Wednesday, March 7, 2012

nii vähe veel jäänud,

et saaksin kaht koolivaba nädalat nautida koos inimestega, kellega koos olemine on lihtsalt super!
Ehk siis täna oli kolmapäev ja kolmapäevad ei ole mu lemmikud. Kuigi täna oli isegi väga tore.
Hommikul ärkasin kuidagi vara ja sain vara oma asjad tehtud, niiet enne bussile minemist magasin veel kümme minutit. Küll oli hea.
Esimeseks tunniks oli norra keel, kus lugesime edasi näidendit, mille alustasime eelmisel reedel.
Järgmised kaks tundi olid inglise keeled, kus vaatasime filmi "lohejooksja". Ma olin just näinud seda (nagu ka enamik teisi mu klassis) peale selle olime just raamatust rääkimise lõpetanud, niiet keegi väga ei oodanud selle filmi vaatamist. Mina näiteks esimese tunni magasin ja teise tunni siis vaatasin filmi lõppu (see oli veel talutav teistkordselt vaadata). Ingrid näiteks vaatas Internetist How I Met Your Mother'i sarja ja naeris seda. Jessica ja Monica jalutasid vahepeal rahulikult kohvikusse ning tulid tagasi ja sõid šokolaadikooki ja jõid teed. Kutid tagapingis mängisid arvutimänge ja eespingis magasid. Jah- tere tulemast minu inglise keele klassi.
Siis oli aga lõunapaus, mille ajal istusime kõik vaikuses (kõrvaklapid peas) ja sõime. Hea rahulik vaheldus nendele tavalistele lõunapausidele, kus me üksteise võidu karjume. Hehe..
Viimased kaks tundi pidid olema matemaatikad. Niisiis läksime Bodiliga, istusime ja kuulasime asendusõpetaja juttu uue teema kohta, ise mõtetes unised ja väsinud ja teades, et peame matemaatikat kannatama veel tervelt ühe tunni otsa. Kui esimene tund aga läbi sai tõusid kõik püsti ja läksid minema. Mina, Bodil ja  mõned veel ei saanud midagi aru, kui üks mu klassiõde äkki ütles, et meil teist tundi ei ole ja et võime koju minna. Kas pole mitte super? Läksin Jessicaga koos ning käisime šopingukeskusest läbi, sest tal oli vaja šopata ning mul oli vaja raha välja võtta. Nimelt pean homme Verale tagasi maksma Othelie sünnipäevakingi eest (mis oli SPAs käik üheks päevaks).
Siis tulin bussiga koju.
Kodus aitasin veidi õhtusööki teha ning siis katsin laua. Istusime ja sõime siis õhtust. Pärast õhtusööki istusime veel ja rääkisime niisama juttu. Kõigest. Maast ja ilmast.
Ah! Ükskord oli meil õhtusöögilauas täiega naljakas. See oli vist selle nädala alguses või nädalavahetusel. Igatahes Emma laulis ühte norra keelset laulu kui mu ema küsis, et "Kas tahad seda CD kuulata? Meil on olemas. Võime peale panna" ja siis Emma ütles et "Ei.." ja siis läks paar sekundit mööda ning ta hakkas laulma Justin Bieberi Baby lugu. Ema vaatas talle üllatunult otsa "Meil seda CDd ei ole ja ei osta ka" Ma nii naersin. Emma oli solvunud, sest talle väga meeldib Justin Bieber.

Igatahes pärast õhtusööki mingiaeg putitasin oma arvutit veidi ning siis lugesin aga oma Pariisi turismiraamatut ja sain jälle targemaks ja targemaks.
Rääkisin siis veel inimestega ning Lauraga filosofeerisime veidi.
Siis aga sai kell palju ning oli aeg magama hakata minema. Seda ma siis praegu teengi.
Head ööd, nautige veel külma ilma ja oodake märtsivaheaega.

-kista.

2 comments:

Anonymous said...

Meil praegu ongi juba peaaegu vaheaeg, streik 3 päeva :)

Unknown said...

3-päevast streiki ei saa siiski vørrelda tervelt nädalaga Pariisis hehe :D aga ma tean jah et teil streik on- køik øpilased magavad ja küpsetavad kodus.