Thursday, October 6, 2011

RIP Steve Jobs (1955-2011)

niisiis, homme lendan Tromsosse ja jään sinna nädalaks rahulikku ja kaunit Norrat nautima :)
Aga täna oli päris rahulik päev.. nagu neljapäeviti ikka. Hommikul sain Gunnariga kooli. Vihma sadas. Tundub tõesti nagu Bergen siin juba. Aga läksin siis kooli ja otsisin klassi üles- ühiskonnageograafia. Tšillisin enne tunni algust netis ja avastasin, et Steve Jobs on surnud. No jah, ma ei ole küll mingi Apple freak ega midagi, aga Steve Jobs oli siiski rohkem kui vaid Apple või Pixar. Tänu temale on meil praegu muusika, mida kaasas kanda.. läpakad, mis funktsioneerivad normaalselt. Ta peaks meile kõigile inspiratsiooniks olema, et oma südame häält tuleb järgida. Igatahes mul oli kohe päris kurb. Memebase oli ka päris tore. Ja twitter.. aga nii palju sellest.
Tunnis ei teinud midagi väga. Vastasime jälle mingitele küsimustele nagu tavaliselt ja midagi väga huvitavat ei olnud.
Pärast seda oli meil vaba tund, mille veetsin prantsuse keelt õppides. Mul oli töö.. Mina muidugi arvasin, et me peame sõnu jälle käänama õppima, niiet ma õppisin siis seda. 10 sõna, mis seal ikka. Sain selgeks! Siis nägin Jessicat.. ta ütles, et tegelikult pidime need sõnad lihtsalt pähe õppima.. jah, norra keeles ka. No FML ausalt!! Mul ei jäänud enam midagi meelde. Nii et- töö läks kohe väga sitasti.
Aga siis mängisime veel pr. keeles bingot (lausetega, mitte numbritega) ning siis pidime ise kaks väljendit tahvlile kirjutama. Ma arvasin, et äkki sain sellest ka valesti aru nii et igaks juhuks küsisin õpetaja käest. Aga näedsa, päris õigesti sain aru, niiet minu väljendid olid õiged. Wippee -.-
Siis pidi mul olema norra keele eratund, aga kuna Karinil oli nii palju tööd siis jäi see ära. Ma ei viitsinud mõttetult ühte tundi koolis passida, et siis minna inglise keelde, kus meil ei olnud õpetajat ja kus pidime ise lihtsalt personal statement'i kirjutama, niiet kirjutasin enda oma ära ja läksin koju. Või arvasin, et lähen koju. Tegelikkus läks muudmoodi.
Käisin siis raamatukogus, et paar filmi tagasi viia ning siis läksin bussipeatusesse, et bussi oodata. Ja siis avastasin, et kell on alles 13:25, mitte 14:25. Nimelt kell 13:25 bussi ei lähe. Olin kohe niiii õnnelik! (iroonia). Nii et läksin tagasi raamatukokku, istusin maha ja lugesin oma raamatut. Hoian seda rohkem järgmiseks nädalaks, sest Tromsos läheb mul seda rohkem vaja, as seal ei ole internetzi.
Passsisin siis tund aega raamatukogus ning lõpuks rändasin jälle bussile tagasi. Täna oli jälle äge bussijuht.
Sain koju ning ajasin paar asja korda, enne kui Tromsosse lähen. Nimelt saatsin YFUle meili. Ma olen päris kindel, et ma ei pea seda reisi-ankeeti täitma, sest ma lähen ju vaid Põhja-Norra, mitte Prantsusmaale. Niiet saatsin neile vaid kirja, et kus ma olen ja mida ma teen.
Siis sõime õhtust. Täna oli kala.. mitte mulle. Mina sõin põhimõtteliselt vormirooga, ehk brokkolit juustu ja singikastmega- väga väga hea!
Siis hakkasin vaikselt pakkima ning lugesin veel veidi raamatut. Praeguseks olen nii kaugele jõudnud, et kohver on enam-vähem koos (ma ei kujuta ette, kuidas ma suutsin kõik oma asjad sinna mahutada, sest praegu on mul seal vaid asjad nädalaks ja see on juba väga täis!!!!). Aga eks ta korralikult vaab pakitud alles siis, kui ma minema hakkan (u know, meigiasjad on ju viimased, mis sinna sisse rändavad).
Ma ei kujuta ette, mis kell me homme lõpuks bestefari juurde jõuame, sest Tromsosse jõuame kell pool 9, siis saame kohvrid, võtame auto ja siis veel kaks tundi sõitu. Nagu ma aru sain.. äkki sain valesti aru? Ega see poleks ka esimene kord, haha :)
Helistasin veel oma kontaktisikule, et küsida, kas ma saan tema juures ööbida, kui ma Trondheimi lähen järgmisel nädalavahetusel. Loodan et saan, sest muidu olen nagu kodutu (haha, tegelt mitte küll ma kuskile ikka saan, eksole). Aga siis lõpuks näeks oma tugiisiku ka ära. hehee..
Aga järgmisel nädalal on mu plaan umbestäpselt selline: Neljap. öösel tulen Tromsost tagasi ning reedel magan kaua. Siis kirjutan piiiikapikapika blogipostituse Tromsost ning lisan paar pilti ka. Siis lisan veel pilte FOTKIsse ning siis veel tumblr.'i kaa! (loodan, et jõuan kõik tehtud eksole). Siis pakin asju jälle, et laupäeva hommikul rongiga Trondheimi minna ja teiste võp'idega kokku saada ja tšillgrill aega veeta (ootan juba väga, sest ma tahan täiega Annat ja Beni ja Runet näha!!). Ööbin Trondheimis ning pühapäeval tulen jälle Steinkjerisse, koju. Esmaspäeval algab kool.
Tuleb tegus nädal, loodan, et peate selle ilma mu blogita vastu ;)
Olge tublid,

-kista.

No comments: