Friday, June 22, 2012

19. juuni- viimane koolipäev!

Ja ka minu kalli venna sünnipäev. Palju õnne veelkord!

Tean, et olen kohutavalt hiljaks jäänud selle kirjutamisega, aga no lihtsalt ei ole seda aega olnud, et tulla, istuda maha ja kirjutada oma viimasest kahest nädalast Norras. Veider. Aga uskuge mind- kui te olete vahetusõpilased ja alla kahe nädala on jäänud siis äkki on nii palju vaja teha, et ise ka ei usu.


Teisipäeval ärkasin siis viimast korda 6:52. Või tegelikult mitte. Sel kellaajal lülitasin äratuskella kinni ja ärkasin tegelt 7:15, kui isa mu uksele koputas ja üles ajas. Nii oli mul aega vaid 15 minutit- jooksuga tegin kõik asjad ära ja siis olin juba viimast korda bussil, et kooli poole sõita. Väga veider oli ausaltöeldes. Kohe väga veider.
Koolis ootasime siis klassiga koos õpetajat. Või tegelikult mitte klassiga- reaalselt oli meid koolis umbestäpselt 6! Naljakas. Aga saime oma hinded (mul väga hindeid pole, väljaarvatud inglise keeles ja need olid 5 ja 5 (suuline ja kirjalik)) kätte ja siis olimegi vabad. Pidin koolis ootama 20 minutit ja tund kestis vaevalt 10. Küll on lahe! Käisin siis viimast korda veel koolis ringi ja ausaltöeldes oli ikka väga kurb küll. Okei- kohe väga kurb oli! Eriti kui mõned õpetajad tulid küsima, et "millal sa siis ära lähed?" ja ma pidin ütlema et "järgmisel reedel". Kohutav. Kogu sisikond vajus kokku kui ma kooli poole viimast korda vaatasin, endal pisarad silmas. Mul oli seal koolis nii tore! Tõesti jään igatsema Norra kooli, see oli nii tore lihtsalt!

Igatahes jõudsin veel bussile ja tulin siis koju. Kedagi kodus ei olnud. Vaatasin seriaali veidi ja jäin magama ausaltöeldes. Lihtsalt nii väsinud olin.
Õhtul midagi väga tarka ei teinud peale jalgpalli vaatamise. Ehk siis Inglismaa-Ukraina mängul ikka hoidsime silma peal. Olime Inglismaa poolt, kuigi Ukraina lipuvärve oli meie laua peal rohkem (note: need olid Rootsi lipu paelad laua peal).
Igatahes magama läksin piisavalt vara teisipäeval- ootasin nii väga kolmapäeva, kui sõbrannad minu juurde tulid!! Sellest lugege siis järgmises postituses ;)

-kista.

No comments: