Sunday, October 16, 2011

YFU 6 nädala kohtumine

ehk veetsin nädalavahetuse Trondheimis

Laupäeva hommikul ärkasin kell 8, et kell 9:28 rongile minna. Norra rongid on ikka nii kenad ja puhtad ja vaiksed ja mugavad (mida Eesti rongide kohta just väga öelda ei saa).
Rongis istusime Louisaga ning poolmagasime, kuni mingi kutt meiega rääkima hakkas. No mis meil selle vastu, ütlesime siis et oleme vahetusõpilased ja Steinkjeris jaaniiedasi. Kust pärit oleme ja miks Norra. Ja siis kutt hakkas endast rääkima. No alguses saime teada vana ta on.. aga siis juba kuulsime ta perekonnast ja harjumustest.. Ma isegi tean, mida ta hommikuti sööb. Ehk siis: ma võin terve terve tema eluloo ära rääkida. Päris väsitav oli. Lõpuks jõudsime Trondheimi. Need olid pikimad 2 tundi mu elus, vist.
Trondheimis otsisime siis seda kohta, kus meil pidi YFU kohtumine olema- olime esimesed seal. Lendasime siis sisse, panime muusika käima jõime kohvi ja ootasime teisi. Ja teised tulid! Nii hea oli neid jälle näha (eriti Annat ja Runet ja Beni). Nii me siis istusime ja rääkisime oma kogemustest, probleemidest ja... noh kõigest.
Siis läksime päris Trondheimi keskele, šoppama. Kõigepealt muidugi McDonaldsisse (juustuburger on 10NOK), sest kõik tahtsid väga väga midagi süüa. Mina olin pärast seda ühte juustuburgerit päris täis, sest ma olin omale matpakke kaasa teinud, niiet ma sõin rongis paar võileiba. Aga igatahes siis läksime mina ja Anna šoppama. Kuna niiiii suured allahindlused on igalpool, siis oli see kohe lust ja lillepidu! Ehk siis ma ostsin omale kingad, nad olid VAID 50NOK. Kujutate ette? Originaalhind oli 350NOK!!!!!!! Väga hull! Ma pole kindel, et ma neid Norras kanda saan, aga vähemalt Eestis küll.
Pärast seda saime jälle kõik kokku ja läksime Reidari juurde (YFU vabatahtlik). Seal istusime, rääkisime juttu, sõime pitsat, tutvustasime end norra keeles ja rääkisime naljakatest juhtumistest senimaani. Ja siis tuli MINUL idee mängida PEITUST! Mis osutus maailma kõige paremaks ideeks, sest see oli nii naljakas, kui kõik teadsid kus on viimane inimene aga see kes otsis, lihtsalt ei leidnud (minu puhul oli viimane inimene ukse taga, ning ma lihtsalt käisin seal toas 3 korda ja ei leidnud).
Minu peidukohad olid:
voodis teki all- osutus mõttetuks, mind leiti kolmandana.
vannis, tekk üle pea tõmmatud- osutus väga heaks, kuigi see oli nii obvious, aga mind leiti 10. (meid oli 12, kes peitsid ja 1 luges).
Siis mängisime veidi maffiat ning siis veel telefoni. Telefonis tuli kokku sõnad: vsjääööTRONDHEIMMONARCHY (norra keelne sõna), või bschrchhrryiKONSTANTschr (saksa keelne sõna), jegeringenting (eesti keelne sõna, õige sõna oli VEOAUTO)..
Kell oli kaksteist, kui me lõpuks kõik lahku läksime. Mina ja Louisa ööbisime Kristini juures, kes oli eelmisel aastal Argentiinas.
Magama saime kell 1 öösel.

Hommikul ärkasin kell pool 11, sõime veidi hommikust ja jõime teed ning läksime siis kesklinna. Saime seal kokku Beni ja Runega ning saatsime Louisa rongile (Anna oli mulle eelmisel õhtul öelnud, et saan järgmisel päeval temaga Steinkjerisse, kuna nad sõidavad sealt läbi). Läksime siis Beni ja Runega McDonaldsisse, jälle. Mina ei tea, miks Ben sinna niiii väga minna tahtis (okei tean küll- tal ju seda oma linnas pole, Steinkjeris on, mitte, et ma seal käinud oleks, see lihtsalt on olemas siin). Rääkisime siis nendega juttu ja naersime ja kommenteerisime ja.. Ahhhh nad on nii toredad, ainult Anna ja Lukas olid veel puudu, siis oleks päris GÄNG valmis olnud!
Siis pidin ma ära minema, niiet jätsin nendega jälle hüvasti, mis oli jälle raske, sest Beni näen vist alles jaanuaris (Runele lubasin Trondheimi külla minna).
Sain Anna ja tema vanematega kokku ning nad olid nii toredad ja viskasid mu Steinkjerisse ära. Õnneks Anna elab minust vaid tunni aja kaugusel, niiet ta tuleb mulle järgmisel nädalavahetusel külla ja siis me lähme Steinkjerit avastama ja niisama tšillima. Me oleme lihtsalt nii head sõbrad ja see kõik on vist seepärast, et me Hönefossis ühes toas olime. Lihtsalt super!
Ja siis lähen mina talle külla, kuna ta on RUSS ja ma lubasin temaga ta RUSS-PARTYle minna. Oh well... Millesse ma end sisse olen mässinud :)
Aga nüüd olen kodus, sõin just paar võileiba (kell on pool kuus ja ma viimati sõin kell 11 hommikul) ja kohe-kohe saab õhtusööki.
Täna midagi muud enam plaanis ei ole- homme peab kooli minema u know. Vaheaeg on läbi ja kool jälle algab. Koos kooliga algab ka minu norra keelele üle minek, ehk siis mu pere räägib minuga juba praegu vaid norra keeles ja see on nii veider ja raske. Aga parim viis!
Olge tublid,

-kista.

1 comment:

Laura said...

Me mängisime ka 6-ukerssamlingul Maffiat! Täiega igatsus tuli peale.. :(