Friday, June 22, 2012

Lõuna sõbrannadega, 20.juuni

Hommikul ärkasin varakult. Teadsin, et sõbrannad tulevad kella kahe ajal, niisiis vedasin kell 11 end voodist välja, et pesemas käia ja siis poodi minna, et midagi süüa osta ka. Ema oli nii lahke ja oli mulle veidi raha jätnud, et ma saaks midagi süüa osta. Nii armas temast.
Igatahes vedasin end siis poodi, et midagi süüa osta. Ostsin salatit ja küüslaugusaia ja banaani ja melonit. Tegemist oli siis BRUNCHiga, mitte LUNCHIGA. Siis koju tagasi.
Koristasin köögi veidi ära ning katsin laua. Lõikasin banaanid ja melonid lahti ja siis tuli äkki isa koju. Ma ei teadnud, et ta nii vara pidi tulema. Arvasin, et ta tuleb mingi kella 3-4 ajal, aga ta tuli täna varem. Aga ütles, et meid ei sega ja läks alla telekatuppa.
Mingiaeg suht kohe pärast seda tulidki sõbrannad- nad olid just eelmisel päeval Hispaaniast tagasi tulnud- kõik päevitunud ja väsinud, aga tulid minu juurde ja siis sõime kõik koos!
Niisiis istusime ja sõime lõunat ja rääkisime rääkisime rääkisime, kuni mu ema ja väike õde ka koju tulid. Siis koristasime laua ning istusime minu tuppa- ma panin midagi veidi teist selga, sest kell 5 algas intervjuu minu maakonna ajalehega "Trönderavisa". Väga lahe!
Niisiis; minuga tehti intervjuu, kuidas mu aasta on läinud ja mis ma teinud olen ja miks Norra ja niiiii eeeddaasssiii.. Väga lahe! Pärast tegime pilte ka! Sain oma sõbrannadega ka pildi, niiet seal siis näete mu sõbrannasid ka. See pidi reedel ilmuma (täna on aga reede ja täna seda seal ei olnud)

Pärast seda viis isa minu, Othelie, Ingridi ja Bodili linna. Me siis otsustasime pitsat minna sööma, niiet läksime Orioni sisse ja tellisime neljapeale ühe suure pitsa. Istusime seal ja sõime siis pitsat ja rääkisime veel ja veel ja veeel.
Hiljem jalutasime Ingridi juurde. Seal rääkisime veel. Ja siis kohtusime Ingridi isaga, kes oli sealt läbi sõitmas. Ja siis vaatasime telekat. Mingiaeg otsustas Bodil, et läheb koju ja nii jäimegi mina ja Othelie ja Ingrid tema juurde veel filmi vaatama. Vaatasime filmi "Drive". Nii hea film oli! Ja siis jalutasin koju.

Väga tore oli koju jalutada. Nii mõnus. Jalutasin piisavalt aeglaselt ja lihtsalt mõtlesin kõige peale, mida ma Norras teinud olen. Mida ma õppinud olen. Kõige peale.
Mul on kohutavalt kahju, et mu suurepärane vahetusaasta läbi on saamas ja et nädala aja pärast pean lahkuma.

-kista.

No comments: