Saturday, March 31, 2012

(kooli)nädala lõpp

Ehk siis mida ma tegin küll neljapäeval ja reedel koolis?Kui mul olid siis viimased kaks päeva enne vaheaega? Ei ole 100% kindel, aga siiski 99,9%. Okei- mida ma ikka lihtsalt jahun. Lugege ja nautige ja andke andeks, et ma oma blogi enam igapäev ei jõua kirjutada.
Neljapäeval olid mul esimesed kaks tundi vabad- ehk siis ühiskonnageograafiat ei olnud ja teine tund on mul nagunii vaba. Niisiisjõudsin kooli kella kümneks- koolimaja oli nii tühi. Kõik olid ju tundides või niisama istusid kuskil, nii naljakas oli. Siis aga leidsin Bodili üles ning istusime ja rääkisime temaga, enne kui prantuse keelde pidime minema.
Prantsuse keeles rääkisime mingist uuest grammatika osast (mida ma enam ei mäleta). Ning siis oligi lõunasöögi aeg! Ehk siis isutsime kuskil grupiruumis (nagu tavaliselt) ja sõime, rääkisime kuulasime muusikat. Ja siis oli meil veel vaba tund ka!
Vaba tunni ajal ma suht lugesin raamatut ja naersin Bodili ja Ingridi üle, sest Bodil magas põrandal peaaegu ja Ingrid siis joonistas teda. Tegime nalja, mis tulenesid TITANICust ning niisama naersime.
Viimaseks tunniks oli inglise keel, kus tegime grupitööd ja rääkisime lihavõtetest. Ei olnud midagi väga tarka või huvitavat.
Pärast inglise keelt läksin Ingridi juurde, et seal siis bussi oodata ja samal ajal "FRIENDS"'i vaadata. Ehk siis istusime mina, Othelie ja Ingrid teleka ees ja naersime. Ja siis äkki pidin bussile jooksma ja koju tulema.
Õhtusöögiks sõime kala. Või pigem teised sõid kala ja mina sõin kana. ehk siis õhtusöögiks oli kal/na.. mwamwhwhaha.. Ma olen nii naljakas.
Pärast õhtusööki tegin oma esitust reedeks ja valmistusin siis selleks. Magama läksin piisavalt vara.
Reedel oli siis viimane koolipäev enne lihavõttevaheaega.
Esimesed kaks tundi olid norra keeled. Ehk siis no tere tulemast- mina pidin Eestist rääkima.
Väga kaua alguses ei rääkinud, veidi ajaloost, laulupeost/tantsupeost ja siiis hakkasime vaatama "Laulev Revolutsioon" filmi, mis kõigile väga isegi meeldis. Ma alguses olin veits skeptiline, et kas ikka meeldib neile ja äkki nad väga ei saa aru, aga reaalselt nad kõik ütlesid, et neil enne polnud lihtsalt õrna aimugi, et Nõukogude Ajal sellised asjad üldse toimusid ja et nõuka-aeg nii raske ja kurb ja kohutav oli. Niiet mul oli heameel, et neile meeldis ja et nad targemaks said; mission accomplished.
Kolmas tund oli matemaatika, kus arutasime tööde üle ja saime nad ka kätte. Ei noh ei läinud väga hästi, aga ülihalvasti ka mitte. Elu normaalne.
Siis oli lõunapaus, mille ajal me ikka ja jälle istusime ja sõime nagu tavaliselt. Mida muud lõunapausi ajal ikka teha eksole? o_O
Neljas tund oli ajalugu, kus meil suht paljud klassist andsid presentatsioone siis Keskaja kohta. Väga tore oli! Ehk siis kolm kutti seisavad tahvli ees, lasevad mingi Boyzone'i lugu ja siis lihtsalt naeravad. Ja siis kuulavd ikka Rick Astley- Never Gonna Give You Up lugu ja naeravad veel kõvemini. Ja kui järgmine grupp läks, siis Ingrid otsustas magama jääda ja muidugi mu üks klassivend tegi magavad Ingridist pilti ja postitas selle Facebooki pealkirjaga: "Õnnelik Musta Surma üle?"- sest mu klassivennad rääkisid epideemiatest ja värki. Suht naljakas oli.
Viies tund oli vaba, sest ühiskonnageograafia jäi järjekordselt ära. Selle asemel tuli Jessica vahetusõel spontaanne mõte minna jäätist ostma, niiet nii me siis läksime sõitsime autoga kesklinna, ostsime jäätise ja sõitsime tagasi. Naljakas oli. Õues sadas muidu lund ja olid miinuskraadid- tere tulemast tagasi- TALV!!
Viimaseks tunniks oli sotsioloogia, kus vaatasime dokumentaalfilmi ja saime 20minutit enne tunni lõppu minema. Ehk siis pidime lithsalt Jessicaga 20 minutit kauem bussi ootama. Aga polnudhullu.
Siis tulin koju ning sõime pitsat. Mu väike õde läks oma sõbranna sünnipäevapeole- kolmas sünnipäevapidu kahe nädala jooksul. Hästi läheb.
Ja siis vaatasime telekat, ma koristasin oma toa ära ja ema ning isa informeerisid mind, et me ei lähe Rootsi mitte laupäeval vaid pühapäeval, sest mu isa on ikka haige Kahjuks hakkan ka mina haigeks jääma- eile oli kohe eriti halb tunne ja halbolla. Täna on vaid nohu veel alles. MAsendav.

Aga praegu istun kodus ja vaatan SIMPLE SESSION LIVE'i. Varsti pean pakkima hakkama ja homme hommikul siis Rootsi poole!

-kista.

No comments: