Monday, October 3, 2011

Ja viimane koolinädal algas..

Nädal aega kooli veel ning siis juba vaheaeg. Haters gonna hate.
Hommiku oli nii hea ärgata, mõtlesin vaid sellele, et viis päeva veel koolis ja siis nädal aega puhkust!!
Koolis midag väga huvitavat ei toimunud. Lõuna ajal seisime Ingridi ja Otheliega umbes 20 minutit mikrolaineahju järjekorras, sest siin on ka levinud see "maakate suguvõsa" moodi järjekorras seismine. On kaks kutti järjekorras ja kui nende kord on siis äkki lendab matsikari peale "meie kord, seisime järjekorras".. naljakas. Igatahes lõpuks said nad oma s
aiad ja wrapid soojaks ja siis istusime, sõime ja rääkisime. Kuna me nii k
aua järjekorras seisime jäin min
uti prantsuse keele tundi hiljaks. Õnneks polnud sellest midagi, sest peale mind tulid veel 3 inimest.. 7 meid ju vaid on.
Täna olid meil veel matemaatika, inglise keel, sotsioloogia, prantsuse keel (nagu ma juba mainisin) ja ühiskonnageograafia. Midagi väga suurepärast ei toimunud.. ahjaa, norra keel oli ka. Tegime grupitööd. Suht naljakas oli, teemaks oli nynorsk. Mina muidugi midagi aru ei saanud aga olin äge ja sain maia grupitöö lõpetada kokkuvõtva lausega, mida ma enam ei mäleta.. andke andeks. Aga ma siiski tegin midagi!! :)
Siis sain veel teada, et kolmapäeval lähme klassiga Steinkjerit avastama,
ehk siis tegelikult vaatame linnas ringi ajaloolisi kohti (ja veidi linnast väljas ka) nii viikingiajast kui keskajast. Tuleb tore ma arvan.. vean kindlasti kaamera kaasa :)
Siis käisin raamatukogus ning siis bussile ja koju. Kodus oli vaid Mona, kes ka kohe välja läks- jalutama. Mina olin niii väsinud, et läksin magama. Gunnar oli Emmaga arstil, loomaarstil Nimelt Birkil on midagi kõrvapõletikusarnast, niiet nad käisid arstil. Korralik summa läks kokku: 1700NOK. väga.hull
Igatahes mind äratati üles, kui õhtusöögiaeg oli. Pärast õhtusööki tegin oma ains
at kodutööd: norra keel. Ehk siis ma pean homme klassile endast rääkima, norra keeles muidugi. Ja ilusti, vähemalt 10 lauset. Mul on täpselt 10.. õnneks on nad suht pikad. Ei tea, loodan et läheb normaalselt. Mu vanemad olid täiega üllatunud ja ütlesid, et mul on väga hea hääldus, mitte nagu enamikul, keda nad kuulevad norra keelt rääkimas. Olin vaid õnnelik selle üle, muidugi.
Siis rääkisin Paulaga juttu ja panime tühja. Sain ka kutse halloween

ipeole kuskil veits teadmata kohas, aga see toimub oktoobri lõpus. Ma veel ei ole päris kindel, millena ma sinna lähen. Pilet on ka korralik: 100NOK kostüümiga 150NOK kostüümita. Alguses oli mingi teine teema: 100NOK kostüümiga tüdruk ja 150NOK kostüümiga poiss, aga nad millegipärast tegid teistmoodi. Aga igatahes, 100NOK on suht korralik summa, aga nagu ma aru saan, siis päris paljud mu koolist lähevad sinna (attendijaid oli praegu 250, 180 on maybe ja 100 pole kutsele vastanud veel), niiet ma ikka pean ka kohale minema.
Siis vaatasime 71°nord'i. Nad tegid midagi väga ägedat täna, hüppasid all
a Trollveggen'ilt. Jah, ma tahan seda ka teha (ema, isa, ma ei soovita teil järgnevaid pilte vaadata!!)
TROLLVEGEN «ingl. keelne wikipedia. Järgnev pilt on siis sellest Trolli Seinast. Hüpatakse alla sealt ülevalt, kus see hall kivi vaat nagu hunnikus on. Ja siis sealt ülevalt äärelt. Kui sealt alla vaadata, ise olles 1000m kõrgusel, siis aju teeb suht shut downi ja ainuke mõte on, et kui sa ühe sammu edasi astud oled surnud, kuigi tegelikult on see päris ohutu. Ehk siis seal on väga palju julgestusi ja muidugi sa ei lähe sinna ju üksi hüppama eksole.



















See pilt on siis ühest monisikliga tüübist, kes seal äärel lollusi teeb. See hüppamine ei ole nagu mingi bungee jump, et vetrud seal otsas mingi pool tundi ja lendad ka mingi 10 sek. Sa lendad vaid paar sekundit, aga tõeline laks on see, et sa julged sinna hüpata, sest su aju on täiesti selle vastu. Ühesõnaga: su aju arvab, et teed enesetapu. Ja muidugi on sealt inimesi ka surnuks end hüpanud, ma ei hakkagi muud väitma. Aga igatahes üheks mu eluunistuseks sai see hüpe ära teha, kui seda nägin, kuidas nemad hüppasid. Lihtsalt nii äge! :)



















Praegu lähen magama, kell on korralik.
Olge tublid,

-kista.

No comments: