Sunday, March 25, 2012

Nädalavahetus,

Noniiiinoniinonii...
Kuna mul laupäeval toimus väike plaanidemuudatus, siis ei olnud ma väga võimeline BLOGI kirjutama ja seepärast kirjutan nüüd terve nädalavahetuse jälle kokku, et te ikka lugeda saaksite, mida ma siis ka tegin.
Aga mul on praeguseni olnud lihtsalt väga super nädalavahetus. Iga nädalavahetus võiks selline olla. Väga viis!!
Nautige,
Reedel pärast kooli (mis läks väga kiirelt ja suhteliselt rahulikult) läksin bussiga koju. Koju jõudsin kell 4 ja isa küsis, et kas ta viib mu poole tunni pärast ära. Ma aga olin teadnud, et mul on poolteist tundi aega, niiet kui poolteist tundi kärpida poole tunnini siis võite arvata, kui paanikas ma olin. Käisin kiirelt pesemas ja viskasin oma asjad kokku, et siis Ingridi juurde minna. Sain valmis ja kella poole viie ajal olin Ingridi juures.
Seal aitasin tal koristada, mis oli väga raske tegevus. Ma nimelt näiteks koristasin vannitoa ära (ise nii uhke) ja siis tõmbasin veel päris tema korterist tolmu ära. Ja siis hakkasime süüa tegema.
Kui ma Ingridi juurde jõudsin olin ma nagu kodutu- mul ei olnud meiki, mul olid jalas mingit dressid ja kook käes. Väga naljakas.
Poole söögitegemise pealt jõudis sinna ka Othelie. Ja nii me siis kolmekesi tegime süüa. Pärast sööki oli Othelie kord köök ära koristada samal ajal, kui mina ja Ingrid veidi "Friends"'i vaatasime. Väga lahe oli!
Ja siis oli äkki kell umbes seitse ja mõtlesime, et meigi tegemise aeg on, sest Vera ja Bodil pidid sinna jõudma kella kaheksa ajal.
Võite ette kujutada, et meigi tegemine võttis ikka suhteliselt korralikult aega- Othelie ja Ingrid panid veel omale kunstripsmed ka, niiet no tule taevas appi eksole. Aga kella kaheksaks olime kõik riides ja meigitud ja siis täpselt tulid ka Vera ja Bodil.
Ja siis me lihtsalt tegime pilte, tsillisime, sõime krõpsu ja jõime. Proovisime ikka mu küpsisetordi ka ära. Kõigile hulllult maitses- ma nii õnnelik. Nimelt tegin siis neljapäeval küpsisetorti eksole. Väga hea oli, ausalt ka!! Sõbrannad tahtsid, et ma teinekordki teeks, aga ma pole kindel et ma väga saan, sest hetkel mul teise tordi jagu küpsiseid pole. Ja norrakatel ju pole nii lahedaid küpsiseid.
Igatahes kell pool 11 tuli Vera ema siis meile järele, et meid sinna "peomajja" viia, kus siis reaalset see maskipidu toimus.
Pidu ise oli väga lahe! Kuigi muusika oli veidi halvem kui eelmisel korrral- eelmisel peol (Black Party minu sünnipäeval) olid veidi paremad DJ'd, seekord oli mingi üks näss puldis, kes ei lasnud eriti head muusikat mille järgi reaalselt tantsida saaks. Aga ei- tuli ikka head muusikat ka ja tantsida saime.
Kui välja minna, siis väljas oli väga korralik mudaauk, niiet minu jalanõud said ikka väga väga väga mudaseks, kuigi ma küll üritasin kõndida seal, kus muda ei olnud- aga ta oli ju igalpool.
Enne peo lõppu sain veel tuttavaks ühe kutiga meie koolist, kes aprillis Narva läheb (Mäletate ma kunagi rääkisin, et minu kool toetab Narva mingeid lastekodusid ja värke rahaga, mis on väga lahe iseenesest). Igatahes mingi selle "Narva Projekti" korraldajagrupp läheb siis aprillis Narva, mis on väga lahe. Ja siis ta ütles, et ta kuulis et meie koolis käib üks vahetusõpilane Eestist ja et kas Narva on ilus linn. Ma suht vahtisin lolli näoga ja hakkasin veidi naerma- ise pole ma kunagi Narvas käinud.
Igatahes kell kaks, kui pidu läbi oli, tuli Bodili ema meile järele. Ta pidi kaks korda sõitma, ja esimese korraga läksime mina ja Vera ja kuna ma läksin Ingridi juurde, siis peaaegu unustasin Ingridilt võtmeid küsida. Naljakas.
Ingridi juurde jõudsin tegin kohe oma jalanõud porist puhtaks- nad olid ju kohutavad. Ja siis võtsin veel meigi maha ja vaatasin veidi "Friends"'i, enne kui Othelie ja Ingrid tagasi jõudsid.
Ja siis läksime magama,

Laupäev,
Mingil täiesti tundmatul põhjusel ärkasime kell pool üheksa. Kes ärkaks laupäeva hommikul kell pool üheksa? Jah- meie.
Igatahes siis alustasime "Friends"'i vaatamist ja Othelie mõtles, et kus küll ta telefon on. Üritasime helistada, aga korteris seda ei olnud. Väga veider.
Mingiaeg, kui olime otsustanud poodi minna süüa ostma, helistas Othelie telefon minu numbrile, aga keegi ei rääkinud. Samal ajal avastas Othelie, et ta pangakaardid ja pangakaardihoidja on kõik kadunud. Kerge paanika tekkis. Kui Othelie aga FB'sse jõudis oli Vera talle kirjutanud, et ta telefon ja pangakaardihoidja on tema käes, sest ta sõber oli nad sellest "peomajast" leidnud. Jess.
Siis käisime poes. Ostsime pitsat ja Ingrid ostis kaneelirullide jaoks vajalikku ning othelie ostis jäätist. Ja siis jäle tagasi. Vera tuli veidi hiljem, et telefon ja pangakaardid tagasi tuua. Järgmine probleem: pangakaardihoidja oli tühi ja reaalselt mingeid kaarte Othelie siiski tagasi ei saanud. Lähemal vaatlemisel selgus, et ka telefon tegelikult väga ei tööta. (jee, tal on iPhone) Nimelt see navigeerimisnupp ei tööta ja mikrofon ka ilmselt mitte, sest keegi teda ei kuule. Jälle oli aeg Facebooki minna ja seekord avastada, et mingi kutt meie koolist oli leidnud kõik tema kaardid. Jee, küll on elu hea, eksole? :) Igatahes kõik lahenes- kaardid saab ta homme koolist kätte ja ema ta peale kuri ei olnud, et ta oma telefoni ära kaotas ja et see nüüd ei tööta. (Tal oligi plaan uus telefon osta)
Siis sõime pitsat ja kaneelirulle ja alustasime Titanic'u vaatamisega. Enne seda helistasin veel oma siinsele perele ja küsisin, et kui ma Ingridi juurde ööseks jään kas see on väga halb, aga nad ütlesid, et ei ole midagi ja et muidugi võin jääda kui tahan.
Nii me siis vaatasime kõigepealt "Titanic"'ut, siis "The Notebook"'i ja viimaks veel mingit kolmandat Ameerika teismelistefilmi, mis oli väga naljakas. Ja tagatipuks veel "Friends"'i ka. Väga lahe õhtu! Väga väga väga tore!!

Kuna pühapäev veel kestab, ja täna öösel kerati kella ja kell on tegelikult peaaegu kolm praegu, siis ma tänsest hetkel ei kirjuta. Mul on veel plaanis õhtul kinno minna, niiet küll ma siis hiljem kirjutan :)

Olge tubli ja nautige tänast päeva- homme jälle kooli.

-kista.

No comments: