Tuesday, March 6, 2012

Nädala algus, jällegi

Eile olin ma lihtsalt nii kohutavalt hõivatud filmide vaatamisega, et kui ma blogi valmistusin kirjutama oli kell juba kaksteist (teie kella järgi juba üks öösel) niisiis otsustasin lihtsalt jälle üle lasta ja hiljem kirjtuada. Täna. Vabandan. Mul üldse see blogi kirjutamine kipub niimoodi väiksemaks-vaiksemaks minema, aga pole hullu.Vähemalt saan kõik kirja.
Esmaspäev,

Hommikul ikka ja jälle kooli nagu esmaspäeviti ikka eksole. Esimeseks tunniks oli inglise keel, kus rääkisime erinevatest inglise keeltest ja plaanidest, mis sel nädalal teeme- kolmapäeval vaatame filmi "Lohejooksja". Ilmselgelt raamatust polnud piisavalt, vaatame ikka filmi ka. Ei oota väga. Ma olen filmi näinud ja ta ei olnud väga hea minu arust.
Sotsioloogias rääkisime veidi kultuurist edasi ning midagi väga erilist ei teinud. Kultuuridest rääkisime veel ekrteemsetest kultuuridest jne. Veider..
Kolmas tund oli ajalugu, kus tegime edasi oma grupitööd.
Pärast seda istusime ja rääkisime juttu, sest siiski oli lõunasöök. Ingrid käis kohvikus ja ostis omale wrapi ja siis kui ta ühest otsast hammustas siis teisest voolasid kõik asjad välja. Ma ikka täiega hakkasin naerma- ja ma polnud ainus.
Neljas tund oli prantsuse keel, kus rääkisime ilmselgelt Pariisi reisist. Alla nädala aja jäänud. Lihtsalt superlahe! Uurisime, kui palju maksavad erinevad muuseumid/vaatamisväärsused jne. Väga lahe oli!
Viimased kaks tundi olid ühiskonnageograafiad, kus vaatasime filmi. "Slumdog millionaire". Jah, olin enne näinud, aga too film on päris korralik, nii et mul ei olnudmidagi selle topeltvaatamise vastu.
Siis tulin aga bussiga koju. Sain teada, et vannitoal pole ikka veel ust ees, niiet läksin siis pärast õhtusööki jälle vanaema juurde tagasi. Enne aga veel sõime siis õhtust- tomatisupp! See on lihtsalt niii hea! Te ei kujuta ette kui hea on tomatisupp! (Emme ma tean, et sa tahaksid proovida!!)
Pärast õhtusööki veel vedasime isaga mingeid parkettplokke alla, sest sinna tuleb uus põrand. Väga ilus põrand on ausaltöeldes!
Siis läksin vanaema juurde, kus üritasin kirjutada oma esseed, millest midagi välja ei tulnud niiet lõpuks hakkasin Grease'i vaatama. Issand see film on nii tüüpiline.
Pärast seda vaatasin veel pool "Tuulest Viidud" filmi. Tervet filmi ei jõunud- neli tundi siiski. Ma üldse ei tea, kuidas ma väiksena suutsin kõike seda kogu aeg vaadata? Sest see film oli mul siiamaani täiesti peas. Mul oli lahe lapsepõlv,
Magama läksin piisavalt vara. Kell oli vist veerand 12 kui ma tuled kustutasin. Nii hea uni oli.

Teisipäev,

Hommikul ärkasin ja lootsin, et saan veel edasi magada. Voodi lihtsalt tundus nii hea ja soe ja pehme. Oleks veel vähemalt paar tunnikest seal lebotanud Aga siiski pidin liigutama hakkama. Kool ootas ja bussist ei saanud maha jääda.
Bussile jõudsin veidi varem kui tavaliselt, niiet pidin kümme minutit ootama. Sama hästi oleks ju võinud kümme minutit kauem magada.
Esimeseks tunniks oli matemaatika, mis oli väga lebo. Lahendasime kõik omaette ülesandeid samal ajal muusikat kuulates. Väga hea ja rahulik
Järgmised kaks tundi olid sotsioloogiad, kus vaatasime neonatsi filmi. Rootsi film oli. Pool filmist naersin seda, kui veidralt kõlab rootsi keel ja teise poole magasin. Ma olin lihtsalt nii kohutavalt väsinud, et jäin magama. Lõpus siiski ärkasin üles ja nägin, mis juhtus. Veider film oli. Kui õpetaja ütles, et see on üle 20 aasta vana arvasin ma, et mingi 1980'l tehtud. Siis ta aga ütles, et 1991 aasta film. Ma tundsin end nii vanana.
Alles olid 90'd kümme aastat tagasi. Nüüd juba kakskümmend. Veider.
Igatahes pärast sotsioloogiat istusime Ingridiga ühes grupiruumis ja sõime. Siis aga käisime kohvikus. Mõtlesin juba enne, et täna võiks bolle-päev olla (ehk päev, kus kohvikus on küpsetatud värskeid bollesid) ja no näed- oligi! Sain aga suure värske ja sooja bolle mis maksis 10NOK. Niiiii odav.
Siis istusime ja sõime ja vaatasime Youtube'ist videoid. Ise ka ei tea miks, aga lihtsalt.
Viimaseks tunniks oli prantsuse keel. Tegelikult oleks pidanud veel norra keel olema, aga see jäi ära, niiet saime kõik koju minna. Prantsuse keeles saime uued ja täiustatud ajakavad ning kõik on lihtsalt super! Ei jõua ära oodata enam.
Siis käisin kesklinnas. Pidin kõigepealt panema ühe paki Eesti poole teele ning pärast seda veel vaatasin, mis kaubanduskeskuses uut on (või vana aga odava hinnaga). Ei leidnud midagi erilist. Jooksin bussile ja olin kindel, et jäin maha aga buss jäi hoopis kaks minutit hiljaks- õnneks. Nii tore oli. Jõudsin ilusti koju.
Kodus sain kohe teada, et meil on vannitoal lõpuks uks ees ja ma saan koju tagsi kolida. Läksingi siis kohe vanaema juurde, et sealt oma asjad koju tuua ning oma sealne tuba korda teha. Nii tore oli jälle oma tuppa tulla ja voodile pikali visata. Super.
Õhtusöögiks sõime nuudleid Rootsi lihapallidega, mis on muidugi imemaitsvad.
Siis rääkisin isa ja venna ja ema ja õega Skypes juttu. Kõigepealt isa ja vennaga, sest nemad on Tallinnas ning siis emme ja õega, sest nemad on maal. Naljakas. Kõigil läheb hästi nagu ma aru sain. Mul ka. Ootan juba Pariisi reisi ja päevad tunduvad venivat. Tundub, nagu ootaksin uut vahetusaastat, kuigi pakkimisega pole pooltki nii kitsas sel korral ning kellegagi ei pea hüvasti jätma.

Siis vaatasime korraks perega telekat ning edasi tulin kirjutama oma inglise keele esseed, mis ideejärgi pidi homseks valmis olema, aga kuna meil homme tundi ei ole siis kirjutan ta neljapäevaks. Ei usu, et õpetaja vihane on- ise ta käskis mul selle kirjutada. Nii kole teema minu arust. Aga noh- eks igast teemast peab oskama kirjutada. Ma otsustasin suht hämada, sest teemast ise ei tea ma just väga palju.

Praegu on aga aeg magama minna. Katsetasin ka uues vannitoas dušši ära- annan viis neli koma üheksa punkti viiest- super. Kõik on ilus ja uni on silmas. Täna saan jälle oma voodis magada- lõpuks ometi.

Olge tublid, magage vähemalt 8 tundi öösel ja nautige omaenda voodis magamist.

-kista.

No comments: