Wednesday, October 19, 2011

mitte midagi huvitavat

Teisipäev

Ma reaalselt ei teinud mitte midagi huvitavat. Läksin kooli, olin koolis. Esimene tund oli matemaatika, mis oli lebo. Teise tunni ajal vaatsime filmi ning kolmanda ajal oli mul eratund Kariniga-õppisime jälle norra keelt. Siis sõin lõunat ehk istusin ja naersin klassiõdedega ning siis olin veel kahes tunnis. Mitte midagi ei toimunud, kõik oli tavaline. Nagu rutiin ikka. Pärast kooli jalutasin bussipeatusesse, võtsin bussi koju ning olin kodus. Käisin koeraga jalutamas ning sõime õhtust. Siis ma väga kaua enam üleval ei olnud, suht kiirelt läksin magama. Ei saa öelda, et ma just väga väsinud oleks olnud, aga samas mul ei olnud midagi paremat ka teha ju.

Kolmapäev

Esimene tund oli Norra keel, kus ma raamatut lugesin. Teine ja kolmas tund olid inglise keeled, kus mul oli MEGAMEGA igav, sest ma olin juba teinud ära need harjutused, mida teised nüüd tegema hakkasid. Miks ma nad kodus ära tegin, seda ma ei teadnud. Aga teinud ma need olin, niiet tunnis lugesin niisama juba järgmist peatükki.
Pärast inglise keeli oli meil lõuna, kus me jälle klassiõdedega "grupiruumis" istusime. Väga lollid naljad, ausalt. Also sain teada, et kaks mu klassiõde on lihtsalt NII HULLUD justin bieberi fännid, et neile pole isegi mõtet seletada, miks justin mulle ei meeldi. Nad käskisid mul seda tobedat filmi vaadata (mida ma ilmselgelt ei tee) ja ütlesid, et see on parim film mis eales tehtud on (ei, see ei ole fakt). Siis oli meil matemaatika ning test. Ei tea kuidas läks, tavaliselt. Midagi väga rasket ei olnud, nagu tavaline. Pärast seda jalutasin kesklinna ning täpselt jõudsin bussile, et veidi pärast kella kahte kodus olla.
Kuna kodus ei olnud kedagi siis läksin magama. Ma isegi ei tea, miks ma ni väsinud olin, aga magama ma läksin. Kui Emma ja Mona kell 4 tulid äratasid nad mu üles. Käisin siis jälle koeraga jalutamas ning siis sõime õhtust- kanatiibu.
Vaatasin seriaali, lugesin veidi.. jõin teed ning mängisin Emmaga (väga tore oli täna, aga seda ei saa kirjeldada, kui palju nalja meil sai) ning siis lõpuks rääkisin oma vanematega Skypes. Poolteist tundi läks kokku- mitte just kõige lühem aeg. Aga vähemalt saime kõigest räägitud. Peateema oli siiski minu pakk, mille nad posti panevad homme. Ootan juba järgmist nädalalõppu, et see kätte saada!
Siis vaatasin veidi jalgpalli ning rääkisin Mona ja Gunnariga juttu.. lihtsalt. Nüüd olen siin, kirjutan blogi (kuigi see vast ei ole väga huvitav, sest mu elu ei ole just kõige huvitavam hetkel).
Homme hommikul saan magada ja kooli minema ei pea! Aga õhtul lähen klassiõdedega pitsat sööma. Ootan väga, ma lõpuks tunnen, et mul on reaalselt siin sõbrad, kellega ma saan koos olla ja lolle teemasid ajada ning.. ma tunnen, et ma olen nagu kodus. Ja see on lihtsalt super! :)

-kista.

No comments: