Sunday, April 1, 2012

Laupäevakene,

Kuna laupäeval algas Eestis Simple Session 12 siis ilmselgelt ma vaatasin suht terve päeva seda LIVE ülekannet läbi Interneti. Õhtul siiski hakkas internet tühja panema niiet päris lõppu ma ei näinudki. Siiski avastasin pärast, et Lainevool oli 25ks jäänud ja 24 esimest saavad finaali. Oh see pettumus.
Õhtul tegelikult vaatasime perega veel koos telekat ka, mingi väga lahe saade tuli Norra sportlastest, kes omavahel võistlesid igasugustes ülesannetes, mis oli päris lahe.
Kuna ma midagi ülimalt tarka ei teinud, siis rohkem mul kirjutada ei ole ka.
Vahepeal pakkisin ka veidi.
Ja nüüd lähen ma Rootsi. Ehk siis ma tule laupäeval koju. Ehk siis nädal aega te minust midagi ei kuule, sest mul ei eksisteeri Internetti seal, kahjuks. Aga las ta jääb, ongi lahe!
Niisiis,
Ole tublid ja järgmisel pühapäeval kirjutan siiis oma lihavõttevaheajast Rootsis!

-kista.

No comments: