Sunday, March 25, 2012

Pühapäev

Hommikul magasin kaua. Ei teadnudki, et täna öösel keerati kella. Või tegelikult teadsin, aga reaalselt meeles ei olnud ja kui hommikul esimese ropsuga arvasin, et kell on pool 12 ja sel ajal ärgata on normaalne, siis tegelikkuses oli kell juba pool üks ja hilja.
Kui hommikul ärkasin, siis mu ema helistas ja küsis, et kas lähen nendega koju Olin nõus. Mul oli viis minutit aega, et panna riidesse, oma asjad kokku korjata ja hambad pesta. ilmselgelt mitte liiga palju aega. Kiireks läks, aga sain valmis.
Kui autosse istusin siis ema küsis, et kas ma magasin. Ütlesin et no muidugi, kell alles kaksteist kohe. Isa vaatas mulle otsa ja hakkas naerma :"kista kell on üks. Täna öösel keerati kellla!". Ma ka siis naersin.
Tulin koju, sain oma asjad ära panna ja rahulikult jälle kodus olla ning JÄLLE oma tuba koristada. Väga hull. Rääkisin veel oma Eesti emmega skypes ning siis sõin ka veel midagi.
Panin siis pilte arvutisse ja tuunisin neid ning siis oligi kell juba piisavalt palju, et pidin end valmis panema. Sõime õhtust vanaema juures. Magustoiduks oli jäätisetort. Jah- see oli maaaailma parim tort lihtsalt. Pean retsepti küsima, et ka teha, sest seeeee oli niiiii niii nii hea lihtsalt!!!
Ja siis läksin rattaga kinno. Nii hea- mäest alla vaid. Kuulasin muusikat ja lihtsalt sõitsin- hea rahulik. Üldse ei mõelnud selle peale, et kui praegu on mäest alla siis pärast on ju mäest üles.
Jõudsin kino juurde ja helistasin Verale kes ütles, et saame poes kokku. Saime siis. Vera ja Bodil tahtsid juua osta kinno- ma lubasin nende juurest varastada, kui tahan. Nad olid nõus. Küsisin veel Vera käest, et kas ta arvab et kas ma saan oma pangakaardiga maksta kinos, et kas neil on see VISA stuff ja rahvusvaheliste kaartide oma (sest Norras igal pool ei saa välismaakaardiga maksta) ta ütles, et arvatavasti on küll. No ma siis ei võtnud raha välja.
Kui kinos pileteid ostsime, siis tuli välja et ma ikkagi ei saa oma kaardiga maksta. Vera lihtsalt maksis minu eest. Okei- aitäh!
Ja siis läksime filmi vaatama. Filmiks oli "Hunger Games" mis on siis selle raamatu (raamatusarja) järgi tehtud. Mulle nii meeldis. Tahaks nüüd veel raamatuid ka kõiki lugeda- kindlasti veel paremad. Väga lahe film oli, hullult action ja väga meenutas raamatut, mida ma praegu loen (George Orwell- 1984) niiet väga väga lahe. Soovitan kõigile kellele action meeldib. Mulle väga meeldis. Verale väga film ei meeldinud- ta istus poole sellest ajast iPhone'iga Facebookis. Ja Bodil oli väga elevil, sest ta on neid raamatuid ka juu lugenud, niiet talle väga meeldis ja ta lihtsalt istus ja vaatas.
Pärast filmi lõppu tulin siis rattaga koju. Ikka mäest üles ja üles ja üles. Vägahull. Minna on tõesti hea- allamäge, aga tagasi tulla on ikka päris hull.
Isa ma tean, et nüüd sa ütled, et miks ma siis rattaga koolis ei käi kui vaid mäest alla on, aga mäest alla on vaid kesklinnani. Sealt edasi (ehk kooli juurde) on jälle mäest üles. Elan lihtsalt künklikus linnas noh.
Aga nii ma siis käisin kinos vägahead filmi vatamas.
Olge tublid,

-kista.

No comments: