Saturday, October 29, 2011

Laupäev.. või on see pühapäev?

Hommikul ärkasin kell 12. Olin saanud magada 10 tundi ja mu jalad enam ei valutanud- kõik oli palju parem kui öösel. Ema ja isa muidugi kohe küsisid, et kuidas mu õhtu möödus ja ma suutsin neile suht detailselt kõik ära rääkida.
Hommikusöögiks sõin musta leiba ja kohukesi. Nii hea tunne oli.
Siis hakkasin oma saart joonistama. Nimelt pean ma sotsioloogia tunniks joonistama saare, sest meil on grupitöö "Meie saar". Meie saare nimi on Utoopia ja kuna ma väga vestlustes kaasa rääkida ei saanud, et mismoodi see ühiskond seal välja hakkab nägema, siis minu ülesandeks jäi saar joonistada. Lubasin seda arvutis teha, sest siis on parem projektorist seda näidata. Niiet alustasin sellega pärast hommikusööki.
Enne seda jõudsin tegelikult veel toa ära koristada, sest eile õhtul mul selleks aega ei olnud (enne minekut) ja see nägi päris halb välja pärast selle robotipea tegemist.
See robotipea on mul praegu kapi otsas ja ma ei taha mitte kunagi teda ära visata, sest ta on nii äge, kuigi ta veits mõlkis ja katki on (seda seepärast, et mingi kutt avastas, et see on äge mask ja jooksis sellega eile ringi ning toppis seda kõigile pähe, kes talle ette jäid. Siis sain ta kätte ja seletasin, et see on mu oma ja mul on seda vaja.
Ka tegin ju sellesama karbiga mendiga pilti..
Ning peale selle on see mu esimene Halloweeni kostüüm EVER..
Palju põhjuseid selle mitte ära viskamiseks.

Õhtusöögi käisime söömas vanaema juures. Vanaema andis mulle küünelakke ja küüneasju, mis ta ostnud oli aga siis avastanud, et ta ei kasuta neid. Well, tasuta asjad? Muidugi sobivad!! :)
Mina ja Emma sõime õhtusöögiks põhimõtteliselt hot dog'e, aga pärisõhtusöögiks oli lutefisk (ma arvan, et see kirjutatakse nii). Ehk siis kala.. ma ei ole siiani väga täpselt aru saanud, kuidas seda tehakse ja mis kala ta täpselt on, aga põhimõtteliselt kui seda valesti teha, siis on ta kissell, aga kui õigest teha, on ta lihtsalt nagu.. tarretis. Ja väga väga paljudele ta ei meeldi. Minu isale, emale ja vanaemale meeldib ta väga. Eriti mu isale.
Olin lubanud ka seda proovida. Miks?
1) ma siiski proovin kõike, mis mulle ette antakse, äkki on hea!!
2) mu terve pere proovis kohukesi (mis neile kohe üldse ei meeldi ausaltöeldes, nende jaoks liiga magusad), musta leiba (mis neile meeldis) ja eesti komme ja šokolaadi (arvasid, et need on VÄGA VÄGA VÄGA magusad). Nii et mina siis lubasin seda kala proovida.

Ausaltöeldes maitseb ta suht nagu keedetud munavalge. Aga selle halb versioon. See on nagu.. Pehme, täpselt nagu keedetud muna. Ja nagu pudingumoodi, sest ta laguneb ära kohe. Nii et ükskõik kui head nägu ma ka ei teinud mu pere sai kohe aru, et mulle see kohe üldse ei meeldi. Aga vähemalt ma proovisin seda (kõigepealt niisama, siis kastmega ja siis kastme ja peekoniga. Ei olnud kohe üldse minujaoks see kala).
Aga nad veel selgitasid, et enamikus meeldib see üle 30-aastastele. Oh well..

Siis tulin koju ning lõpetasin oma esimese saare (pean neid kaks tegema- esimene siis, kui inimesed sinna jõuavad ja teine 50. a pärast seda) ning mu isale see väga meeldis. Ma ei saa öelda, et ta väga selline on, nagu ma tahtsin aga ajab asja ära. Vaeva ma nägin ja ta näeb saare moodi välja, niiet HIGH5!! :)

Nüüd hakkan magama minema, sest ma olen siiski eilsest väga väsinud ikka veel!
Olge tublid,

-kista.

No comments: