Wednesday, October 5, 2011

Kena päev õues..


Hommikul läksin bussiga kooli. Mingi ime läbi ei pidanudki kesklinnast jalutama, vaid jõudsin sellele bussile, mis otse kooli läheb. Kuna vihma sadas (ja mitte vähe) oli buss inimesi täis.. ja kohe päris täis.
Istusin ühe tüdruku kõrvale, sest ta oli ainuke, kes mulle naeratas. Teised magasid... haha.. Igatahes.. istusin siis kui äkki kõik hullult sebima hakkasid. Vaatasin eesaknast välja ja nägin, et neoonkolla
stes vestides mehed seisavad teeääres- bussikontroll. Hakkasin siis rahakotist oma piletit otsima kui mu kõrval istuv tüdruk ütles et "No, they're checking the seatbelts!" (ei, nad kontrollivad turvavöösid) ahah.. okei. Panin oma turvavöö siis kinni. Täpselt enne seda, kui nad bussi tulid. Käisid siis mööda vahekäiku ja vaatasid, kas turvavööd on kõigil kinni. Päris naljakas oli.
Esimene tund oli kehaline, kus pidime jooksma umbes 3km. Ei tea, joostud sain.. pärast olin täiega läbi. Jalad vettisid ka läbi, sest padukat sadas. Aga siin ei huvita kedagi, mis ilm on- kehaline on ikka väljas. Väga äge minumeelest!
Pärast tundides ikka värisesin, sest niiii külm oli ja mul olid jalanõud läbi vettinud, siiski. Vihma ikka sadas. Päev otsa sadas.
Igatahes sotsioloogia ja inglise keel möödusid rahulikult. Siis sõime lõunat. Istusin oma kapi juures, sest ma ei viitsinud minna oregosse sööma ja siis tagasi kapi juurde ja siis jälle peauksest välja, et bussile minna. Nii et istusin seal ja olin just oma matpakke lahti teinud, kui mu klassivennad mu juurde istuma tulid. Nii et istu
sime ja sõime ja rääkisime. Vähemalt mäletasid nad kõik, et ma Eestist pärit olen. Tavaliselt arvatakse, et ma olen Saksamaalt.. ok.
Igatahes siis läksime bussile. Alguses muidugi valele bussile, ja siis jooksime teisele ümber. Istusin Jessica kõrvale- esimene vaba koht mis leidsin. Väga tore päev oli!
Hakkasime kooli juurest sõitma kui äkki Luca avastas, et tema klassist ei ole ühtegi inimest meie bussis.. ja siis avastasime, et ta on ju vales bussis, sest ta on 2STb klassis, aga bussis olid 2STA ja 2 STC.. feil. nii et panime ta teeäärde maha ja ta jooksis õigele bussile.
Siis läksime viikingi hauda vaatama. Naersime metsas ja poisid muidugi mängisid käbisõda. Täpselt nagu 6s klassis, ausalt! Aga täiega naljakas oli, sest need teemad mida me aretasime olid nii ajuvabad!!! :)
Pärast seda läksime bussi ja sõitsime vaatama neidsamu koopamaalinguid, mida me ükskord ema, isa ja õega käisime vaatamas. Seekord sadas vihma.. ja mul oli actually fotokas kaasas (pildid saate ehk homme!) nii et tegin pilte. Osad minu klassivennad ja paar c-klassist ronisid üles ka, kivi peale. Ja siis seisid seal ja rääkisid et "ma ei julge alla minna, pärast kukun" ja muid lolle teemasid. Tekkis küsimus "mis ronisid sinna siis?". Aga täiega naljakas oli, siiski.
Siis jälle bussi ja viimane peatus oli Egge kirke. Ehk suht minu kodu lähedal (või tegelikult siiski paar kilomeetrit aga mis seal ikka). See kirik on väga kena, sest ta on nii vana. Ja äge on veel see, et kui sa nt Steinkjeri kesklinnas seisad siis sa näed seda kirikut künka otsas. Väga viis!
Käisime seal surnuaias veel ringi ning rääkisin Bodiliga juttu. niisama, kõigest. Nad üritasid mulle lõpuks Veraga norra keelt õpetada, seda siinset dialekti. Välja tuli sellest umbes see, et mina naersin üle terve selle viikingite surnuaia ja nemad ei saanud aru, miks see naljakas oli. Midagi väga meelde ei jäänud peale "itt" mitte "ikke". Okei.. jätan meelde! :)
Siis tulin jala koju, vaid 2km. Oleks mõttetu olnud minna bussiga kooli, sealt jala kesklinna ja võtta buss, et koju saada. Jalutasin oma klassiõega, kes ka siin elab. Väga tore tüdruk. Nad kõik on üldiselt väga toredad.. ja aina rohkem harjuvad sellega, et ma nende klassis käin :)
Kui ma koju jõudsin siis kedagi ei olnud. Passisin siis niisama pool tundi ning siis käisin Birkiga väljas jalutamas. Kui koju tagasi jõudsin oli Mona kodus.. jehuu..
Lugesin ja tšillisin siis, kuni Gunnar midagi süüa tegi- hot dogid. Sõin neid paar tükki ning siis vahetasin riided, et Emma L klassi korraldatud "Sügisõhtule" minna. See toimus paradisbuktal. Päris tore oli seal. Mina põhimõtteliselt tegin vaid pilte ja vahel grillisin Emma L'le vahukomme. Nemad ei söö neid nii, et grillivad vahukommi ja panevad siis kahe küpsise vahele. Arvatavasti alates tänasest söövad, sest Emma L'le meeldisid nad nii väga väga väga.
Jällegi, pildid panen homme!
Siis tulin koju, Emma L ja mona läksid veel metsa, sest seal oli mingi ülesanne, et pidid küsimustele vastama. Otsustasin mitte pimedas, kummikute ja kaameraga sinna ronida. Märg oli ka, nii et tulin parem koju ära. Nad tulid vaid 15 minutit pärast mind.
Kodus rääkisime veel veidi juttu ning nüüd kirjutan seda, ja siis kohe lähen magama..
Täna siiski lisan ühe pildid, ehk midagi meie tänastest teemadest metsas. Pildil on minu klassiõed: Othelie, Ingrid ja Reidun.


Tüüpiline Norra koolipäev:
Tšillid surnuaias,
Üritad metsas mitte ära eksida,
ja naerad terve päeva (samal ajal üritad leida Norra metsa-gepardi)








Head ööd,

-kista.





No comments: