Monday, February 27, 2012

Ja jälle kooli,

Nii kohutav on ikka esimesel esmaspäeval pärast vaheaega jälle ärgata ja avastada, et veelkord on vaja hommikul kooli ronida ja enam ei saa hommikul kaua magada. Samas oli nii hea teada, et vaid 5 nädalat on jäänud järgmise vaheaejani. Samas tegi see jällegi kurvaks, sest mida lähemale jõuab aprillivaheaeg seda lähemale jõuavad ju ka viimased nädalad enne koolivaheaega. Samas sinna on veel aega,
Igatahes tänahommikul ärkasin siis vanaema juures. Ta lahkus siis, kui mina omale matpakket hakkasin tegema, niisiis pidin ise uksed lukustama jne. Jalutasin bussipeatusesse ja jõudsin sinna 10 minutit liiga vara. Kuulasin aga muusikat. Kui bussi nägin koukisin taskupõhjast sendid välja (kuupilet oli läbi) ning ostsin omale pileti kooli.
Esimeseks tunniks oli inglise keel, mis oli kohutavalt naljakas, sest ma hakkasin reaalselt kogu aeg norra keeles rääkima. Nii veider oli jälle inglise keelde tagasi tulla (polnud nädal aega inglise keelt rääkinud) ja see tundus nii võõras. Iseennast oli veider kuulata. On kellelgi veel niimoodi juhtunud? Sest ma küll ei tea, et midagi sellist oleks. See oli kohe kohutavalt veider.
Teiseks tunniks oli sotsioloogia, kus võtsime veel edasi kultuuri osa ning õpetaja siis tegi meile selgeks, mille peale kolmapäeval töö tuleb. Siiski vaid peatüki 5 peale, mitte 4 ja 5 nagu mõned arvasid. Seda parem mulle- pean vähem lugema. Samas see töö on internetis, ehk kui sa kirjutad sõna valesti on kohe vastus vale. No tere talv. Ma saan ilmselt 0 punkti. Võibolla suudan ühe sõna õigesti kirjutada eksole.
Siis oli meil norra keel, kus meile täna rägiti hoopis psühhilisest tervisest ja kuidas aru saada, kui kellelgi on halb päev ja kuidas aidata jnejnejne. Kaks koolis töötavad õde olid rääkimas. Suht tore oli. Nad näitasid lahedaid videoid.
Lõunat sõime kuskil tühjas klassis ja Bodiliga arutasime, mida Pariisis teha.
Prantsuse keeles rääkisime Pariisi reisist ja saime oma tööd tagasi. sain 4/5st. Ehk siis mul läks niiiii hästi! Ma ise olen niiii rahul ja nii õnnelik. Sain aru küll, mis vead ma tegin ja arvasin kohe, et nendega puusse panin (ehk siis ma siiski ei oska veel prantsuse keelt nii hästi kui teised.. aga paremaks ta läinud on)
Siis oli meil veel matemaatika ning pärast seda rahulikult koju ära. Või siiski mitte veel koju. Enne pidin käima šopingukeskusest läbi ning ostma juuuksevärvi ning võtma raha välja, et kuupileti saaks osta. Juuksevärviga oli tore asi- hullud allahindlused olid, niiet tavalise 100NOK eest maksin 75NOK! Nii hea tunne oli. Aga samas oli see viimane selline juuksevärv. Mis ma nüüd mais teen? Pean mingi muu värvi vist valima veidi.. või midagi.
Igatahes siis istusin bussile ja tulin koju. Jooksin veel poodi, sest pidin hambapastat ostma. Poes jooksin kokku vanaemaga ja isaga. Nägin isa ja sain kohe aru, et Birk on läinud. Väga kurvaks läksin. Ja ma tõesti ei suuda ette kujutadagi, mida mu isa veel tunneb. Ma ju olin siiski Birkiga koos vaid pool aastat mitte 11 nagu tema. Kohutav.
Vanaemaga tulime koju ning sõime kana ja kartulit. Niiii hea kana oli ju!
Siis lendasin aga sotsioloogia tööks lugema, vaatama sarja "Modern Family" ning prantsuse keele homseks tööks õppima.
Vahepeal jõime vanaemaga teed. Tal on niiii head teed siin. Eriti see, mida me joome. Kaneelitee. Lihtsalt super! Ta ütles, et ta kuskilt aasiast vedas selle koju, täpselt ei mäleta kust. Nii lahe!
Siis istusime ja vaatasime "Nelja Tärni Õhtusööki". Ehk siis "Õhtusöök viiele" norra versiooni, mis on miljon korda parem kui see Eesti oma. Siin on ikka vahepeal kommentaarid päris kokkadelt kes ütlevad, mida selle asemel võiks teha mida telekas tehakse. Peale selle pole see mingi draamat täis tõsielusari, vaid väga lahe. Ja neil on niii niii nii head söögid seal (vanaema sai idee oma sünnipäevaks teha jäätisekooki).

Õppisin veel prantsuse keelt. Loen nüüd veel veidi sotsioloogiat ning siis veel "Vennad Lõvisüdamed" raamatut (see on veeeel armsam kui ma mäletasin. Leidsin selle täna ka raamatupoest ja kavatsen selle iseendale äraminekukingiks osta).

Igatahes,

siin on teile veel veidi Head Norra Muusikat. Ehk nautige ja olge lahedad! Mõelge- kahe nädala pärast olen mina Pariisis. NIII SUPER!!



Vinni- Sommerfugl i vinterland (Liblikas talvemaal)

Olge tublid, jooge kakaod ja käige villaste sokkidega,

-kista.

No comments: