Thursday, October 27, 2011

Kohe ülds ei jõua siia enam...

Eile olin ma tegelikult pärast laulukoori nii väsinud, et lendasin suht vara magama. Aga. eile oli siis kolmapäev ja kahekümne kuues oktoober. Ausaltöeldes oli hommikul väga piin ärgata, sest ma teadsin, et õues on pime, koolis ka on suht masendav ja ühesõnaga ei ole väga tore päev. Aga tegelikult ei olnud nii hullu midagi.
Tunnid olid nagu nad olid, vahetunnid samamoodi. Midagi väga väga huvitavat ja ägedat ei juhtunud, peaga vastu akent ma ei jooksnud ja kõik möödus rahulikult. Ainuke veider asi oli eilne esimene tund- kehaline. Olete te kunagi kehalises tantsinud? Ma ei tea, mina enne ei olnud. Ja nüüd olen. Ühesõnaga- hakkasime tantsima. Paariline leitud (no tere talv, olen klassis üks lühematest tüdrukutest ja minu paariliseks oli klassi kõige pikem kutt, kes on nii pea 2 meetrit. Ma pool rippusin tal käest kinni hoides. Kõik said naerda). Ja siis tantsisime ja tantsisime veel ja.. Ühesõnaga väga veider kehaline oli. Lõpuks tegime kükke ja varvastele tõuse nagu M. Jackson.. ikka kuulates tema lugusid ka. Päris naljakas oli, ei saa vastu vaielda.
Tulin koju ning valmistusin rahulikku õhtut veetma kui äkki tuli mul meelde, et mul on õhtul laulukoor, mis eile siis ka toimus. Ehk pool seitse läksin
laulukoori. Kus oli jälle väga väga tore, ma olen lihtsalt nii rahul, et ma seal käin. Sinna järele tuli mulle vanaema.
Siis tulin koju ning kell 22.00 magasin juba rahulikku und, sest ma olin reaalselt nii väsinud, et ei jaksanud enam peadki üleval hoida.

Ja sain veel teada, et mu pakk on rahulikult Oslos ja ootab seal edasi saatmist.

Neljapäev (27.10.11):
Hommikul oli hea ärgata, millegipärast. Kohe kole hea tunne oli. Mis oli selle põhjustanud? Kuna mul aega oli käisin internetis ja vaatasin, kus mu pakk siis asub. Oli Trondheimis ja sealt edasi saatmisele läkitatud, ma olin niiii õnnelik!
Esimene tund oli ühiskonnageograafia, kus me midagi tarka ei teinud. Siis oli meil kaks prantsuse keelt, kus vaatasime idiootset filmi ning siis vaba tund, mille ajal rääkisime muusikast. Ma ei tea, kaks mu klassiõde on täiesti hullud justin bieberi järele ja nad suht muust ei räägi, kui temast. Masendav.
Siis oli meil inglise keel, mille ajal me ka midagi väga tarka just ei teinud, lihtsalt niisama. Kuna meil nädalavahetuseks suht palju tööd on (pluss kolmapäeval on kontrolltöö) siis terve tunni tegime antud ülesandeid ja nii..
Siis jalutasin kesklinna ja lootsin, et ehk on mu pakk juba Steinkjeris ja saan õhtupoole sellele järele minna. Sain siis sõnumi isalt: su pakk toimetati 2 min tagasi koju!!
Ja äkki olin ma niiii õnnnelik! Bussi ka ei jaksanud oodata, aga 20 min pärast seda jõudsin siis koju ning hakkasin kohe suure õhinaga pakki avama. Ema, isa..- hästi pakkisite teise!
Leidsin seest igast head ja paremat ning enda üllatuseks (peale eesti šokolaadi, kommide ning musta leiva) KOHUKESI!! Jah, mul on parimad vanemad, ever!! :)
Panin siis asjad kappi ja nii edasi ning sõin šokolaadi.. Nii hea oli. NIIII HEAAA!! (ei, ma ei söönud üksi. Pakkusin ikka teistele ka eksole)
Ei suuda ära oodata, et homme kooli saaks. Kavatsen oma matpakke leivaga teha! Musta leivaga.. MM KUI HÄÄÄ!!

Siis sõime mingiaeg õhtust ning pärast õhtusööki olin Paulaga skypes. Rääkisime ja naersime mingilt eesti leheküljelt nalju, enamik neist olid sisse transporditud redditist või memebase'ist või kustiganes.
Väga kohe magama minema ei hakka, aga kavatsen minna ja vaadata, mis teised teevad,
olge tublid,
mul on kohukesi!



Pilt kartulitest, mis on fooliumis. Neid müüakse poes. Nagu.. ise on ju kartulit fooliumi sisse nii raske panna?











-kista.

No comments: