Sunday, February 5, 2012

nädalavahetus,

Eile läksin siis Ingridi juurde, kuna meil oli kerge plaanimuutus- Othelie emal oli mingi teema ning sinna me ei saanud minna, niisiis otsustasime Ingridi juures mängida ja tsillida.
Hommikul küpsetasin sokolaadikooki ja ütlesin siis oma perele nägemiseni. Kui šokolaadikook valmis oli kuulsin äkki alt mingit häält. Mõtlesin et midmõttes, kedagi ju pole kodus- isegi koera ei ole. Läksin siis alla ja vaatasin- ema on kodus. Ta ütles, et tundis end nii halvasti, et ei läinud lennukile ja tuli tänaseks koju aga et kui paremaks läheb siis läheb ta homme hommikul Oslosse. Naljakas. Norrakatel on lithsalt nii palju raha, lamp.
Mina siis sättisin end valmis ja läksin bussijaama ja siis äkki avastasin, et laupäeviti ei sõida mitte ühtegi bussi. No tere talv, Norra. Ma saan aru, et pühapäeviti ei sõida, aga laupäeviti? MIKS???
niisiis jalutasin koju tagasi ja mõtlesin, et pean kesklinna jalutama, aga ema helistas vanaemale ja too oli nõus mind kesklinna viima. Mul on parim vanaema.
Nii ma siis juhatasin talle teed ning jõudsin Ingridi juurde.
Seal oli vaid Othelie, kes oli "kodust ära jooksnud", ehk siis ta ei öelnud emale, et ta Ingridi juurde tuleb ja ta oli isegi Playstationi kaasa pakkinud- ta vennad olid teda aidanud. Nii hardcore. Täiega naersime.
Igatahes Ingridi ja Otheliega siis vaatasime, et mis pitsat võiks tellida. Leidsime kolm suurt pitsat, mille siis tellisime. Kuna nad ei toonud kohale enne kella üheksat siis Bodili ema oli nii lahke ja ütles, et ta võib käia ja need ära tuua. Super.
Niisiis tulid Bodil ja Vera kolme suure pitsaga. Mida veel tahta.
Istusime, sõime ja naersime. Rääkisime juttu ja mängisime tobedaid mänge. Ning siis algas meie õhtu tegelikult- ehk siis Call Of Duty.
Magama läksime vara.

Hommikul ärkasin kell 9, ning tunni aja pärast hakkasin siis jalutama. Enne oli vaja veel teised üles äratada ja naerda.
Jalutasin siis Ingridi juurest koju, nagu ükskord jalutasin Othelie juurest koju. Võttis aega tund aega. Ei, ma ei külmunud ära.
kodus koristasin, pesin oma asjad ning olin niisama. Tegin koolitöid ja nautisin elu, kuni vanaema helistas, et söök saab kohe valmis ja et ma võin sinna minna.
Panin siis riidesse ja läksin vanaema juurde sööma. Ta oli niiii hea söögi teinud- nagu alati. Lihtsalt super.
Istusime veel veidi pärast sööki ning siis tulin koju, et veel koolitöid teha. Õudne, kui palju ma nüüd tegema pean, sest ma lõpuks aru saan, mis toimub. Samas on see naljakas ka. Vähemalt saan targemaks. WIN.

Kohe lähen magama. Vaatasin veel mingit filmi. Loen veidi ja magan siis. Homme jällle vaja kooli minna.

Olge tublid,

-kista.

No comments: