Thursday, June 7, 2012

kooli pole...

Suvele samas väga TERE veel ka ei saa öelda, sest järgmisel nädalal pean veel mõneks päevaks vist kooli end vedama. Küll vist vaid kaheks, kui sedagi. Kõik oleneb inglise keelest :)
Samas on mul olnud hetkel kodus kaks väga toredat päeva. Ei ole vaid kodus passinud, olen ikka muumaailmaga väljaspoolt ka suhelnud ja sellepärast on väga tore olla :)
Kolmapäev, 
Hommikul magasin kaua- ohkui tore oli kaua magada! Lõpuks vedasin end voodist välja kell 11 ja siis valmistusin nõusid pesema- olin nimelt lubanud vanematele, et pesen klaasid teisipäeva õhtust ära, sest neid ei saanud nõudepesumasinasse panna. Nii ma siis pesin nõusid. Mõned kausid ja värgid olid ka veel üle, mis ei mahtunud nõudepesumasinasse niiet pesin needki ära. Ja siis oli ilus ja puhas.
Pärast seda otsustasin siis veidi kitarri mängida. Mu pere nimelt ostis kitarri- et hea kui kodus on ja Emma tahab väga õppida. Samas ta vist praegu on veidi liiga väike, et seda õppida, sest ta ei suuda paigal püsida. Ja mul oli muidugi superhea jälle end kitarriga tuttavaks teha ja mängida. Niiii tore! Te ei kujuta ette lihtsalt kui hea on istuda õues ja lihtsalt kitarri mängida kui pole seda 10 kuud mänginud. SUPER tunne lihtsalt!

Mingiaeg ajasin oma asjad iPhOga korda (rahvusvahelinefüüsikaolümpiaad sel aastal Eestis, kus ma siis olen vabatahtlik- ajakirjanik). Pidin neile saatma pildi endast, mis pannakse kaelakaardile ja siis pidin veel oma agenda lõpuks korralikult korda tegema. Kolmandat korda juba, aga see oli vaid väikeste segaduste pärast.

Siis mingiaeg tuli Emma koju. Tal oli väga halb päev olnud koolis. Kaks kutti tema klassist olid kooliteel tema peale sülitanud (mina ka ei tea miks ja kuidas sellise tobeduse peale üldse tullakse) ja siis ta oli nii kurb. Üks tore naine oli ta koju sõidutanud. Üritasin ta tuju paremaks teha, aga see väga ei õnnestunud ja nii siis mõtlesin, et lähen temaga hiljem ratsakursusele kaasa- selle üle oli tal väga väga hea meel!
Nii siis sõime õhtust- mina, Emma ja Gunnar- ja siis sõitsime mina, Mona, Emma, Signe ja Lina (Emma kaks sõbrannat, kes ka ratsakursustel käivad) sinna, kus need ratsakursused on.
Seal ma siis tegin pilte ja avastasin, et hobused on nii kohutavalt suured. Issand jumal.
Eriti tore oli üks valge pruunide täppidega hobune- Pipi Pikksukka hobune noh! Nii lahe. Tahaks endale ka sellist. Samas väga ei tahaks ka, sest nad on nii hirmuäratavad oma hiiglaslike jalgade ja kapjadega.

Koju tagasi jõudsime kella kuue ajal. Siis istusin õue ja lugesin oma raamatut, mille võiks nüüd kolme nädalaga läbi saada. Küll oleks siis tore. Samas ma olen positiivne, et ta läbi saan, sest see raamat on lihtsalt nii lihtne ja tore lugeda. Ja see on nii, random. Nii suvaline. Täiesti lambist tuleb mingi uus idee hoopis mujalt kutile pähe ja siis ta kohe peab selle üles kirjutama. Erlend Loe on autor. Norrakas. Tröndelagist pärit, niiet minu piirkond. Raamat mulle ausaltöeldes meeldib ja ajab nii mõnigi kord lihtsalt kohutavalt naerma. Lõpetasin just ta ühe teise raamatu (mida lugesin inglise keeles) ja see oli nii toredalt kirjutatud. Täiesti naiivselt. Ja seepärast oli ta lihtsalt samasuguse huumoriga. Väga tore kirjanik! Soovitan. ERLEND LOE

Magama läksin piisavalt vara tegelikult, sest ma olin teadmata asjadest väsinud. Enne seda aga vaatasin all telekatoas telekat ja tsillisin niisama iseendaga. Tore ju!

Neljapäev,

Hommiku ärkasin kell 9 ja tundsin, et see on liiga vara et end voodist välja vedada. Niisiis tsillisin ja lugesin veidi raamatut, sest magama jäämine oli pea võimatu. Mingiaeg vaatasin siis, kus mu pakk ka asub- oli Trondheimi jõudnud ja seal istub ja ootab. Siiamaani. Norras ju kõik streigivad praegu, niiet ime pole et ta kohale ei ole jõudnud. Samas homme võiks ju juba jõuda, muidu saan ma juba vihaseks!

Lõpuks vedasin end voodist välja ja tegin mingi hommikusöögi. Siis mängisin veidi kitarri ja istusin lihtsalt õues, sest täna oli väga hea soe päev. Istusin ja kuulasin lihtsalt muusikat ja lugesin. Nii mõnus!
Lõpuks otsisin omale mingid normaalsemad riided selga ja läksin poodi, et hamburgerisaia osta ja siis juba tulid mu sõbrannad bussiga minu juurde. Ehk täna siis grillisime minu juures! Nii tore oli!
Lihtsalt grillisime ja istusime päikse käes ja olime lahedad. Bodil sõi kala, Vera sõi liha, ning mina, Othelie ja Ingrid sõime hamburgereid. MWahaha.. Aga väga tore oli! Tõesti! Pärast veel lihtsalt istusime ja rääkisime.
Mingiaeg tuli mu pere koju. Siis hakkas Gunnar veel teistele hamburgereid grillima ja me otsustasime sõbrannadega, et lähme siis randa tsillima. Ehk siis jalutasime Paradusbuktasse. Seal lebotasime, tegime pilte, rääkisime ja kuulasime muusikat ja lihtsalt olime. Nii mõnus oli, sest õues oli ju hea ja soe!

Lõpuks tulime jälle poe jurde tagasi, sest Bodili ema pidi nad sealt siis üles korjama. Mina siis jalutasin koju.
Istusin veel veidi õues ja jäin peaaegu magama. Nii soe enam ei olnud, aga kuna see soojenduslamp oli sees, siis oli ikkagi väga hea ja soe. Lugesin veel veidi raamatut ka.
Aga kell on samas juba piisavalt palju- ehk siis kell on pool 10. Ma lähen nüüd alla veel telekat vaatama ja siis mingiaeg on vaja magama minna.

Homme lähme Vera juurde sööma. SODD'i sööma. Sodd on umbes nagu lihapallisupp, aga ärge seda tröndelagi inimestele kunagi öelge- nad saavad vihaseks. sodd on ja jääb lihtsalt soddiks- see ei ole supp! Kuna mu pere ei ole tröndelagist pärit siis nemad seda ausaltöeldes ei söö ja seepärast ma ei olegi seda veel söönud. Homme aga siis lõpuks saab miust 100% trønder, sest siis olen teinuk koike, mis ühele trønderile omane.
"Æ e trønder æ" 



Olge siis tublid ja nautige suve
kolme nädala pärast pakin oma kohvrit ja valmistun Saksamaa poole reisimiseks.
Kohutav.

-kista.

No comments: