Tuesday, June 19, 2012

Kuidas ma nädalavahetuse Anna juures veetsin...

Anna on vahetusõpilane Mehhikost ja ühtlasi ka minu parim YFU sõber. Mingil imelikul moel klappisime me kohe alguses peale, kui temaga Oslo lennujaamas 10. augustil kohtusime. Ja siis pandi meid aastaalguslaagris veel samasse tuppa ka! Lihtsalt super!
Igatahes Reedel läksin siis bussiga Anna juurde. Hommikul sain kaua magada ning siis sõitsin bussiga kesklinna, kus pidin ootama poolteist tundi. Jõin kohvi ja lugesin oma raamatut (mille pean nüüd 10 päevaga läbi saama!!) ning siis läksin rongijaama, et seal veel veidi lugeda ja siis otsida üles, kuhu see buss küll tuleb ja seisma jääb.
Aga bussi ma leidsin ja bussile sain ning sõitsin siis poolteist tundi Grongi. Seal ootasin rongijaamas Annat paar minutit ja siis sõitsime koju. Niii hea oli teda jälle näha!!
Anna juures istusime, sõime veidi lõunat ja panime siis end riidesse ja valmis õhtuks. Kõigepealt oli Anna lõpetamine või pigem lõpetamis-õhtusöök ja siis pärast pidu.
Lõpetamisõhtusöögil istusime siis Annaga tema klassi lauas ja rääkisime niisama juttu. Sõime kana ja mingit muud asja ja niisama kuulasime, mida teised rääkisid. Tore oli Pärast tegime õues veel pilte. Koogilauani me ei jõudnud, sest järjekord oli liiga pikk. Pärast olid enamik klasse piltidega slaidshow-videoid teinud ja siis vaatasime neid ja naersime. Pärast õhtusööki käisime kodust läbi, sest Anna vend tahtis riideid vahetada ja mina ja Anna tahtsime jalanõusid vahetada- 10cm kontsakingadega ei olnud mõtet õhtu otsa peol olla. Niisiis panime tennised jalga ja läksime peole.
Kus norrakad pidutsevad? Punase Risti majas! No eksole noh. Igatahes seal siis oli ta lõpupidu, ehk viimane pidu tema klassiga. Ta klass oli väga lahe! Muidu tegelikult oli mingi selline teema, et võõraid ei tohtind olla (eriti neid, kes russ pole) aga mina võisin sest ma olen nii lahe. Nii armas neist. Igatahes seal me siis olime- ma rääkisin kõigiga ja kõik olid nagu "misasja, sa oled vahetusõpilane? Ma mõtlesin et sa oled norrakas!!" Nii lahe on kuulata kuidas inimesed niimoodi räägivad. Eriti lahedad on nende näod kui nad teada saavad, et ma ei olegi norrakas. Hehe... Anna klassikaaslased on väga lahedad!!
Koju läksime kella kolme ajal, kui Anna isa meile järele tuli. Ja siis lihtsalt magama- nii surmväsinud olime!

Laupäev,

Ärasime kell 12. Mina ärkasin- tuba oli pime aga Anna oli arvutis. Ma siis küsiisn, et misasja ta nii vara hommikul arvutis on ta ütles et "kuule, kell on 12 meil on lihtsalt kardinad ees!!" okei- lahe!
Siis igatahes aitasin Annal kotti pakkida, sest ta lendas pühapäeval Soome, oma sõbrale külla. Nii me siis pakkisime, ja mingiaeg käisime all hommikusööki söömas.
Pärast hommikusööki otsustasime veidi batuudile hüppama minna. Aga siis hakkas õues veidi vihma sadama niiet me vedasime end tuppa tagasi. Siis panime jälle end riidesse, ma pakkisin ka oma asjad kokku ning Anna ema sõidutas meid tema sõbranna juurde, kus me siis istusime, kuulasime muusikat ja tsillisime kuni sõbranna ema meid rongijaama viis.
Rongijaamas kohtusime veel kolme Anna klassivennaga ja siis läksime kõik koos rongile ja sõitsime Snaasasse. Sealt edasi taksole ja Hotelli juurde, kus siis oli see "kontsertpidu". Läksime siis sinna, leidsime mingi laua ja istusime, rääkisime ja naersime ja kuulasime muusikat. Muidugi enne kui bänd alustas nägin ma neid kõndimas ja küsisin neilt allkirju oma "raamatusse", kuhu siis kõik kirjutavad. Kui kunagi mulle külla tulete Eestimaale siis võin teile näidata oma raamatut. See on maailma lahedaim asi lihtsalt! Ma olen juba praegu tänulik kõigile, kes sinna sisse kirjutavad, sest see tähendab mulle niiiiii palju!!!!

Igatahes seal me siis istusime. Tantsisime ikka ka vahepeal. Lõpuks oli kell 1 ja pidu oli läbi. nii me siis jalutasime sealt hotelli juurest rongijaama tagasi, sest jäime sellest "taksobussist" maha. Oh well. Õnneks oli see vaid umbes 20 minutit jalutamist ja ei olnud ju külm ka. Õnneks ei sadanud vihma ja jalutasime kõik koos- mina, Anna, Anna vend ja tema kolm klassivenda. rongijaamas kõigepealt ootasime kella kahest rongi, millega kutid koju läksid Grongi. Aga see rong oli aga katki ja nad pidid selle asemel bussiga minema. Mina ja Anna jäime siis veel rongijaama. Anna oli oma koti enne sisse pannud aga siis äkki avastas, et uks oli lukus! Aga õnneks lugesime, et see tehakse kell pool 5 lahti niiet aega oli. Meie rong (või buss tegelikult, sest rongid ei sõitnud sel ööl üldse millegipärast) läks kell 5.
Nii me siis istusime Annaga ja rääkisime ja naersime ja tegime pilte ja olime niisama lahedad kuni lõpuks, präast 3 tunnist ootamist see buss tuli ja saime Steinkjeri poole hakata sõitma. Või mina Steinkjeri poole ja tema Lennujaama poole. Bussis suht magasime. Ja siis lõpuks pidin ma Annaga hüvasti jätma. Te ei kujuta ette, kui raske on hüvasti jätta kellegagi, kes tähendab teie jaoks nii palju. Anna on ühe aastaga mulle paremaks sõbraks kui mõned aastatega. Me oleme nii erinevad ja samas nii sarnased. Ta on niii sügaval mu südames, ja seda vaid ühe aastaga. See on veider. Ja ta on mulle niiii kallis!! Nüüd jääb üle vaid raha koguda ja talle Mehhikosse külla minna!!!

Lõpuks kell 7 hommmikul olin kodus ja vedasin end voodisse. Ärkasin küll kell 12 aga päev otsa ei suutnud õieti midagi teha. Olin nii väsinud ja kurb ja kõike segamini, niiet vedasin end lihtsalt kell 8 jälle voodisse ja magasin. Magasin kuni täna hommikuni välja.