgi tühjemaks. Neljapäeval viskan sealt veel viimase pahna välja ja siis ongi kõik. Nii veider lihtsalt.
Pärast seda vedasime end  Jessicaga mingisse grupiruumi, kus Jsiispoolunes olles mingeid seeriaid vaatasime ja niisama tsillisime. Ei olnud mõtet veel linna minna, sest kell oli alles kümme ja meie mõlema esimene buss läks kell 14.00. No eksole tore. nii me siis istusime ja poolmagasime, kui kell sai lõpuks üks hakkasime siis linna kõndima.
Linnas käisime ja mina pidin omale sukapüksid ostma ning pärast oli vaja veel postkontoris käia. Selleks ajaks jooksis Jessica juba bussile, aga mina sain oma ümbriku ostetud ja elu oli jälle ilus. Ja siis läksin ise ka bussile. Bussis kirjtuasin siis kindlustuse aadressi ümbrikusse ja panin selle ka siis posti. Nimelt saatsin kindlustusele siis selle, et nad saaks mulle raha tagasi anda mu ilusate antibiootikumide eest, mida ma siin mitu päeva juba võtnud olen. Pool saab vist homme läbi? Ongi vaid pool järel siis. Elan üle need hiiglaslikud tabletid vast! :)

Siis tulin koju. Kodus koristasin veel mida oli vaja eilsest peost- pesin näiteks panni ära. Ja siis lihtsalt istusime ja rääkisime Emma ja Monaga ning ootasime, kuni Gunnar tuleks ja siis sõime õhtusöögi. Kanasalatit! Oh ma nii armastan seda kanasalatit, see on lihtsalt nii hea noh!

Pärast õhtusööki rääisime veidi veel ning siis vaatasin mingit seriaali veel. Või seeriat. not sure. Igatahes mingiaeg käis Gunnar küsimas, kas ma magama ei tahaks minna sest ma näen nii väsinud välja. usun täitsa. Ma siin terve päev poolunes olnud- ei ole ikka korralikult välja puhanud eilsest peost noh!

Igatahes nüüd on mul plaanis ka magama minna. Päike pole veel korralikult loojunudki, aga kell näitab pool 12. Homme on mul plaanis magada ja magada ja lihtsalt olla. Neljapäeval vaja end jälle kooli vedada, et Luca ja Jessicaga koos pilti veel teha ja rääkida meie kooli infojuhile vms kuidas meie aasta siis läinud on. Veider.

Olge tublid ja ilusat und,

-kista.

No comments: