Thursday, March 22, 2012

Neljapäev, siin ta on.

Täna on siis päev, kus ma olen tundnud end päris päris päris norrakana- nagu elaksingi päriselt siin ja igavesti ja nagu oleks siin juba aastaid elanud. Miks? Loe edasi- siis saad teada,
Hommikul oli nii hea ärgata- neljapäeviti on koolis väga lihtne ja peale selle on vaid kaks päeva jäänud, et siis lõpuks oleks nädalavahetus.
Esimeseks tunniks oli ühiskonnageograafia, kus vaatasime selle filmi "Blood Diamond" lõpu veel uuesti ära ning siis rääkisime filmist ja siis oli meil väike "tunnikontroll", ehk siis "kui hästi tunned sina Maailma?". Õpetaja jagas meile kätte maakaardid ja mainis siis riike, mille pidime kaardile kandma. Olin niiii õnnelik, et vaid paar nädalat tagasi olin kõik Aafrika riigid ära otsustanud õppida. Ei olnud mingit probleemi õigesse kohta märkimaks kõiki riike. Proovige teie ka. Kas teate kus asuvad:
1) Sierra Leone
2) Rwanda
3) Libeeria
4) Lõuna-Aafrika Vabariik
5) Zimbabwe
ülejäänud, mida me märkima veel pidime olid Belgia, Prantsusmaa, Portugal ja Inglismaa. Ja veel Hiina, India, Brasiilia ja Tšiili. Neid (ma loodan) teate unepealt. Aga kas teate, kus kõik need Aafrika riigid asuvad? Mina teadsin. Endal oli ka hea tunne. Enamik meist siiski teadsid vähemalt nende piirkonda, kui päris täpselt ei teanud. Tore. Norrakad on targad.

Teine tund oli meil vaba. Alustasin uut raamatut "1984" kirjutatud George Orwell'i poolt. On keegi temast kuulnud? On keegi 1984'ja lugenud? Ei tea, tundus väga huvitav. Huvitavam, kui Utoopia ma pean mainima, kuigi teema on päris sarnane. Mitte sama, aga sarnane.
Lugesin paarkümmend lehekülge ja siis otsustasin Ingridist eeskuju võtta ja veidi magada. Tegin omale tavalise "koolivoodi" nagu me seda kutsume ja magasime. Mis on koolivoodi? Kolm tooli järjest ja sina magad nende peal. Väga mugav! Soovitan!
Kolmandaks tunniks oli prantsuse keel, kus kirjtuasime edasi oma Pariisi reisist. Kui õpetaja minu oma nägi siis ta kiitis mind. Ütles, et väga hea! Isver mul oli nii hea tunne. Ma ikkagi suudan midagi prantsuse keeles ka kirjutada. Nii lahe!
Lõunapausil aga istusime, sõime võileibu ja siis veel minu kooli viidud eesti šokolaadi. Ma ometi ei saa seda kõike üksi ära süüa- vaja ikka teistega ka jagada. Ma ju nii sõbralik.
Pärast lõunapausi oli meil ju järjekordne vaba tund, kus ma siis jälle raamatut edasi lugesin. Jah, tundub väga huvitav raamat. Mängsin veel Vera iPhone'is mingit mängu, mis mulle väga meeldib. Meahhahawhahafa....
Viimaseks tunniks oli inglise keel, mille ajal Ingrid pidi tegema järele tööd, mida teised tegid eelmisel nädalal, kui meie Pariisi olime. Mina ja Jessica ei peagi seda tegema- õpetaja ütles, et me oleme tunnis piisavalt aktiivsed, et ta teab et me jagame seda teemat nagunii ja see töö ei olnud nii oluline. Meile sobib.
Pärast kooli ootasime Ingridiga siis Otheliet ja Bodili, kes kirjutasid mingit kontrolltööd ja seepärast läks neil veidi kauem aega. Mängisime klaverit ja tsillisime niisama.
Siis läksime kõik koos meie suurde šopingukeskusesse, kust ostsime homseks Ingridi juures olevaks istumiseks veidi süüa/juua. Nimelt homme on meil see maskipidu ning enne seda lähme kõik Ingridi juurde, et seal süüa. (Mina näiteks tegin täna küpsisetorti!!! ja Ingrid teeb meile kõigile õhtusöögi.. Aga siiski ikkagi kõik peame maksma ja raha kokku panema, muidu oleks ebaaus).
Siis tulin koju.
Kodus sõime õhtust ning pärast seda käisin poes, et oma küpsisetordi jaoks vajalikke asju osta. Küpsised olid mul olemas (norras ei ole ka nagunii neid küpsisetordi küpsiseid, neid kandilisi ja magusaid).
Aga poest oli mul vaja siis kohupiima ja maasikamoosi mille ma ka sain. Siis tulin koju ja Emmaga tegime siis küpsisetorti. Või mina tegin ja tema sõi katkisi küpsiseid. Tore- mulle sobis.
Siis panin küpsisetordi aga külma ja sinna ta jäi.
Siis vaatasin tv-seriaali ning tuunisin pilte.
Piltidest rääkides. KLIKI SIIA... ja saadki mu Pariisi pilte näha. Praegu on seal vaid vähe, aga ega sinna ei tule neid tuhandeid nagunii- panen vaid valitud ja head pildid, et teil oleks siiski kvaliteeti vaadata.
Praegu lähengi aga rohkem pilte tuunima, et teil oleks mida vaadata.
Olge tublid ja ärge suure kevadega haigeks jääge,

-kista,

No comments: