Sunday, October 23, 2011

jälle üks nädalavahetus läbi

Alustagem algusest:

Reede

Hommikul läksin kooli. Tavaline reedene koolipäev nagu ikka. Esimesed kaks tundi olid kehalised. Esimeses tunnis istusime klassis ning rääkisime korvpalli teooriast. Nelja nädala pärast on töö korvpallireeglite peale. Hakkab nalja saama, ma eeldan. Teises tunnis mängisime korvpalli. Mis on veider? Reaalselt mitte keegi ei oska korvpalli mängida. Või noh.. nad pole seda põhimõtteliselt kunagi mänginud. Ja siis on suht naljakas vaadata, kuidas 1.80 kutt seisab korvi all ja üritab palli sisse saada.. Viis korda üritab ja kuuendaga saab sisse- veider. Aga väga naljakas oli. Terve tund oli tore. Ma näiteks jooksin vastu klassivenna õlga- minu süü et ma nii lühike olen. Ja siis oli veits nagu "wtf just happened?" Tüüp oli mingi "OMG KAS SA OLED ELUS?" Ei usu, et see naljakas oli, eksole.
Järgmine tund oli matemaatika, kus tegime jälle mingeid ülesandeid ja ma pidin aeglaselt kirjutama.
Siis oli meil lõuapaus, mille veetsin Bodili ning Otheliega koos söömas. Siis oli meil norra keel, kus ma raamatut lugesin, sest teised harjutasid muinasjuttudest rääkimist.
Siis oli meil ühiskonnageograafias töö, mille ajal meie (vahetusõpilased) võisime raamatut kasutada- fyeah! :) Aga vist eriti hästi ikkagi ei läinud.. võinoh. Kirjutasin küll mingi lause norra keeles, aga ikkagi pärast kirjutasin inglise keeles mingi "seletuse" või noh. Kuidas ma inglise keeles seletaks seda vastust vms. Midagi sellist. Ja no ilmselgelt läks poole kauem aega, sest ma pidin kõike tõlkima.. või noh.. paari sõna, et ikka kõigest ilusti aru saaks.
Siis istusime Otheliega üheks grupiruumis ning ma joonistasin rage face'i tahvlile. Lihtsalt niisama.
Viimane tund oli sotsioloogia, kus me midagi tarka ei teinud ja ma lugesin raamatut. Siis läksin bussile ja tulin koju.
Kodus sõime õhtust ning hiljem rääkisin veidi Paulaga skypes ning siis Jüriga. Ei tea, tore oli, kuigi ma väga ei mäleta, millest ma rääkisin. :)
Magama läksin päris vara, ootasin laupäva!

Laupäev

Anna tuli kell 1. Enne seda sõin hommikust ning koristasin veel veidi tuba. Siis läksime rongijaama ja Anna tuligi. Niiii tore oli teda jälle näha! Läksime kohe meie hiiglaslikku šopingukeskusesse, et veits ringi šopata! Ta leidis nii mõndagi, ma mitte nii väga midagi. Aga lõpuks jõudsime poodi, kus oli lihtsalt väga väga palju ehteid ja kiri et "3 for 49NOK" mida me tegime? Valisime ehteid loomulikult! Väga äge oli! Pool tundi valisime neid vist, pidi hoolikalt valima ju! Lõpuks saime valiku tehtud ja olime rahul, mõlemad. Ja otsustasime mõlemad osta roboti ripatsiga kaelakeed, minu oma on hõbe ja tema oma kuldne, niiet nüüd oleme ägedad! :) Ostsin veel ühe lilledest palliga ripatsiga kaelakee ning suured taldriku-kõrvarõngad, mis on sellist pronksikat värvi ja väga ägedad :)
Siis tulime koju. Kodus vaatasime Jersey Shore'i ühe osa ning tšillisime niisama. Välja ei viitsinud minna, otsustasime seda pühapäeval teha. Kella poole kuue ajal läksid Mona ja Gunnar "hipipeole" ning jäime kahekesi koju. Hakkasime siis lasanjet tegema. Ehk Anna vahetas muusikat ja mina mäkerdasin söögiga. Ja te lihtsalt ei kujuta ette, kui HEA lasanje lõpuks välja tuli. Lihtsalt SUPER! Ausalt! Siis vaatasime Seksi ja Linna esimest filmi ning pärast seda veel "the Valentine's Day" filmi. Mona ja Gunnar tulid koju vist nii 11 ajal umbes. Meie läksime magama kella ühe ajal. Ehk kella kaheteist ajal jõudsime voodisse ja siis muidugi veel rääkisime.. Kõigest ja kõigist.

Pühapäev

Hommikul ärkasime kell 11, nii hea oli kaua magada! Tegime hommikusöögi ning vaatsime laulvat revolutsiooni. Anna lihtsalt tahtis seda näha ja no minul pole selle vaatamise vastu ju mitte midagi. Nii tore oli. Pärast seda otsustasime jalutama minna. Käisime Paradisbuktal ning istusime, jalutasime ning ronisime kividest tehtud muulil, et niisama olla. Siis ehitasime "liivalossi" ning tegime niisama pilte. Minul kaamerat kaasas ei olnud, Anna tegi oma digikaga pilte. Mu kaameral oli aku tühi, kahjuks. Aga noh jah.. Elame üle.
Siis tulime koju ning vaatasime veel Charlie & the Chicolate Factoryt ning sõime Mona, Gunnari ja bestemoriga koos õhtust- kalasuppi. Minul oli selle eriversioon- singiga. Kala minu supis ei olnud.. Andke andeks. Mulle lihtsalt ei meeldinud see kala seal supi sees. Olen seda juba proovinud. Aga ka singiga oli ta väga väga hea!
Siis vaatasime veel veidi seda filmi ning siis pidime juba jälle rongijaama minema, Anna rong läks kell 18:01. Nii kahju oli jälle talle tsau öelda, sest ma ei kujuta ette, millal ma teda jälle näen. Päris kulukas on see külastamine ju siin Norras, aga küll ma teda veel varsti näen. Arvatavasti novembris, sest siis lähen talle külla ja siis saab jälle koos olla ja naerda.

Tulin koju ning rääkisin korraks emaga Skypes ning siis veel Jüriga. Nüüd ei teagi, mida teha. Peab homseks kooliks valmistuma, jälle. Mul ei ole õrna aimugi, mida ma selga peaks panema või kas ma midagi üldse kooli jaoks tegema peaks. Arvatavasti teen veidi norra keelt, ja siis lähen magama. Kogu nädalavahetus on tegelikult nii sisutihe olnud et mul ei ole väga palju vaba aega olnud, kuigi kõlab vist veits teistmoodi.
Olge tublid,
Mina ootan nüüd oma pakki Eestist!

-kista.

No comments: