Saturday, October 29, 2011


Mina ja Jessica enne eilset peole minekut :)

Pidu möödus hästi, jõudsime sinna veidi peale kümmet niiet siis uurisime, mis toimub ja kus mis on.
Ei hakka eitama, et väga paljud noored olid enne sinna tulekut alkoholi tarbinud, kuid vahetusõpilased (mina, Jessica ja Luca) olime korralikud ja saime ilma alkoholi mõjuta nautida väga väga väga toredat õhtut!
Kohapealt sai ka hot doge osta, ja soolaleibu. Vesi oli tasuta, ja seda läks päris palju vist :D
Põhimõtteliselt tantsisin pea terve aja, mis ma seal olin (ehk siis nii kümnest kuni kaheni öösel) Ja mu jalad olid lõpuks niiii valusad, et ma ei suutnud korralikult püstigi seista.
Ka politsei oli kohal, küll seisid nad väljas, et kui midagi väga hullu juhtub siis sekkuvad, aga kohal nad olid. Mul õnnestus politseinikega pilti teha, mille pealkirjaks mõtles Ingrid (the Police arrested the BOX)
Aga pidu oli väga tore ja meil oli väga äge :)

-kista.

No comments: