Thursday, October 20, 2011

Parim neljapäev

Kuna ma täna kooli ei pidanud minema, siis sain hommikul magada. Kokkuvõttes ärkasin kell 10 ja otsustasin, et nüüd on piisavalt magatud ja aeg tegutsema hakata (mis on veider, sest Eestis oleksin arvatavasti kell 12 end voodist välja vedanud). Tegin siis omale ilusa hommikusöögi: võileiva tegin ühe mikrokas soojaks, ühe tegin nugattiga ning teise maasikamoosi ja pruuni juustuga, ning panin Harry Potteri ja Fööniksi Ordu käima.. istusin, sõin ja vaatasin harry potterit. Kui ma aga söönud olin pidin hakkama oma tuba koristama, niiet ma pakkisin kilekotte kokku samal ajal, kui ma filmi vaatasin. Suurest toast võtsin tolmu ka ära- ikka vaatasin filmi. Isegi varbaküüned lõikasin ära.. ja ikka vaatasin filmi.
Lõpuks sai film läbi ja ma siis hakkasin oma tuba koristama. Ise ka ei usu, et selle nii korda sain jälle. Nii uhke olen enda üle. Nüüd on jälle hea toas olla, kui ta nii korras on ja puhas. Kes teab, mis pärast nädalavahetust toimub :)
Siis tõmbasin tervelt teiselt korruselt tolmu ära, koristasin veel oma vannitoa ära ning käisin pesemas. Vaatasin Harry Potteri kolmandat osa ja enne seda käisin veel koeraga jalutamas. Kujutte ette, kui tegus päev? Ja lõpuks vaatasin filmi ning see lõppes veidi peale nelja. Siis tulid Gunnar ja Emma L koju. Sõin veel ühe snäkileiva nugattiga ning jõin teed. Siis hakkasin sättima- tegin soengu ja meigi ja valisin riided ning läksin semudega välja. Klassiõdedega. Nii tore oli!
Läksime siis pitsat sööma. Jõudsin kohale minut enne kuut ning olin esimene.. Aga mu teine klassiõde tuli 15 sekundit pärast mind umbes. Istusime ja ootasime kõik ära. Toidu valimine oli päris aeglane: 30 minutit täpselt. Veider.
Igatahes mina, Reidun ja Kristine sõime siis ühe suuuuure pitsa. Pool sellest oli kana ja juustuga ja millegi muuga ja teine pool hakkliha ja jalopeno ja ananassiga.. vist. Igatahes.. väga väga hea pitsa oli! Istusime, sõime ja rääkisime. Niii tore õhtu oli! Suutsime kõigest rääkida, alustades raamatutest ja lõpetades "kes teie arust kõige kuumem mees on?". Ka suutsime arutada, kas ühel meie klassivennal on blondid või pruunid juuksed- pruunid on.
Igatahes söömas käisid: mina, Vera, Bodil, Othelie, Ingrid, Reidun, Sara ja Kristine. (tõestan iseendale, et suutsin nende kõigi nimed meelde jätta). Väga tore õhtu.
Koju sain Sara ja tema emaga. Jalutasin siis oma maja juurde ja astusin PLÄRTS suurimasse porilompi ever. Varbad said märjaks, ilmselgelt.
Nüüd ei ole mul enam midagi plaanis. Arvatavasti loen veits oma raamatut (the Silmarillion) ning siis vaatan ehk midagi ja siis lähen magama. Homme on esimesed kaks tundi kehalised ja nad on sees. Enam ei pea õues surnuks külmuma esimeste tundide ajal. Väga hea! :)
Olge tublid.

-kista.

No comments: