Friday, March 2, 2012

Vannitoas pole ikka ust,

Terve neljapäeva ei olnud ma pea üldse väsinud, väljaarvatud õhtul. Nii tore oli. Samas oli ilm kohe masendavalt halb- vihma sadas ja sadas ja sadas ja seepärast olid kõik kohad lihtsalt vett täis ja libedad muidugi. Lumi aina sulas ja sulas- Plirts, Plärts käes on märst eksole.
Hommikul ärkasin ja ei maganud sisse. Tegin omale master matpakke ning siis aga kõndisin bussile ja tulin kooli. Ikka veel sadas vihma.
Esimene tund oli ühiskonnageograafia kus me saime küsimused immigratsiooni/emigratsiooni kohta, ning siis vastasime nendele terve tunni. Siis saime teada, et peame selle ülesande Norra sisse/väljarände kohta ära tegema samal päeval ja selle õpetajale anda, no muidugi eksole. Mõtlesin, et mul ühel vabal tunnil on piisavalt aega.
Teine tund oli vaba. Selle alguses kordasin prantsuse keele tööks ning siis viskasin end laua peale lebosse. Päris magama ei jääud, mängisin Vera iPhone'ist parimat mängu mis üldse eksisteerib (ei, see ei ole Angry Birds). Üritasin ta top score'i ära teha, aga niipalju siis sellest.
Kolmandaks tunniks oli prantsuse keel, kusmeil oli alguses siis tunnikontroll põhimõtteliselt- selline väike sõnadetöö mis mul läks väga hästi. Mul oli vaid üks viga, sest ma ei osanud kirjutada. Ehk siis "n"'i asemel kirjtuasin "r". Okei, pole hullu. Väga hsäti läks muidu,
peale seda kirjtuasime veel prantsuse keeles kokkuvõtet ühest hiiglaslikust tekstist, mis meil õpikus on. Igaüks sai mingi osa ja pidi siis sellest lühendama. Väga lahe oli, kuna kijutasime seda internetis kussiis kõik näevad, mida teised samal ajal kirjutavad ja kõigil on erinev värv, millega nad kirjutavad. Siin on siis pilt, milline ta välja näeb:



Pärast prantsuse keelt oli meil jälle üks vaba tund mille ajal ma siis lõpetasin oma ühiskonnageorgaafia töö ning lihtsalt istusime ja rääkisime teiste klassiõdedega juttu.
Viimaseks tunniks oli inglise keel, kus me ei teinud midagi väga tarka. Rääkisime veel Jamaicast ja passisime niisama.
Siis käisin kesklinnas, sest mul oli vaja paari asja üle tšekkida ja vaadata ning pärast seda siis bussiga koju. Või pigem vanaema juurde, kus söök enam-vähem siis valmis sai, kui ma koju jõudsin. Mu vanemad veel küsisid, kas ma saan üheks päevaks veeel sinna jääda, sest meie kodus pole vannitoal ikka ust ees. Pole hullu, mis see üks päev veel siis ikka halba teeb eksole.
Õhtul vanaema juures koristasin siis köögi ära ning vaatasin filmi "AUTOD", mis on nniiiiii armas lihtsalt. Oh juudas.
Pärast seda rääkisin oma õega Skypes peaaegu kaks tundi, mis oli ka väga tore :)
Siis läksin aga magama, sest ma olin nii surnud. Sain hea pika une. Öösel kuulasin veel Elton Johni, sest see on nii hea.. haha.
Olge tublid, vaadake häid filme ja ärge unustade, et on BLCK MARCH ehk siis hakake vastu kõigile neile, kes kirjutavad raskestimõistetavaid seadusi nagu SOPA, PIPA ja eriti ACTA ning ärge ostke (ega downloadige) mitte ühtegi filmi, muusikafaili, muud faili ehk ärge ostke raamatuid, ajakirju, ajalehti. Mitte midagi.

-kista.






No comments: