Monday, February 6, 2012

Üksi kodus

Hommikul feilisin ikka korralikult. Ehk siis.. arvasin, et kuulsin kella helisemas, niiet ärkasin. Läksin siis allla, pesin hambad ära ja alustasin meigiga. Mõtlesin kogu aeg, et üldse ei taha kooli minna, lihtsalt ei jaksa, liiga väsinud, aga noh, pole midagi teha. Läksin üles oma tuppa tagasi, lülitasin radika sisse ja siis enne kui riideid hakkasin vahetama otsustasin kella vaadata- kell oli neli öösel.
Jah, ma olin iseenda peale nii vihane. Olin täiesti üles ärganud ja siis tegelikult oli kell neli ja mul oli veel 3 tundi aega magada. Lebosin siis veel voodis pool tundi, sest ma lihtsalt ei saanud magama minna, kuna ma olin nii üles juba ärganud. Lõpuks siiski magasin rahulikult edasi. Vähemalt ei hakanud kooli minema ega midagi.
Kui mu äratuskell päriselt helises olin juba korralikult üleval ja ootasin, millal kooli saaks.
Esimene tund oli inglise keel, mis on lihtsalt masendavalt igav. Keegi ei jaksanud õigesti midagi teha ja kõik lihtsalt poolunelesid terve tunni.
Sotsioloogias vaatasime dokumentaali, miks on õpilased tundides nii väsinud ja see läks päris täppi, sest pool klassi reaalselt magas. Veider. Samas see dokumentaal oli tegelikult väga naljakas. Ausalt! See oli nii naljakas, kui üks õpetaja äratas kuti üles ja ütles et "ära maga" ja siis kutt noogutas ja kui õpetaja selja keeras siis magas edasi. Win.
Kolmas tund oli ajalugu, mille ajal mina lõpetasin essee mille lubasin kirjutada ühele maaaailmaparimale sõbrale ning teised tegid samal ajal edasi nende enda mingit tööd. Ajaloos leppisin õpetajaga ka kokku, et homme on meil üks norra keele tund, kus me siis grammatikat õpime. Oleks ka aeg, sest reaalselt norra keele ühest kirjakeelest  (bokmaalist) milles kõik siinsed õpikud on, ei ole mul väga 100% õrna aimugi, kuna ma ise räägin seda dialekti ja kirjutan ka sedasama dialekti, niiet home norra keele tund on kindlasti kasulik.
Lõunapausil vaatasime videoid ja naersime ning prantsuse keeles tegime veel plaane Pariisi reisiks ning õppisime lauseid, mida kindlasti vaja läheb (ehk "ma olen eksinud", "kus on see tänav", kus on lähim metroojaam?") jne, väga tore tund oli. Prantsuse keele tunnid on reaalselt niii lahedateks läinud ja see pole vaid seepärast, et me plaanime Pariisi vaid ka seepärast, et ma saan reaalselt aru, mis toimub jama olen alati lihtsal tniiiii õnnelik, kui ma aru saan, mis mu ümber toimub. Reaalselt. Veider.
Siis oli meil kaks ühiskonnageograafiat. Reedel ütles õpetaja, et me hakkame "Slumdog millionaire"'i vaatama, täna aga andis meile töö kätte. Ohhhh juuuudas. Ma kohe üldse ei jaksanud neis tundides olla. Need lihtsalt venisid ja venisid, aga samas sain piisavalt palju oma sellest ülesandest tehtud. Kuigi mitte nii palju kui enamik teisi, kindlasti.
Siis tulin bussiga koju ning käisin veel poest läbi, et hakkliha ja sepikut osta, sest kodust sai sepik otsa ja mul oli lithsalt master-õhtusöögi plaan- praekartulid hakklihakastmega.
Nii ma siis sättisin omale kööki läpaka üles ning samal ajal, kui rääkisin paulaga tegin omale süüa. Lihtsalt vapustav.
Ma ei olnud ma ei tea kui kaua praekartuleid saanud (ehk siis terve selle aja, mis ma norras olen olnud + ma isegi ei mäleta, millal neid eestis sõin) ja need maitsesid niiiii hästi. Ainukesed kaks asja olid puudu, mis oleks selle kõik lihtsalt 101% vapustavaks teinud: kartulimaitseaine ja kartulikaste. Veider? JAH! Aga ootan nendega, kuni Eestisse jõuan ja siis teen omale praekartuleid kartulimaitseainega ja söön neid kartulikastmega. Master-plan.
Siis vaatasin telekat, lugesin, tegin prantsuse keele esitlust veidike ning olin niisama lebos ja lõdvas. Täna oli pikk päev ja selline "lõõgastumine" oli lithsalt väga hea.

Homme jälle kooli ja homme õhtul tuleb mu perekond ka tagasi. Jehuuu..
Peale selle on mul plaanis homme ujuma ka minna, mis on väga lahe. Ootan juba, et kool läbi oleks ja saaks ujuda.

Pakkuge, palju homme ujun?????????? (ärge üle ka pakkuge, 5km ma kindlasti ei uju)

Olge tublid,

-kista.

No comments: