Tuesday, February 7, 2012

Raske teisipäev,

Täna hommikul võitlesin iseendaga, kas lähen kooli või mitte. Ma olin lihtsalt nii väsinud ja tüdinenud ja voodi tundus palju mõnusamana, siiski läksin kooli ja olen ise ka õnnelik, et sellise otsuse tegin, mitte ei maganud kodus.
Täna hommikul ärkastin ikka normaalsel ajal, kuigi enne kui hambaid pesin käisin üleval vaatamas, kas kell on ikka seitse mitte jälle neli, nagu eile...
Esimene tund oli matemaatika, mis oli totaalselt masendav. Ma suutsin vaevu oma pead üleval hoida ja peale selle pidin veel mõtlema, kuidas seda neetud geogebra kasutada. Ma lähen nii närvi kogu aeg, kui see geogebra jälle tühja hakkab panema ja korralikult ei tööta ja ma pean jälle mõistatama, kuidas ta tööle tagasi saada ja miks mu graafikud jälle kadunud on.
Teised kaks tund oli sotsioloogiad, aga esimesse jõudsin ma poole tunni pealt, sest mul oli oma klassijuhatajaga jälle norra keele tund, kus ta oli niii üllatunud, et ma reaalselt räägin norra keelt ja siis ta ütles, et see on lithsalt nii lahe, et paar kuud tagasi ma vaid mõmisesin ja nüüd lithsalt räägin puhtalt ja kõlan nagu norrakas. super tunne. Nii lahe. Ma vist ei saa mitte kunagi üle sellest, et norra keele rääkimine on veider. Ja lahe.
Siis läksin tundi, kus meil rääkis üks meiekooli teine õpetaja kriminaalidest ja kriminaalsusest (maitea kas need on päris õiged sõnad eesti keeles, aga oh well). Täiega lahe oli.
Eriti naljakaks läksid asjad siis, kui ta Eestist hakkas rääkima, sest baltimaades on kõige suurem amfetamiini tarbimine vms.. ja siis terve klass vaatas mulle otsa. Ma mingi "well, ma ei tea. pole kuulnud" ja siis see õpetaja sai teada, et ma olen Eestist ja hakkas täiega naerma ja ütles, et "ära muretse, leedus on kõige hullem olukord".
Siis oli meil lõunasöök, mille ajal mina ja Bodil reisisime mööda koolimaja ja otsisime printerit, mis töötaks, et oma Pariisi reisi esikaaned välja printida. Lõpuks saime prinditud ja elu oli ilus. Siis sain ma ka teada, et ma ikkagi ei saa tasuta printida- iga print maksab midagi, aga mu koolikaardil on raha. Ma ei tea, kes selle sinna pani, aga raha seal on, niiet ma ikkagi saan tasuta printida. Ärge küsige mis saab siis, kui mul raha otsa saab, sest seda ma ei tea. Äkki keegi paneb raha juurde?
Igatahes lõunasöögi viimased kümme minutit istusime ja rääkisime juttu ning kuulasime (jätkuvalt) halba muusikat. Siis pidime prantsuse keelde minema, kus rääkisime ikka ja jälle meie Pariisi reisist ning tegime oma presentatsioone edasi. Ohh, prantsuse keele tunnid on lihtsalt vapustavalt lahedad. Loodan, et nad ei lõppe kunagi.
Viimaseks tunniks oli meil norra keel, kus mina ja Othelie panime tühja ja alustasime uue klubi "Team Meatballs- Norway edition", ehk siis kes Jersey Shore'i jälginud on need saavad aru, ma ausaltöeldes ei viitsi seletada pikalt, mida see täpsemalt endast kujutab.
Pärast kooli jalutasin ujulasse ning läksin ujuma. Nii hea oli. Ujusin kilomeetri ning pesin end siis kähku ära, et bussile jõuda, tulin täna veidi varasema bussiga kui eelmisel nädalal, et käia poes ja siis kodus süüa teha.
Kui ma poodi jõudsin olin ma lihtsalt nälga suremas juba. Ostsin kevadrulle. Ehk siis no neid asju, mida nad aasias söövad. Need on nii head.
Panin nad ahju ja keetsin riisi kõrvale. Koju jõudsin kell neli ja süüa hakkasin tegema umbes 4.15. Sööma hakkasin kell 5. Ma olin reaalselt suremas- nii näljane.
Siis ma sõin ja kõht sai täis. Koristasin köögi ära ja vaatasin telekat. Kuna sealt tulid simpsonid ja kaks ja pool meest siis tegelikult jäin magama.
Vedasin end enda tuppa, et veel pool tunnikest magada ning siis veel raamatut lugeda, kuni vanemad ja Emma koju tulid.
Nad olid mulle tagasi ka kingituse toonud. Ehk siis mu vennad ja nende elukaaslased olid mulle ostnud Pariisi turismiraamatu, mis on neist lihtsalt niiiiii armas ja lahe! SUPER! Paremaid vendi pole olemas. (Peale mu pärisvenna Eestis ja Dardani Saksamaa) Mul on lihtsalt maailma kõige paremad vennad, ei valeta. Olgu nad siis kusiganes, nad on superlahedad. Nad kõik!
Siis lugesin oma raamatut, panin homseks veel asju valmis ja rääkisin FBs inimestega juttu, tegime plaane ja plaane ja plaane.

Homme kooli ja siis koori ja siis koju prantsuse keelt õppima, sest ma pean neljapäeval esitlusega valmis olema. Läheb kiireks ja üpriski raskeks, aga pole hullu. Nüüd pean kõik vaid prantsuse keelde tõlkima.

Olge tublid,

-kista.

No comments: