Monday, March 26, 2012

Viimane nädal enne koolivaheaega,

Ehk siis pärast superlahedat nädalavahetust jälle kooli. Koolis ei toimunud täna midagi väga eriti huvitavat: kõik arutasid kas reedest pidu või Justin Bieberi uut lugu. Jah, ja nii see päev möödus,
Esimeseks tunniks oli inglise keel, mis mingil väga veidral komber väga venis ja venis aga lõpuks ta siiski läbi sai. Läbivaks teemaks inglise keeles oli Reality-TV, mis absoluutselt igalt nurgalt jõudis välja Jersey Shore'ini. Naljakas.
Teiseks tunniks oli sotsioloogia, kus vaatasime multikat. Ei valeta- vaatasime jah multikat. Mingi vana multikas, prantsuse oma. Norra keeles oli peale loetud. Ilmselgelt olid klassis kõik peale minu seda multikat enne näinud. See rääkis kiviajast. Naljakas, ausalt.
Kolmandaks tunniks, ehk viimaseks tunniks enne söögivaheaega oli norra keel, kus teised said tegeleda oma teatritüki analüüsimisega ja mina sain siis kirjutada seda kirja YFUle oma aastast Norras.
Uskumatu, et 95 päeva pärast lahkun Norrast. Lihtsalt see tundub nii võimatu. Millal mul vaid 95 päeva Norras järele jäi?
Igatahes kirjutasinseda kirja ja lihtsalt mõtlesin, et "appi mida ma kirjutan?" mul on vaid üks lehekülg ja seda aastat on ju võimatu võtta kokku ühele lehele!!!!!!

Siis igatahes sõime lõunat ja selle ajal arutasime reedest pidu (sõbrannadega, kellega seal koos ei olnud jne) ning muiduig veel Justin Bieberi uut lugu. ma umbes poole söögivahetunnil andsin lithsalt alla, sest mu sõbrannad on nelikümmend viis korda kõvema häälega kui mina (jah, see on võimalik). Ehk siis mõtlesin välja, miks mul norras peavalud on- nad räägivad niiii kõvasti.

Pärast lõunapausi oli meil veel prantsuse keel, kus harjutasime homseks tööks. Eelviimaseks tunniks oli matemaatika, kus samuti harjutasime homseks kontrolltööks ning viimaseks tunniks oli ühiskonnageograafia kus niisama tegime omale kätte antud nädala tööd.
Siis sõitsin bussiga kesklinna ja pidin raha välja võtma. Millegipärast andis automaat mulle 200NOK asemel 400NOK. oh well, ilmselt vajutasin vale nuppu vahepeal, aga pole hullu.
Igatahes siis lugesin raamatut ja ootasin bussi ning sis bussiga koju. Enne õhutsööki lugsin veeel raamatut. Ja siis sõie õhtust.
Õhtusöögiks pannkoogid. Olen ma teile rääkinud, kuidas norrakad pannkooke söövad?
Võtad pannkoogi. Paned sinna suhkurt peale. Võtad beekoni ja paned selle suhkru peale ja siis keerad rulli ja sööd. Veider? Jah. Maitsev? Ei, minu arust mitte. Aga okei- neile meeldib.

Pärast õhtusööki leidsin Paula Skypest ja sinna ma siis sukeldusin. Vahepeal tegin samal ajal Paulaga rääkides oma prantsuse keele tööd homseks (pidime kodus küsimustle vastama juba) ja siis ikka rääkisime edasi. Vestlus lõppes nagu kõik teisedki vestlused: mõlemad tegime omi asju arvutis ja Skype oli lahti.
kokku rääkisime kolm tundi ja viiskümmend minutit.
Nüüd on aeg magama minna,

Olge tublid, mul on järgmisel nädalal vaheaeg ja lähen jälle Rootsi käima!

-kista.

No comments: