Friday, March 23, 2012

Miks tundsin end Norrakana???...

Ma lihtsalt totaalselt unustasin teile sellest kirjutada eile- køik låks liiga kiireks. Aga tegelikult siis:
Nimelt eile tuli mulle kiri postiga. Mingi kohalik kiri någi hullult korralik vålja. Tegin siis ümbriku lahti ja vahtisin lolli nåoga, et mis seeee siis nüüd on. Andsin emale, kes hakkas naerma ja seletas, et see on TULUDEKLARASTIOON!!
Niiet te vøite ette kujutada, kui påris norrakana ma end tundsin, kui påris tuludeklaratsiooni sain. Kahjuks olid køik numbrid nullis, niiet mingit kasu sellest reaalselt ei ole. Aga ta on mul olemas. Ma sain påris NORRA TULUDEKLARASTIOONI! Eestis pole ma seda kunagi saanud, våga veider. Aga Eestis tehakse seda vist interneti kaudu ka?

No nüüd te siis teate. Ise olen praegu matemaatika tunnis, ei ole kindel, et tåna øhtul kirjutan, sest mul våga ei ole aega- nimelt låhen tåna køigepealt søbranna juurde peole ja siis sealt veel edasi MASKIPEOLE!!.. Pårast seda jåån søbranna juurde øøseks, et øøsel mitte koju minna ja teisi üles åratada.
Muidu- mu siinsel vanaemal on ka tåna sünnipåev. Nii lahe!
Olge tublid, Homme nåeme.
Minge siis ikka vaadake pilte ka Pariisist. Tåna vist rohkem ei jøua panna, aga homme veel ikka lisandub ;)
KLIKI SIIA, ET PILTE VAATAMA MINNA!!

-kista.

4 comments:

Mariin said...

heh, mul tuli ja just paar päeva tagasi ümbrik tuludeklaratsiooniga :D

Laura said...

Ja isegi mina sain selle teist korda nüüd paar päeva tagasi Norras külas olles, olgugi et mu vahetusaasta sai juba kaheksa kuud tagasi läbi.

Unknown said...

Laura: that awkward moment when you're not an exchange student anymore

Laura said...

HYSJ!