Friday, October 28, 2011

REEDE!! , lõpuks

Hommikul oli hea ärgata, sest reede oli lõpuks kätte jõudnud. Esimesed kaks tundi olid norra keeled, kus teised kirjutasid mingit esseed ja mina siis niisama õppisin norra keelt ja tšillisin internetis ringi. Midagi väga huvitavat ei toimunud.
Kolmas tund oli matemaatika, kus me siis tegime mingeid ülesandeid, mis minu jaoks on päris mõistmatud, kuna nad on kõik liiga pika tekstiga. Aga midagi sain aru ja ühe ülesande sain isegi õigesti lahendatud. Vähemalt olin ise uhke.
Siis oli meil lõunapaus, mille ajal rääkisime õhtuses halloweeni peost.
Siis oli meil ajalugu, kus ma jälle istusin internetis ja ei teinud mitte midagi, sest noh.. ma ei saanud aru, mida nad rääivad. See siinne dialekt ei ole just kõige kergem, sest ta on sellest kirjutatud norra keelest päris erinev, kuna nad lõikavad kõik sõnalõpud ära ja siis on vahel nagu MIDA?? millest sa räääägid? Aga kui nad piisavalt aeglaselt räägivad on sellest võimalik aru saada. Tore-tore.
Kaks viimast tundi olid sotsioloogia ja samfunnsgeografi, ei teinud ma ka nendes midagi väga tarka ja toredat.
Siis käisin omale halloweeni jaoks asju šoppamas: kuldne spreivärv ja kast. Jehuu.. kostüüm olemas.
Joosin bussile ning koju-
Kodus sõin pitsat ning siis hakkasin oma kostüümi valmistama. Kleepisin, lõikusin ja värvisin seda pappi kuni lõpuks, pärast mitmetunnist tööd ning spreihaisu sisse lämbumist sain ta valmis. ingiaeg tuli Jessica minu juurde (ta on saka võp) ning siis hakkasie koos sättima.

Nüüd oleme valmis minekuks.. Tuleb tore pidu. Ma ei kujuta ette, mis kell ma öösel koju jõuan, aga ma loodan, et see tuleb parim pidu ever.
Mu isa hoiatas mind, et ma võin kultuurišoki saada, kuidas need Tröndelagi inimesed pidutsevad. Rahustasin teda öeldes, et olen oma lühikese elu jooksul juba nii mõndagi näinud-kogenud.

Olge tublid,

-kista.

No comments: