Tuesday, October 4, 2011

ausaltöeldes..

ei ole midagi öelda. Täna oli päris tavaline, rutiinne päev.. Nagu iga teine. Kõik päevad tunduvad täpselt samasugustena.. Veider tunne.
Esimene tund oli matemaatika. See oli nagu täpselt sama, mis eile.. ja mis eelmisel nädalal.. või nädalal enne seda. Ikka numbrid (ja tähed) ja.. no matemaatika ei muutu ju kunagi. Väga igav..
Siis oli meil sotsioloogia, prantsuse keel. Need olid isegi veidi paremad juba.. mingi tegevus toimus. Inglise keel oli vabsjee huvitav- arutlesime ühe teema üle. Ehk siis põhimõtteliselt mina, Jessica ja Peter arutasime ja teised ei julgenud rääkida. Ükskõik kui palju ma üritan inglise keele tunnis vait olla ja mitte väga palju rääkida (nad suht ehmuvad ära muidu) siis ma siiski ju pean vahel oma suu lahti tegema ja midagi ütlema. Kuigi täna ma meie grupis küsisin teistelt kogu aeg et "mida sa arvad?" nad olid "jajah, ma nõustun sinuga" .. veider. Aga küll ma nad rääkima panen!! :)
Ajaloo tund oli kohe väga huvitav.. not. Meid oli täiega vähe, sest enamik oli füüsikaklassiga reisil (minul füüsikat ei ole, mul on selle asemel ühiskonnageograafia) niii et meid oli päris vähe. Tunni alguses kolis klassivend minu kõrvale istuma, et ma üksi ei peaks istuma. Ja siis õpetaja rääkis meile veits meie homsest tripist ja siis pidime minema koolikodulehele, et sealt edasi kuskile saada ja siis veel edasi ja siis veel ühekorra edasi ja siis lõpuks midagi lugeda. Ma ei saanud midagi aru ja vajutasin kuskile valesti, niiet sattusin jummala valesse kohta. Ja siis tuli kasuks, et mu klassivend mu kõrval istus- ta ütles "ahh. just gimme ur laptop" (lihtsalt anna mulle oma läpakas) ja siis klikkis minu läpaka ka õigele saidile. Okei.. lugema ma sealt ei hakanud, ma lithsalt vaatasin pilte ja aastanumbreid. Väga midagi aru ei saanud.. aga pildid olid vähemalt toredad :)
Pärast ajalugu läksin jala bussipeatusesse. Jõudsin täpselt bussile, nii et jõudsin peatusesse ja buss tuli, niiet ma lihtsalt astusin peale. Täna oli jälle tore bussijuht, kes on väga äge! Ta kogu aeg naeratab mulle. Ja ta teab, et ma pole norrakas aga kui ma teda eelmisel nädalal nägin, siis ta ütles, et ma näen välja küll nagu norrakas. Nii kaua, kuni ma suud lahti ei tee. AHAHAHAA.. viimase lause lisasin ise juurde. Kuigi mis ma seal bussis ikka palju räägin? "Hei, takk, ha det!" haha..
Igatahes..
Tulin siis koju.
Kodus mõtlesin, et magan. Aga nagu nii väsinud ei olnud, et lihtsalt magama oleks jäänud nii et otsustasin Trooja filmi vaadata. Mõtlesin, et vahepeal pean vist sööma minema, sest see on nii pikk siis täpselt Gunnar tuli ja ütles, et süüa enne kella 6t ei saa, niiet kui mul kõht väga tühi on siis ma pean mingi võileiva otsima. Ma otsustasin õhtusöögini oodata. Ja tasus ära. Nii hea söök oli!
Mul siin suht tihti söögid nagu viietärnirestoranis ja tänane polnud üldsegi erinev. Ahjus küpsetatud lambaliha (mis oli lihtsalt niiii niii niii maitsev, ausalt!) ja lillkapsas/berokkoli juustuga ja siis muidugi pihlakamoos, mis on ju parim asi maailmas!! :) Nii et nii hea söök oli. Ma vist ei taha Eestisse tagasi tulla ja jälle makarone Tartus sööma hakata. haha!
Okei.. pärast õhtusööki lugesin raamatut ning siis vaatasime ema ja isaga mingit loodusesaadet. Ehk tegelikult räääkisime niisama juttu. Kõigest. Kuna looduse teema oli, siis rääkisin, kuidas mul kunagi hiidraagritsikad olid ja siis nad olid nii üllatunud, sest siin on mu ema õel raagritsikad! Nii et kui me Tromsösse lähme siis ma ehk näen neid ka! Väga äge!!
Praegu arvatavasti hakkan magama lendama, sest uskuge või mitte, ma olen nii väsinud. Ja homme tuleb väga väsitav päev!
Kõigepealt on mul esimene tund kehaline.. siis olen kaks tundi koolis ning siis klassiga Steinkjeri ajaloolisi kohti avastama. Kuna meie viimaseks kohaks on Egge (ma elan Söndre-Egges nagu te teate) mis on siit mingi 3km kaugusel siis saan õnneks jala koju jalutada ja ei pea bussi võtma.
Klassiga avastame Steinkjerit kolm tundi.. ha.. väga äge.
Siis tulen koju, söön õhtust ning siis lähen jälle minema!
Nimelt Emma L. klass korraldab mingit tervisepäeva Paradisbuktal, niiet lähme õhtul sinna. See algab mingi kuus vist või midagi. Loodan, et on äge! :) Niiet terve päev väljas, tuleb tore :)
Olge tublid,

-kista.

No comments: