Thursday, June 14, 2012

Kolmapäev kodus ja neljapäev koolis

Kuna ma eile ei teinud midagi siis ei hakanud blogisse tulemagi- ei olnud ju midagi kirjutada põhimõtteliselt.
Ehk siis kooli mul enam reaalselt ei ole. Ehk siis tunde ei ole. Täna käisin koolis vaid meie selle infojuhatajaga rääkimas oma aastast (lugege edasi alltpoolt) ja teisipäeval pean minema oma eksamitulemustele kätte saama!! Niii lahe!


Kolmapäev, 

Hommikul magasin kaua. Ja kohe mõnuga! Niiii hea oli lihtsalt lebotada ja magada ja olla ja mitte midagi teha. Siiski lõpuks vedasin end voodist välja ja koristasin köögi ära. Midagi paremat ei olnud teha. Ja siis tõmbasin tolmuimejaga toa üle ja oligi kohe kõik parem. Mingiaeg koristasin oma kappi ka veidi ja ausaltöeldes viskasin paar asja minema- paar asja, millega ei ole käinud pmts terve aasta. Ja kui seda tegin siis ikka imestasin, et kuidas jumala pärast ma peaks hakkama kahe nädala pärast kõike pakkima ja minema minema? Võimatu ju!

Mingiaeg sõin lõpuks. Ja siis lihtsalt istusin, lugesin raamatut ja vaatasin seeriat. Õhtust sõime varakult, sest Emma pidi ratsutama minema. Üldse palju inimesi oli täna õhtusöögil- seitse kohe! Emma oma kahe sõbrannaga, vanaema, suur õde Erika, isa ja mina. SEITSE! Sõime pannkooke!
Kui ma kunagi kirjutasin, et see on veider kuidas norrakad söövad pannkooke suhkru ja beekoniga siis praegu ise söön sammoodi. NII HE JU! Kuidas ma sain kahelda, et see maitsev ei ole! Niiii SUPERHEA! Ohh juudas. Naljakas. Olen vist ikka päris norrakaks ära läinud?

Siis istusime ja rääkisime niisama, kuni alustasime siis jalgpalli vaatamist. Taani-Portugal. Mul oli nii kahju, et Taani kaotas kuigi arvasin sed ajuba algusest peale aga siiski hoidsin neile pöialt- TAANI JU. NAABRID JU! See pole nende süü, et nad nii veidralt räägivad kartul kurgus.
Hilisemat mängu- Saksamaa - Holland - ma isegi ei vaadanud. Kartsin kohe, et Saksamaa võidab. Ja Holland ja Saksamaa meeldivad mulle mõlemad! Samas hoian kõige rohkem pöialt Hispaaniale! :) Oh juudas. Kõik on nii segamini. Jalgpall on mu pea jällegi sassi ajanud, justnagu kaks aastat tagasi!

Igatahes õhtul, selle asemel et mängu vaadata, rääkisin oma Eesti vanematega Skypes juttu. Nii veider on eesti keelt rääkida. Pärast mõndkümmend minutit lihtsalt väsib ära ja siis aju hakkab otseselt lihtsalt norra keelele jälle üle lülitama. Väga veider tunne on see!!! Lihtsalt.. veider.

Magama väga vara ei kiirustanud- täna sain ju kaheksani magada. Mis on päris pikalt ausaltöeldes :)
Lõpuks vedasin end siiski magama

Neljapäev, 

Hommikul ärkasin siis kell kaheksa ja vedasin end kohe pesema. Siis kuulasin veidi muusikat ning lõpuks läksin siis bussile. Lasteaialapsed läksid ka bussile. Isver kui kohutav see oli. Hea oli, et ma muusikat kuulasin, muidu oleks kuulanud, kuidas nad iga väiksema asja üle naersid. Nagu kunagi varem poleks õues käinud või bussiaknast välja näinud.
Jalutasin aga kesklinnast kooli ja istusin raamatukogus ja ootasin Jessicat samal ajal, kui oma kaustiku korda tegin ehk vaatasin, mida jätta ja mida võtta. Enamiku siiski saatsin kaarega prügikasti poole teele..

Ja täpselt niipalju pahna ma ära viskasingi!!!


Siis lõpuks tuli Jessica kooli. Ta oli kodust jalutanud, sest jäi bussist maha. Veidi üle tunni aja jalutamist tal kooli- hahah. Sain ta üle veidi naerda, aga polnud hullu.
Siis tegi tema oma kapisisu korda, ehk viskas veel topelt niipalju pabereid ära kui mina. Ma olin omajagu juba veel neid ennemgi ära visanud ja peale selle ei olnud ma neid kogunud ka nii hästi kui Jessica. Tal oli näiteks iga tunni jaoks eraldi vihik. Mõttetu, koolis nagunii reaalselt midagi ei teinud põhimõtteliselt.

Pärast siis istusime ja rääkisime niisama. Mingiaeg tuli Luca ja tõi küpsiseid meile. Ja siis istusime ja rääkisime veel. Lihtsalt. Kõigest. Oma aastast oma plaanidest oma.. KÕIGEST!
Lõpuks oli kell nii palju, et pidime selle infojuhataja Liv Kariniga kokku saama. Saimegi siis temaga kokku ja istusime raamatukokku, kus ta meiega siis "intervjuu" tegi. Ehk siis umbes kuidas meil läks. Mis on meie maa koolide ja norra kooli vahel erinevused mis sarnasused. Mis me teinud oleme? Mida arvame Norrast ja Steinkjerist üldiselt. Lihtsalt kõigest. Nii tore oli rääkida. Ma kindlasti kirjtuan teile ka varstikohe (kui mul ehk võibolla rohkem aega tekib) mis need erinevused siis on ja kuidas täpselt. Aga praegu ei jaksa.

Siis jalutasime Jessicaga kesklinna ja käisime tegime sopingutuuri. Ostsin oma väiksele õele kingituse. Ehk siis pildiraami (maailma armsaima) mis oli siis veel must-valge, aga värvisin ta kodus pärast ära. Ja sinna sisse panen siis pildi meist. Nii lahe. Talle nagunii meeldib hullult ja saab ta selle siis oma tuppa panna :)
Kodus sõime õhtust kellla nelja ajal. Ma jõudsin koju umbes tunnike enne seda. Nii me siis istusime ja sõime magushaput kana. Pärast õhtusööki läks Emma sõbranna sünnipäevale ja mina hakkasin seda pildiraami siis värvima. Enne jõudsin Emmale veel patsi punuda ka! Ta nägi nii armas välja sellega!

Siis vaatasin veidi seeriat. Mona tuli mingiaeg koju. Ta oli kolmapäeva varahommikust peale ära olnud- tööasjus jälle. Ta üldse reisib tööasjus väga palju.

Mingiaeg vaatasime perega uudiseid ja "Bones"'i ja lihtsalt rääkisime ja sõime veidike ka. Gunnar tegi mulle ja Monale toast'i, mis oli ülimalt hea lihtsalt! 

Nüüd on mul aeg pakkida, sest homme lähen Annale külla (minu parim Mehhiko sõber maailmas!!) ja näen teda viimast korda. Kes teab, millal me teineteist ükskord jälle näeme. Mitte enam sel aastal, mis on lihtsalt kohutavalt kurb. Ma hakkan teda nii igatsema, sest me oleme lihtsalt teineteise jaoks loodud. Me oleme nii sarnased ja samas nii erinevad!!! Igatahes lähen talle homme külla ja siis oleme lihtsalt koos! Väga lahe!!!!

Lisan teile pildi veel meie ärasaatmispeost. Ma pidin puu otsa ronima ju, et see telkkatus kinnitada sinna.


Sel ajal tulin juba puu otsast alla

Olge tublid ja nautige suve. Mu vahetusaasta on läbi kahe nädala pärast Kohutav mõelda. 

-kista.

1 comment:

Laura said...

Jaaaa! Mul oli täpselt sama, et Skypes eesti keeles rääkimine väsitas nii ära, et ma lihtsalt ei jõudnud. Palju lihtsam oleks olnud norra keeles rääkida. Eesti keel tundus kuidagi väga kauge ja võõras.