Monday, March 19, 2012

Koolis tagasi,

küll vaid kaheks nädalaks, sest siis algab mul juba järgmine vaheaeg. Jah ma tean- teil on praegu vaheaeg. Nautige siis sajaga, midaiganes te ka ei teeeks :) 
Hommikul ärkasin ja ei suutnud uskuda, et pean jälle kooli minema. Nädal aega tagasi olin ärganud Pariisis samal ajal ja olnud õnnelik. Nüüd tagasi rutiini. Samas olin ka õnnelik, et saan jälle kõiki norra semusid näha. Kool on tore. 
Esimeseks tunniks oli inglise keel, kus rääkisime meediast. Mu klassis on inimesed vahel nii naiivsed, aga las ta jääb. Samas oli meil väga lõbus tund, kui mina (ja paar teist inimest, kes käivad redditis) üritasime õpetajale seletada, mis on Reddit. Eriti naljakas oli see, kui ta arvas, et see on sama mis 9gag, kuigi see ju ei ole. Aga las ta jääb. 
Teiseks tunniks oli sotsioloogia, kus kordasime siis "kuulamiseks". Ehk õpetaja andis meile teemad ja meie lugesime ja õppisime. Ma väga ainult ei tea, millal see kuulamine tuleb. Sel nädalal ma eeldan. Loodan, et homme ei ole. 
Kolmandaks tunniks oli ajalugu, kus meil ei olnud õpetajat. Oli mingi asendusõpetaja, kes istus terve tunni Facebookis ja lasi meil rahulikult oma tööd teha. Ehk mida terve klass tegi? Istus Facebookis või Artige.no's või kusiganes. Keegi väga siiski tööd ei teinud. 
Siis sõime lõuant ja mina ning Bodil rääkisime siis oma Pariisi reisist, mis oli väga väga väga väga lahe! Sõime ka Versailles'ist ostetud komme. 
Neljas tund oli prantsuse keel, kus siis kõigepealt vaatasime selle video, mis ma teinud olin (eelmise blogi lõpust leiate) ning lithsalt naersime terve klassiga, kui naljakas see video siiski on. Ja kui geniaalne idee. 
Rääkisime veel Pariisi reisist ning plaanidest prantsuse keelega, ehk mida me nüüd selle reisiga peale hakkame. Peame tegema esitluse, et kus me oleme käinud Pariisis, mida mäletame, mis meeldis ja mis ei olnud kõige meeldivam. Minu, Jessica ja Bodili põhinali oli see, et kõige lahedam oli ikka paaditripp Seine'i jõel (sest selle tõi õpetaja näiteks, kui see ilmselgelt ju ei olnud KÕIGE lahedam asi, mida me Pariisis tegime). Siis oli meil aega seda esitlust veidi teha. Ehk siis ma alustasin ja pea kõik mis suutsin tehtud oli lihtsalt paar lauset, et Versailles meeldis mulle kõige rohkem. Ilm oli ilus. Versailles oli superilus!
Viimased kaks tundi olid ühiskonnageograafiad. Olime just lugenud, et peame kohtuma ühes auditooriumis, niiet lootsime, et vaatame filmi. Ja filmi me vaatasime. "The Blood Diamond", ehk Leonardo DiCaprio. Nii lahe film oli. Millegipärast läks väga täppi kogu selle KONY2012 asjaga, mis ikka veel nii kuulus on ja kõik ikka veel väga tahavad sellest rääkida. Ma lihtsalt hoian oma suu kinni ja naeran nende üle. 
Pärast filmi sõitsin bussiga kesklinna ning pooljooksin postkontorisse, et ikka enne bussi minekut saaksin oma paki kätte. Paki ma kätte sain. Neli kilo. Ei teadnud, mis seal sees võib olla. Okei- teadsin küll, et see ikka kõige head ja paremat Eestist täis on. 
Kui lõpuks bussiga koju tulin avasin kohe paki. Niiii palju head oli sees!! 

Siis sõime õhtust- koduvalmistatud burgereid ning ema ja isa sõid kalalasanjet. Ei kujuta ette, kui hea ta oli. Nägi suht hea välja, ainult lõhn oli kalane. 
Pärast õhtusööki koristasin laua ning siis tulin oma pilte tuunima. 
Täna saate vaid mõne pildi. Luban, et neljapäevaks on neid lõpuks rohkem üleval ka FOTKI's, ning siis postitan lingi ja saate sealt siis uurida /puurida, kuigi nagunii olete pilte juba piisavalt näinud, sest seal videos oli siiski 2256 pilti. 

Õhtul rääkisin veel emme ja issiga skypes korraks ning nüüd vist magama. Ei jaksa siiski seda filmi vaadata, mis mul tegelikult plaanis oli. Vist vaid loen ja siis magama. 

Head ööd,
Nautige veel paari pilti: 


Eiffeli torn erinevate nurkade alt.


Mu viimane Tõmmu komm, mis leidis oma lõpu Eiffeli torni 2 tasemel.

Kui ma keset Luxembourgi aeda lihtsalt ära väsin.
















Rongiga tagasi Lennujaama- ehk pool tundi lebotamist poolunes, samal ajal kui mingi kutt akordioni mängis.


Rohkem pilte siis neljapäevaks,

-kista.

No comments: