Thursday, March 1, 2012

Liigaasta o_O

Ei tea, aga see mõte, et ma reaalselt lähen Pariisi on lihtsalt liiga super! Samas on korralikult palju vaja veel enne minekut korda saata ja teha ja selgitada ja möllata, aga kõik on korras ja elu on ilus.
Täna hommikul oli kohe väga raske ärgata. Ma ei ole kindel miks, aga nii ta oli. Lõpuks vedasin end voodist välja ning pakkisin omale kehaliseks minevad asjad kaasa ning jooksin veel üles, et võileiba ka kaasa teha kooli eksole. Siis jõõudsin bussile. See buss ootas mind, kui ma mööda teed kõndisin kuigi tegelikult mul ei olnudki plaan sellele minna, mõtlesin et lähen üle tee ja ootan teda siis seal, aga no kuita mnd juba ootas siis kiirendasin aga sammu ja pooljooksin peale- buss oli tühi. Ilmselgelt ootas bussijuht mind kui esimest reisijat. Uhke tunne.
Esimene tund oli siis kehaline, kus me tantsisime. Väga naljakas oli. Kõigepealt mingi random tants, mida ma isegi oskasin aga siis äkki tuli mingi täiesti uus kus ma kogu aeg valele poole jalutasin. Lõpuks sain siiski aru ja kõik sai korda. Väga tore oli.
Viimased 15 minutit saime valida mida teha. Mina ja mõned tüdrukud veel läksime korvpalli loopima. Poisid mängisid jalgpalli. Lõpuks õpetaja tuli meie juurde ja ütles, et kui korvi viskame saame minema. Othelie proovis esimesena- sai sisse. Mina teisena- ka sisse. Ja siis me lihtsalt ootasime teisi veidi aega. Naljakas oli.
Sotsioloogias pidi meil töö olema, aga millegipärast ei tahtnud it'slearning töötada (see on meie eKool) ning seepärast jäi töö ära ja lükkasime selle reedele. Siiski pidime vastama küsimustele ning need reedeks ära saatma. Pole hullu, need olid päris lihtsad, kuigi mul mingi 7 küsimust jäid vastamata kuna lihtsalt ei jõudnud selle tunniga. Minu teada ei jõudnud keegi valmis.
Inglise keel oli siis enne söögivahetundi. Kõigepealt rääkisime Jamaicast ning siis sain teada, et Ingrid ei tea reaalselt Jamaicast mitte kui midagi. Reaalselt. Pidime üles kirjutama kõik märksõnad mis meile pähe tulevad kui kuuleme sõna "Jamaica". Ingrid ei kirjutanud mitte midagi. Ma olin üllatunud. Minu list oli päris pikk. Suht naljaka soli. Siis aga pidime edasi töötama, aga minul ja Ingridil olid kõik asjad tehtud niisiis me hakkasime maailmaasjade üle arutama ja veidi vaidlema mingite tühiste teemade üle kuni õpetaja tuli minu juurde ja küsis, et kas ma soovin mingit lisatööd. Ma siis ütlesin et noh okei (arvasin, et mingi väike ülesanne paar küsimust vms). Ta siis andis mulle mingi ülesande. Loen: kirjuta essee teemal "multikultuurne Norra". OH JESS!! Ma siis küsisin et kas Ingrid ka, ta ütles et "ei ei, ainult sina. Kirjuta kui eestlase vaatepunktist". Ehk siis: mina ja Ingrid- mõlemal kõik asjad valmis kuid vaid mina saan lisatööd, sest õpetaja arvas, et Ingridil polnud veel kõik valmis. Jesss!!! Niisiis, ma pean kirjutama KAHE LEHEKÜLJELISE ESSEE järgmiseks kolmapäevaks mingil tobedal teemal, mida ma ju ei tea! Multikultuurne Norra? Steinkjer ei ole just nii väga multikultuurne kui teada tahate. Kindlasti rohkem kui Eesti, aga kirjutada kaks lehekülge sellel teemal? Hea kui ma 300 sõna kokku venitan. Õudne. Nädalavahetus saab tore olema.
Lõunapausil rääkis Othelie meile, mida ta siis New Yorkis korda saatis talvevaheajal. Tundub, et tal oli väga väga lahe!
Matemaatikas võtsime uut osa. Lõpuks ometi- ei olnud mitte mingeid graafikuid vaid normaalne matemaatika (küll tähti ja numbreid mõlemaid täis, aga vähemalt ei olnud graafikuid). Siis arutasime veel Pariisi reisi. Väga lahe!! Meist keegi ei jõua lihtsalt ära oodata, millal lõpuks lennukile saame ja reaalselt Pariisi lendame. Nii superlahe!
Viimaseks tunniks oli ühiskonnageograafia, mis oli väga väga väga igav täna. Joonistasime kaardile noolekestega, kust on kõige rohkem immigrante Norras. Ja siis ma jälle mõtlesin sellele inglise keele esseele ja siis mõtlesin, et kui ma Oslos elaks oleks mingi väga lebo kirjutada seda. Aga no Steinkjer? Niipalju kui mina tean on siin kõik blondid ja sinisilmsed skandinaavlased, kes käivad kootud kampsunitega ja armastavad suusatamist (veidi liialdasin, aga mitte nüüd nii väga. Ausalt).
Siis jalutasime Bodiliga kesklinna ning ma käisin poest omale mangot ostmas. Maksis vaid 10NOK! Saate aru! Peale selle valisin niiii niiii niii hea mango ka veel!
Siis tulin bussiga koju.
Ahjaa- terve päeva on täna lihtsalt vihma sadanud. Kohutav.
Igatahes kui ma koju tulin nägin teepeal Emmat, kes oli lihtsalt läbi vettinud. Ta siis ütles, et tuli koolist veidi pikemalt koju. Ma siis helistasin Monale (kes oli vanaema juures) et Emma on minuga kodus ja ta oli nii üllatunud. Ütles, et jõuab ka kohe koju. Ma alguses ei saanud aru, miks ta üllatunud oli, aga tegelikult oli Emma koju tulnud peaaegu poolteist tundi ja Mona ning Gunnar olid lihtsalt väga hirmul, et võibolla juhtus midagi. Niiet Emma sai riielda, et ta teepeal mingeid mänge mängis ja koolist otse koju ei tulnud.

Õhtusööki sõime vanaema juures (vanaema mul kodus ei ole, ta läks Põhja-Norra perele külla) sest meie maja on jälle suudetud täiesti tolmuseks teha. Kohutav. Ausalt. Lihtsalt õudne. Ehk siis reedel jälle koristama (õnneks enam mitte minu tuba, see on normaalne, taevale tänu!!).
Õhtusöögiks oli kana, mis oli superhea!
Siis läksid mu vanemad ära ning jätsid mind üksi vanaema juurde. Ma siis õppisin veidi prantsuse keelt ning vaatasin telekat ja koristasin köögi ära ning jõin teed ja siis otsustasin, et on aeg juuksed ära värvida. Panin värvi pähe ning istusin ja ootasin. Pesin ära ja vaatasin, et juuksed on kohe väga väga väga ilusat värvi. Ise nii rahul. Nad on reaalselt oranžimad ja punakamad nüüd. Väga rahul!!!
Siis lõikasin oma mango lahti ning hakkasin filmi vaatama. Kell oli pool kümme. Vaatasin "Saatan kannab Pradat" ning pärast seda tulin siia kirjutama. Nüüd on aeg magama minna, et homme jälle kooli minna.
Vaid 7 päeva koolis jäänud ja siis.. ja siis.. ja siis olen ma nädalakese Pariisis ning siis juba Oslos. Täna sain veel teada, et ööbin Oslos 100% Clementi juures (Clement on see prantsuse kutt kellega ma "abiellusin", ehksiis ta on väga väga väga väga hea semu!!!!!! ja ma ei jõua äraoodata, millal ma teda uuesti näen!!) mis on superlahe!!!

Aga olge tublid, magage öösel vähemalt 8h ning nautige talve ja miinuskraade, sest mul on siin +5, jää, vihm ja udu.

-kista.

1 comment:

Laura said...

8 tunnist magamisest võin vaid unistada ja sinu pettumuseks pean ütlema, et siin on ka +5 kraadi:D